Námestie baníkov-webová stránka mesta-chýbajúce informácie

Zodpovednosť za riešenie: Handlová

Vyriešený
meno
Andrea Pappová 29. januára 2021

Dobrý deň, chcem sa opýtať, prečo zverejňujete info o objednávaní na testovanie len na facebooku Handlová a nie na oficiálnej stránke mesta. Ja nie som na FB a nemám sa ako dozvedieť najnovšie informácie. Stávalo sa to aj v minulosti, nielen teraz. Preto vás žiadam o nápravu. Pappová

29. január 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň. Ďakujeme za Váš podnet.
Link na objednávanie sa na testovanie ag testami na tento víkend bol zverejnený na našom webovom sídle v rýchlom odkliku na celoplošné testovanie a od 8.00 h aj v novinke. Bohužiaľ, termíny na objednávanie boli rezervovované za cca 45 minút. Je teda možné, že ste ho nenašli. Web má pre mesto prioritu. Urobíme maximum preto, aby informácie boli zverejňované na oboch portáloch naraz a teda čo najprehľadnejšie aj do budúcna.

Tím oddelenia komunikácie a marketingu
01. február 2021

obyvateľka Hôrky

Dobrý den, reagujem na podnet p.Pappovej ohladom chybajucich informacii ohladom moznosti objednania sa na testovanie. Termin VYRIESENE nie je objektívny. Potvrdzujem, velky novy obrázok s informaciami ani link na objednanie tam nebol. Uz som objednavala, link by som rozpoznala. Kratko po 10.hod pribudol na stranku oznam, ze su vsetky terminy obsadene. Cize vsetci sa uz objednali na FB. Podobne dopadlo aj predbezne zverejnenie vysledkov v sobotu vecer. Dufam, ze uz konecne dojde k naprave a podla Vasho slubu sa web mesta stane prvym zdrojom informácií pre vsetkych obcanov, najma tych, ktorí nie su na FB. V dnesnej dobe dezinformacií na FB by mala byt oficiálna stranka mesta prvorada.
02. február 2021

obyvateľka Hôrky

Námestie baníkov-webová stránka mesta-chýbajúce informácie

Dobrý den, reagujem na podnet p.Pappovej ohladom chybajucich informacii ohladom moznosti objednania sa na testovanie. Termin VYRIESENE nie je objektívny. Potvrdzujem, velky novy obrázok s informaciami ani link na objednanie tam nebol. Uz som objednavala, link by som rozpoznala. Kratko po 10.hod pribudol na stranku oznam, ze su vsetky terminy obsadene. Cize vsetci sa uz objednali na FB. Podobne dopadlo aj predbezne zverejnenie vysledkov v sobotu vecer. Dufam, ze uz konecne dojde k naprave a podla Vasho slubu sa web mesta stane prvym zdrojom informácií pre vsetkych obcanov, najma tych, ktorí nie su na FB. V dnesnej dobe dezinformacií na FB by mala byt oficiálna stranka mesta prvorada.
08. február 2021

Olli MH

Už sa to tu niekoľkokrát kritizovalo a k náprave nedošlo... hádzanie hrachu o stenu.
Pokiaľ zamestnávateľ - Mestský úrad - bude tolerovať svojim zamestnancom brúzdanie po sociálnej sieti (je jedno akej) zakryté pod rúškom "kontakt s občanom" , tak to nikdy lepšie nebude.
Mne môj zamestnávateľ vyslovene zakazuje počas pracovnej doby (minimálne pod hrozbou finančného postihu ako hrubé porušenie prac. disciplíny ) prístup na sociálnu sieť a v podnikovej internetovej sieti sú tieto stránky zablokované.
12. február 2021

Helena

Všetko hore popísané je pravda,nie sme predsa len Facebookové mesto,nie každý je tam,preto je to zvýhodňovanie pri všetkých info...oni prví a my možno...nebudem kvôli tomu na ňom.
24. február 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
som vďačná, že kolegovia počas testovaní zvládli komunikáciu, ako aj prípravu skríningového testovania na COVID-19 v našom meste. Informácie bolo nutné spracovať vo veľmi krátkom čase, za stále sa meniacich okolností a bohužiaľ za stavu, keď chýbali zamestnanci z dôvodu ochorenia COVID-19. I napriek tomu vedeli zabezpečiť od testovania objednávkového systému, cez jeho spustenie, samotnú prevádzku a zákaznícky servis objednávkového systému, ako aj informovanie o testovaní vo všetkých informačných kanáloch mesta. Stojím si za tým, že linka na objednávanie bola zverejnená na podstránke, nakoľko i napriek tomu, že oddelenie pracovalo z domu z dôvodu ochorenia COVID-19, prácu si vykonávali zodpovedne. Uvedený link na objednávanie som osobne kontrolovala. Dopyt po službe objednávania v danom čase vysoko prevyšoval jeho možnosti, preto informácia o objednávaní bola aktualizovaná v rozpätí krátkeho času, a takmer ihneď po jeho zverejnení administrátor musel reagovať na situáciu, že objednávanie je ukončené.

Čo zrejme vzbudzuje Vaše otázky je to, či niekomu, kto využíva mestský facebook ako zdroj informácií, mesto umožňuje rýchlejší prístup k informáciám, službám a podobne. Informácie boli súčasne na oboch info kanáloch, ak došlo k posunu zverejnenia, je to výlučne z dôvodu popísaného vyššie.

Prístupy na sociálnu sieť majú tí zamestnanci mesta, ktorí ho využívajú v rámci svojej pracovnej náplne. Komunikácia sa vyvíja, pribúdajú ďalšie komunikačné nástroje aj možnosti a s tým súvisiace pracovné postupy.

Ďakujem všetkým prispievateľom za konštruktívne návrhy. Ako sme odpovedali vyššie, webové sídlo mesta považujeme za primárny informačný kanál.
S pozdravom Jana Paulínyová, vedúca kancelárie primátorky mesta Handlová

Jana Paulínyová, vedúca kancelárie primátorky mesta Handlová

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania