Pribinova-MHD-meškanie spoja č. 90

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

V riešení
meno
Tadeas 07. septembra 2020

Dobrý deň,

už neviem kam sa mám obrátiť. Od DPB aj primátora často počúvam, aby ľudia presadli z áut do MHD. Ja auto nemám, lebo zastávam názor, že do práce sa viem pohodlne dostať s MHD a šetrím tým životné prostredie. Ale názor som zmenil. Cestujem spojom č. 90 z Jasovskej do mesta, ktorý v 9 z 10 prípadov mešká! Niekedy aj vyše 10 minút. Dnes mal mať odchod 7:47, 8:03 nebolo ani chýru. Za ten čas išli už štyri 98, z toho dve naraz! Nezdá sa mi to ekologické. Ale spať k 90. Neviem, ak je nejaký problém na ceste, bolo by na mieste aby ste zmenili časy odchodov. Lebo takto ľudí do MHD asi nedostanete. Ja tiež idem kupovať kvôli tomu auto. Nemôžem sa spoľahnúť, klíma v lete nešla, na zastávkach skôr zmoknem ako sa ukryjem.

07. september 2020

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Dopravný podnik Bratislava, a.s.
07. september 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

veľmi pekne ďakujeme za nahlásenie podnetu. Týmto Vám potvrdzujeme jeho prijatie a už sa ním zaoberá príslušné oddelenie. Veríme, že Vám odpoveď prinesieme čo najskôr.

Odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
10. september 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň. Ďakujeme za Váš podnet. Mrzí nás, že v premávke MHD nastávajú meškania. Naši vodiči sa pochopiteľne snažia plniť grafikon a dodržiavať jazdné intervaly, avšak situácia na cestách, ktorá je najmä v posledných dňoch extrémne náročná skutočne môže spôsobiť, že dva spoje prídu naraz, resp. že iný spoj má značné meškanie, ktoré si mohol preniesť už z opačného smeru. Nejde teda o chybu v grafikone, ale o dopravnú situáciu na trase konkrétnej linky, pričom každá linka môže byť ovplyvnená kongesciami na inom mieste – v prípade linky 90 je to najmä Most Apollo. Taktiež nie je možné meniť grafikon, pretože situácia môže byť každý deň iná. Veríme, že nám naďalej zachováte Vašu priazeň a nebude nutné, aby ste prestupovali do auta, čo spolu s ďalšími šoférmi situáciu ďalej zhorší. Vážime si Vaše postrehy, ďakujeme za Váš názor a úprimne sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu.

Odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania

Sledovať riešenie podnetu
Chcete byť informovaní o ďalšom vývoji podnetu? a sledujte jeho riešenie.