21. máj 2018
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň, k tomuto kroku došlo z dôvodu, že počas uzatvorenia pokladne si pracovníčka pokladne spracováva agendu a doklady, ktoré vyhotovila za predchádzajúci týždeň. Táto činnosť nie je možná počas plnej prevádzky pokladne a keďže zamestnanec nepracuje na dve zmeny, tak na to potrebuje vyčleniť časový priestor. Z tohto dôvodu došlo k určeniu nestránkového dňa v pokladni. Okrem toho je štvrtok nestránkovým dňom na celom Mestskom úrade a taktiež vo väčšine inštitúcií.
V deň keď je pokladňa zatvorená, má občan možnosť vykonať úhradu hotovostným vkladom na bežný účet v Prima banke, poštovou poukážkou, alebo prostredníctvom internetbankingu.
Mestský úrad, aj napriek zvýšeným nákladom na ďalšieho pracovníka pokladne, vyšiel v ústrety občanom pri úhradách v hotovosti počas stránkových hodín tým, že počas obdobia splatnosti dane z nehnuteľnosti a komunálneho odpadu sú otvorené dve pokladne a tým sa výrazne skracuje čas vybavenia jednotlivých stránok.
Ďakujeme za pochopenie.
Odd. finančné, MsÚ Levice
Gian Pietro