10. jún 2015
Odpoveď samosprávy
Vážený občan,
náš spôsob reakcie na podnety nie je taktika, ale skutočne úprimná snaha riešiť veci k všeobecnej spokojnosti. Niektoré podnety sa dajú vyriešiť rýchlejšie, iné zas, naopak, podliehajú určitým procesom, ktoré majú svoju postupnosť.
V tomto konkrétnom prípade ide o viac etáp. V prvej fáze bola úprava ostrovčeka a zelene v ňom. Dúfam, že súhlasíte, že najpodstatnejšia časť podnetu bola vyriešená.
Druhou fázou je čistenie priestranstva, no toto je prioritne otázka bezpečnosti pracovníkov a plynulosti premávky, ktorá je v tomto úseku intenzívna. Preto je nutné naplánovať čistenie okolo ostrovčeka v skorých ranných hodinách a zabezpečiť všetko, čo s bezpečnosťou súvisí. Ostrovček sa upravoval v dopoludňajších hodinách za plnej premávky.
Tretia fáza je objednanie poškodenej časti obrubníka, a tento proces sa skutočne nedá urýchliť. Komponent je objednaný a treba počkať na jeho dodanie.
Pevne verím, že vnímate našu snahu vyhovieť občanom v maximálnej možnej miere. Sme radi, že sa zaujímate o to, ako naše mesto vyzerá a upozorňujete nás na nedostatky. Robíme vždy všetko, čo je v našich možnostiach a kompetenciách. Na druhej strane vás ale tiež prosíme o trochu trpezlivosti, pretože nie všetko sa dá napraviť hneď.
Ďakujeme!
Mgr. Zuzana Hrinková Siebenstichová
Referentka pre komunikáciu a vonkajšie vzťahy
Dumbo