Úradné hodiny pokladne MÚ

Zodpovednosť za riešenie: Levice

Uzavretý

Dobrý deň
Minulý týždeň vo štvrtok sme sa viacerí stretli pred zavretými dverami pokladne Mú. Chceli sme si splniť povinnosť zaplatiť dane. Akosi sa pozabudlo na to že vy ste tu pre nás nie my pre vás. Žiadame aby pokladňa bola otvorená denne, tak ako to bolo v minulosti.

21. máj 2018

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, k tomuto kroku došlo z dôvodu, že počas uzatvorenia pokladne si pracovníčka pokladne spracováva agendu a doklady, ktoré vyhotovila za predchádzajúci týždeň. Táto činnosť nie je možná počas plnej prevádzky pokladne a keďže zamestnanec nepracuje na dve zmeny, tak na to potrebuje vyčleniť časový priestor. Z tohto dôvodu došlo k určeniu nestránkového dňa v pokladni. Okrem toho je štvrtok nestránkovým dňom na celom Mestskom úrade a taktiež vo väčšine inštitúcií.
V deň keď je pokladňa zatvorená, má občan možnosť vykonať úhradu hotovostným vkladom na bežný účet v Prima banke, poštovou poukážkou, alebo prostredníctvom internetbankingu.
Mestský úrad, aj napriek zvýšeným nákladom na ďalšieho pracovníka pokladne, vyšiel v ústrety občanom pri úhradách v hotovosti počas stránkových hodín tým, že počas obdobia splatnosti dane z nehnuteľnosti a komunálneho odpadu sú otvorené dve pokladne a tým sa výrazne skracuje čas vybavenia jednotlivých stránok.
Ďakujeme za pochopenie.


Odd. finančné, MsÚ Levice


10. jún 2018

Gian Pietro

Už pár rokov sa pýtam sám seba načo vlastne existuje portál „Odkaz pre starostu“? Aké má prínosy (výhody), ale aj negatíva. Zbierať 2% príspevky z daní od občanov SR pre svoju činnosť - fungovanie a Boh vie načo ešte? Po toľkých rokoch žiadny pokrok, vylepšenie, ani vymožiteľnosť (väčší psychologický tlak) riešení problémov! Keď sa predmetná spol. rozhodne nenapísať, alebo jednoducho neriešiť problém – všetko ide do stratena a koniec témy. Možno by stačilo námet a žiadosť o riešenie preposielať zodpovednej organizácii do „nemoty“, kým by vec nebola vyriešená, alebo aktualizácie neriešenia veci – podnet vždy zaradiť na začiatok ako prvé v zozname stránky s výraznou krikľavo žltou farbou a výkričníkom. Jasné že nie malicherné hlúposti ako napr. malý výtlk na ceste - chodníku, alebo zriadenie prechodu pre chodcov, kde nikdy nebol a nikomu nechýbal, popr. dopravná situácia to neumožňuje. Všetko po profesionálnom zvážení a zhodnotení zamestnancov portála „OPS“.
13. jún 2018

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,
aktuálne intenzívne pracujeme na vylepšeniach pre portál OpS, v zmysle uživateľskej prístupnosti aj manažéra samospráv. Po aplikovaní týchto zmien by malo byť jednoduchšie používanie webu aj aplikácie pre všetky strany. O tom, že sa Odkazu stále darí svedčí aj narastajúci počet samospráv, ktoré sa aktívne chcú do OpS zapojiť. Posielanie “žiadostí do nemoty” môže byť určite cesta, ale stále bez verejného tlaku, ktorým podliehajú podnety zverejnené na našom portáli. Popravde presne neviem identifikovať, prečo táto Vaša kritika prišla zrovna pod tento podnet, ale verte že robíme všetko čo je v naších silách aby sa konkrétne podnety riešili čo najefektívnejšie a v najkratšom možnom čase. Bohužiaľ výsledky portálu su do veľkej miery ovyplvynené aj tým, ako s nami aj občanmi komunikujú samosprávy, čo je niečo, čo nie je vyložene v našej moci.

Ďakujeme za pochopenie,

Juraj Hurný
[email protected]

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania