17.08.2020 21:40
Dobrý deň,
Podnety sú opakovane zasielané dopravcom, správcom nákupných stredísk ako i v mnohých prípadoch aj iným, ktorým prináleží starosť o priestranstvo na ktoré občania dávajú podnety. V tejto dobe, kedy sa viac dbá na hygienu a dodržiavanie hygienických opatrení mesto v súčinnosti s VPS a DHZ niekoľkokrát na spomínaných miestach vykonali dezinfekciu. Problémom sú však občania, ktorí nielen znečisťujú okolie ako i devastujú. Nie je možné dať na každé miesto kamery a taktiež nie je personálne možné aby všade šla hliadka pešo, keďže práve vozidlo im zabezpečuje rýchlu mobilitu. Dovoľte mi teraz prosím príklad z praxe, ktorý sa stal mne nedávno. Na SAD ležal na zemi podgurážený pán a stále nadával a robil neporiadok, zavolal som na mestskú políciu a boli tam do 5 minút. Služobné vozidlo má v takýchto prípadoch zmysel, ale i v iných, keďže sa v ňom nachádza aj defibrilátor, ako i polícii zabezpečuje väčšiu mobilitu. Mesto viackrát na vlastné náklady vyčistilo okolie spomínaných zástavok. V budúcnosti sa plánuje rekonštrukcia vlakovej stanice ako i umiestňovanie viacerých kamier v meste. Potrebné je byť vnímavý na okolie a upozorniť v prípade porušovania týchto pravidiel. Poriadok je povinnosťou nás všetkých a ak niekto vidí konanie, ktorým sa poškodzuje majetok či devastuje priestranstvo, mal by volať 159 a nahlásiť MsP problém.
I v tomto podnete budú organizácie vyzvané k zjednaniu nápravy. Dôkazom operatívneho riešenia podnetov v poslednej dobe sú i rýchle odpovede a viaceré vyriešené podnety, ku ktorým sa v pravidelných intervaloch vraciame.
Príjemný večer,
S pozdravom,
17.08.2020 21:42
Dobrý deň,
Podnety sú opakovane zasielané dopravcom, správcom nákupných stredísk ako i v mnohých prípadoch aj iným, ktorým prináleží starosť o priestranstvo na ktoré občania dávajú podnety. V tejto dobe, kedy sa viac dbá na hygienu a dodržiavanie hygienických opatrení mesto v súčinnosti s VPS a DHZ niekoľkokrát na spomínaných miestach vykonalo dezinfekciu. Problémom sú však občania, ktorí nielen znečisťujú okolie, ale ho i devastujú. Nie je možné dať na každé miesto kamery a taktiež nie je personálne možné aby všade šla hliadka pešo, keďže práve vozidlo im zabezpečuje rýchlu mobilitu. Dovoľte mi teraz prosím príklad z praxe, ktorý sa stal mne nedávno. Na SAD ležal na zemi podgurážený pán a stále nadával a robil neporiadok, zavolal som na mestskú políciu a boli tam do 5 minút. Služobné vozidlo má v takýchto prípadoch zmysel, ale i v iných, keďže sa v ňom nachádza aj defibrilátor. Mesto viackrát na vlastné náklady vyčistilo okolie spomínaných zástavok. V budúcnosti sa plánuje rekonštrukcia vlakovej stanice ako i umiestňovanie viacerých kamier v meste. Potrebné je byť vnímavý na okolie a upozorniť v prípade porušovania týchto pravidiel. Poriadok je povinnosťou nás všetkých a ak niekto vidí konanie, ktorým sa poškodzuje majetok či devastuje priestranstvo, mal by volať 159 a nahlásiť MsP problém.
I v tomto podnete budú organizácie vyzvané k zjednaniu nápravy. Dôkazom operatívneho riešenia podnetov v poslednej dobe sú i rýchle odpovede a viaceré vyriešené podnety, ku ktorým sa v pravidelných intervaloch vraciame.
Príjemný večer,
S pozdravom,
Daniel
ďakujem Vám za rýchlu odpoveď. Samozrejme, skutočnosť, že objekty sa nenachádzajú vo vlastníctve mesta Kežmarok je známa. Súčasný stav je však vizitkou aj mesta Kežmarok. Ako píšete, informáciu o vlastníctve podávate opakovane, čo potvrdzuje, že problém je dlhodobo nevyriešený. Aké kroky vykonáva mesto Kežmarok pre to, aby boli stanice s okolím príjemným miestom pre obyvateľov mesta a jeho návštevníkov? Aký tlak vyvíjate na majiteľov objektov? Prečo mesto na tieto miesta nevysiela pešie/cyklistické policajné hliadky a nezabezpečí tak aspoň prevenciu?
S pozdravom
Daniel Dluhý