24. február 2021
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
som vďačná, že kolegovia počas testovaní zvládli komunikáciu, ako aj prípravu skríningového testovania na COVID-19 v našom meste. Informácie bolo nutné spracovať vo veľmi krátkom čase, za stále sa meniacich okolností a bohužiaľ za stavu, keď chýbali zamestnanci z dôvodu ochorenia COVID-19. I napriek tomu vedeli zabezpečiť od testovania objednávkového systému, cez jeho spustenie, samotnú prevádzku a zákaznícky servis objednávkového systému, ako aj informovanie o testovaní vo všetkých informačných kanáloch mesta. Stojím si za tým, že linka na objednávanie bola zverejnená na podstránke, nakoľko i napriek tomu, že oddelenie pracovalo z domu z dôvodu ochorenia COVID-19, prácu si vykonávali zodpovedne. Uvedený link na objednávanie som osobne kontrolovala. Dopyt po službe objednávania v danom čase vysoko prevyšoval jeho možnosti, preto informácia o objednávaní bola aktualizovaná v rozpätí krátkeho času, a takmer ihneď po jeho zverejnení administrátor musel reagovať na situáciu, že objednávanie je ukončené.
Čo zrejme vzbudzuje Vaše otázky je to, či niekomu, kto využíva mestský facebook ako zdroj informácií, mesto umožňuje rýchlejší prístup k informáciám, službám a podobne. Informácie boli súčasne na oboch info kanáloch, ak došlo k posunu zverejnenia, je to výlučne z dôvodu popísaného vyššie.
Prístupy na sociálnu sieť majú tí zamestnanci mesta, ktorí ho využívajú v rámci svojej pracovnej náplne. Komunikácia sa vyvíja, pribúdajú ďalšie komunikačné nástroje aj možnosti a s tým súvisiace pracovné postupy.
Ďakujem všetkým prispievateľom za konštruktívne návrhy. Ako sme odpovedali vyššie, webové sídlo mesta považujeme za primárny informačný kanál.
S pozdravom Jana Paulínyová, vedúca kancelárie primátorky mesta Handlová
Jana Paulínyová, vedúca kancelárie primátorky mesta Handlová
obyvateľka Hôrky