Trávnatá plocha - vyjazdené koľaje, Petržalská ul.

Zodpovednosť za riešenie: Iný subjekt

Vyriešený
meno
Jana Regitková 23. marca 2019

Dobrý deň. Už pár rokov nás trápi presakovanie "niečoho", snáď vody, pred naším panelákom. Nevieme, čo to je, ale upozornili sme aj BD Kežmarok, aby niekoho oslovili a niečo s tým urobili. Ale nič sa nepohlo k lepšiemu (veríme,že BD urobilo, čo bolo v jeho možnostiach). Hrajú sa tu naše deti, prechádzame tadeto aj my. Veríme, že sa nájde riešenie a budeme všetci spokojní. Obrázok je z 22. marca 2019. Nádherná oáza,však?
Obyvatelia ulice Petržalská 8,10 Kežmarok.

05. apríl 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň prajem,
ďakujeme za upozornenie. Podnet posielame na spoločnosť Spravbytherm.
Kto? Spravbytherm s.r.o.
Kedy? 3 mesiace

Ing. Zuzana Šlosárová, komunikačný manažér mesta Kežmarok
12. apríl 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň.

Po preverení Vášho podnetu Vám oznamujeme, že sa nejedná o poruchu na teplovode.
V prílohe Vám zasielam schému rozvodov so zakresleným miestom ( červený krížik). Naše rozvody sú na opačnej strane bytového domu.
Na fotke, ktorú Vám zasielam sú v pozadi vidieť šachty, ktoré v ramci svojej línie prechádzaju cez inkriminované miesto ..

S pozdravom




Ing. Marián Bešenej
konateľ firmy Spravbytherm,s.r.o.
12. apríl 2019

Odpoveď samosprávy

Prikladáme fotografie

Ing. Marián Bešenej
konateľ firmy Spravbytherm,s.r.o.
14. apríl 2019

Jana Regitková

Dobrý deň. Ďakujem pánovi Ing. Bešenejovi za odpoveď. Tak sa teda pýtam opäť, čo sa s tým dá robiť? Neviem síce koho....ale bolo by dobre, keby sa to vyriešilo.....fotografia dokazuje, že sa tam niečo deje. Regitková
25. apríl 2019

Odpoveď samosprávy

Po preverení podnetu správcom verejného vodovodu v meste Kežmarok, bola nájdená porucha na verejnom vodovode. V najbližších dňoch, po vytýčení cudzích inžinierskych sietí bude porucha odstránená.



S pozdravom
Ing. Júlia Rusňáková
technický pracovník
PVPS, a.s. Poprad
25. apríl 2019

Jana Regitková

Dobrý deň. Ďakujem za odpoveď pani Ing. Júlii Rusňákovej z PVPS, a.s. Poprad. Postrehli sme, že sa niečo robilo na mieste, na ktoré sme upozornili. Veríme, že sa táto oprava dotiahne až do konca,teda do odstránenia poruchy. Prešiel síce už mesiac od upozornenia, ktoré sme napísali na stránku "odkaz pre starostu" . Ale teší nás, že sa to pohlo. Tento problém pretrváva roky, máme vedomosť, že sa na to upozorňovalo. Mimochodom, ak tam bol prienik vody, kto ten únik zaplatil? Vlastníci a nájomníci bytového domu Petržalská 8,10 Kezmarok
23. máj 2019

Odpoveď samosprávy

Samospráva uviedla, že zodpovedným subjektom je: PVPS, a.s. Poprad
23. máj 2019

Jana Regitková

Dobrý deň, že zodpovedným subjektom je PVPS,a.s.Poprad som pochopila ihneď po prečítaní odpovede od p. Ing. Júlie Rusňákovej. Mimochodom bolo to 25. apríla 2019. Dnes je 23. máj 2019. Prvý podnet som písala 23.marca 2019. Sú to už dva mesiace a problém pretrváva....hm. Určite by všetkých, ktorí tu bývajú potešilo, keby sa čím skôr vyriešil...alebo treba sa obrátiť niekam inam? Regitková
20. jún 2019

Jana Regitková

Dobrý deň. Môj podnet som na túto stránku pridala 23.marca 2019. Dostala som zopár odpovedí od kompetentných osôb, dokonca môj podnet bol zverejnený v Kežmarských novinách. Ale aj napriek tomu tento problém pretrváva. Nič nie je vyriešené, hoci ulynuli už takmer tri mesiace. Dočítala som sa síce kto je zodpovedný, to áno, ale týmto konštatovaním sa celé riešenie skončilo.Dokonca na otázku, kto platí niekoľkoročný unik vody mi nikto neodpovedal.Pýtam sa teda, či sa to bude riešiť,alebo treba zavolať média? Budem rada, ak sa niekam pohneme. A viem určite, že nebudem sama. Poprosim o vyjadrenie a VYRIEŠENIE problému. Za vlastníkov a nájomníkov bytového domu Petržalská 8,10 Kežmarok Jana Regitková
02. júl 2019

Odkaz pre starostu

Dobrý deň. Budem kontaktovať priamo PVPS, a. s., Poprad, dúfam, že sa odpovede a vyriešenia problému čoskoro spolu dočkáme.

B. Švirloch, OpS Kežmarok
15. júl 2019

Jana Regitková

Ďakujem za odpoveď. Regitková
21. august 2019

Jana Regitková

Dobrý deň. Dnes je 21.august. Prísľub od pána B.Švirlocha je zo dňa 2.júla. Verím, že kontaktoval kompetentné miesta, ale zatiaľ sa nič nedeje. Myslím si,že päť mesiacov je dostatočne dlhá doba na vyriešenie tohto problému. Alebo sa mýlim? Už teda neostáva veľa možností kam sa treba obrátiť......médi, tlač. Ale je to normálne? Dokedy si tu ešte budeme písať a odkazovať sa na rôzne institúcie. To je taký veľký problém odstrániť závadu? Už sme z toho rozladení. Ale máme stránku, kde môžeme písať podnety, návrhy, sťažnosti, nápady....Myslím, že už je najvyšší čas pohnúť s tým.....alebo sa mýlim...? Za vlastníkov a nájomníkov bytového domu Petržalská 8,10 Kežmarok. Regitková
03. september 2019

Odkaz pre starostu

Dobrý deň. Dostali sme aktualizovanú odpoveď z PVPS, a. s., Poprad, po ktorej hneď kontaktujeme vedenie VPS so žiadosťou o vyjadrenie.

Dobrý deň prajem, v mene správcu verejného vodovodu p. Vaculíka zasielam odpoveď:

"Práce na oprave poruchy na verejnom vodovode v správe PVPS, a.s. Poprad na ul. Petržalská 10 v Kežmarku boli ukončené 23.4.2019. Na základe Vášho podnetu z 21.8.2019 boli naši pracovníci stav verejného vodovodu preveriť a nebol zaznamenaný žiaden únik vody z verejného vodovodu.
Spätné terénne úpravy po oprave poruchy uskutočňujú Verejnoprospešné služby mesta Kežmarok, ktorým bola objednávka vystavená 21.5.2019."

S pozdravom
Ing. Tomáš Koštiak
Referent zákazníckeho útvaru - back office
Podtatranská vodárenská prevádzková spoločnosť, a.s.
04. september 2019

Jana Regitková

Dobrý večer, chcem sa poďakovať pánovi Borisovi Švirlochovi za záujem a pomoc pri vyriešení problému s presakovaním vody pred naším bytovým domom. Bol veľmi ústretový a ochotný pomôcť. Za vlastníkov a nájomníkov bytového domu Petržalská 8. Regitková
16. júl 2020

erik

Dobrý deň už tam niesu koľaje ani voda
30. december 2020

Erik

Voda už netciecie zo zeme
11. február 2021

Erik

Podnet je vyriešený

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania