Prejtská-chýbajúca cesta

Zodpovednosť za riešenie: Dubnica nad Váhom

Uzavretý
meno
Peter Hanžl 28. decembra 2020

nie rozkopaná..ALE tu chýba celý úsek - kedysi tu boli závory - chránený prechod cez koľajnice.... kde boli vtedy páni - keď bolo pripomienkové konanie? alebo ten prechod je nežiadúci ? takto je prístup na jazerá z Prejtej "zabitý"

29. december 2020

Vladimír Ronec

Nejak sa strácam... Sa tu má opäť vybudovať priecestie? To ber ako uzavretý podnet. Je to modernizovaný úsek trate, na ktorom zmizli všetky úrovňové križovania. A nadjazd, či podjazd tu stavať nikto nebude. Toto je definitívny stav do blízkej i ďalekej budúcnosti.
30. december 2020

Peter Hanžl

nerozumiem slovnému spojeniu "nejak sa strácam" :)
si si teda istý, že je to definitívne a Prejťania sa budú "škriabať pravou rukou za ľavé ucho"? čiže celé obchádzať ? mne je to egal, ja tam nebývam ... :)
30. december 2020

Vladimír Ronec

Vieš, to je asi také lamentovanie ako kritika toho tiahleho podchodu pri Šanghaji, že prečo tam nie je podjazd a podobne. Modernizácia koridoru v tomto úseku je hotová, opakujem žiadne úrovňové križovania. Myslieť na nejaký hrubý zásah v podobe výstavby podjazdu/nadjazdu pri Šanghaji alebo na poľnej ceste pri jazerách je najbližších x rokov čistou utópiou. Áno, sú tam dve miesta na ktorých ľudia križujú koľaje, niektorí zo zvyku, iní pre skrátenie cesty a vždy s rizikom. Boli tam značky upozorňujúce na prechádzanie cez koľaje, už sú preč, svojho času si tam dokonca dali dosky krížom cez ten odvodňovací kanál...
05. január 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
ďakujeme za podnet. Zodpovedná osoba preverí Váš podnet a určí ďalší postup mesta.
Kto? Stavebný úrad, oddelenie investičnej výstavby, dopravy a ŽP
Kedy? 1 mesiac

Ing. Milan Dohnanský
19. január 2024

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, ďakujeme za Váš záujem. Dovoľujeme si Vás však informovať, že ide o riešenie v minulosti odsúhlasené v rámci modernizácie železničnej trate, pri ktorej boli odstraňované úrovňové križovania železničnej trate pre zrýchlenie traťovej rýchlosti a zvýšenie bezpečnosti. Úrovňové križovania sú teda nežiaduce a mimoúrovňové v tejto časti by boli v súčasnosti ekonomicky veľmi náročné a ťažko realizovateľné aj z hľadiska vlastníckych práv k priľahlým pozemkom. Do predmetnej oblasti bol v období modernizácie trate vybudovaný prístup nadjazdom pri Ústave na výkon trestu odňatia slobody v Dubnici nad Váhom. Ďakujeme za porozumenie.
Kto? Stavebný úrad
Kedy? Január 2024

Mgr. Janka Beniaková, vedúca referátu životného prostredia

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania