Nám. hrdinov- Covid-19 - dostupnost informacii

Zodpovednosť za riešenie: Levice

V riešení
meno
J. R. Oppenheimer 06. apríla 2020

LV Corona „informovanosť“ dôchodcov. Prosím o týždenníky Radnice do schránok aspoň obyvateľom nad 70. rokov. Máloktorý dôchodca po 70.ke má Internet, alebo nevie s ním pracovať! Nie každý býva s deťmi (vnukmi) ktorý im info vyhľadajú_prečítajú priebežne počas týždňa (info sa mení každý deň). Je veľmi ťažké zrozumiteľne počuť o čom hlása rozhlas po drôte v mnohých lokalitách. Mestské noviny_Novinky z radnice sa nevyrábajú alebo nedistribuujú!? LV TV infokanál je mŕtvy asi od decembra aj v ponuke UPC BROADBAND, ale čo je najhoršie vypadol z pozemného vysielania cez bežnú anténu. Letáčik k rúšku od MsÚ je iba veľmi orientačný (strohé info na 2. strane A4) a nereflektuje časté zmeny. Takže ostávajú iba komerčné TV stanice (rádio rozhlas), ktoré však neinformujú o opatreniach v našom meste.

06. apríl 2020

J. R. Oppenheimer

Pani Ráchelová - Môj obrázok budovy LV Radnice nezverejníte, ale iným autorom príspevkov (napr. Nám. Hrdinov - Verejné služby - iné, ID 88507, Peter Peterčák, 27. marca 2020) veselo áno? PREČO??????????????????? :-( Čo je podľa Vás ilustračné foto? Havran na konáriku stromu nie je ilustračné foto? (napr. P. O. Hviezdoslava - Zeleň a životné prostredie – hniezda, ID 88776, [email protected], 01. apríla 2020) :-(
17. apríl 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, Novinky z levickej radnice vydáva mestský úrad zvyčajne po zasadnutí mestského zastupiteľstva. Podľa toho je na začiatku roka plánovaný aj harmonogram tlače, na základe ktorého dodávateľ zabezpečuje tlač a distribúciu. Informácie zverejňujeme všetkými komunikačnými kanálmi (webstránka mesta, FB stránka mesta, SMS info, mestský rozhlas, levická televízia aj regionálne médiá). Pre seniorov bol pripravený leták, ktorý sa distribuoval s rúškami do schránok, kde boli uvedené informácie ako sa schrániť pre koronavírusom a akú pomoc poskytuje mesto pre osamelých seniorov a imobilných občanov. Na letáku sú uvedené všetky krízové linky, ktoré boli zriadené pre tento účel, jedna z nich je bezplatná, a prostredníctvom týchto liniek môžu v prípade potreby požiadať o akúkoľvek pomoc. Na týchto informáciách sa nič nemení. Na informovanie občanov využívame aj regionálnu tlač (MY-Týždeň na pohroní) , kde sme objednali pre seniorov 300 výtlačkov týždenne počas 5 týždňov, ktoré sú distribuované prostredníctvom SČK a opatrovateliek mesta Levice do domácností osamelým seniorom, ktorí využívajú opatrovateľskú službu či dovoz stravy zo SČK. Levická televízia momentálne nevysiela len prostredníctvom antény, digitálne vysielanie cez operátorov Slovak Telekom /Magio TV/ a TV od Orange naďalej funguje. Vysielanie cez anténu je prerušené od začiatku marca z dôvodu nutnej výmeny vysielača spoločnosťou AVIS Nitra umiestneného na nemocnici s poliklinikou Levice. Momentálne však nie je možné výmenu zabezpečiť, nakoľko zo strany nemocnice nie sú podpísané zmluvy, čo ovplyvniť nevieme.                     

útvar primátora, MsÚ Levice
27. apríl 2020

J. R. Oppenheimer

Pod pojmom „týždenník Radnice do schránok“, som nemal na mysli Regionálne noviny MsÚ s názvom „Novinky z radnice“, ale nejaké konkrétne aktuálne informácie na obyčajnom A4 papieri pre daný týždeň. Opakujem že nemá každý dôchodca najmä po 70.tke Internet alebo ho proste nevie používať a nie každý má deti alebo vnukov, ktorý žijú s ním (návštevy sú zakázané a ani ochota nie je vždy samozrejmá). Vy nerozumiete že nie je vždy riadne počuť do okien panelákov oznamy skrz rozhlas po drôte? A prosím Vás, tie trápne informácie k rúškam sú také všeobecné, strohé a úbohé, že ani nemajú význam (nereflektujú každodenné – týždenné zmeny opatrení Vlády, či Hlavného hygienika alebo Krízového štábu SR)! Píšete o probléme s TV vysielaním stanice LV infokanál prostredníctvom TV antény a iných Vami spomínaných operátorov ...
27. apríl 2020

J. R. Oppenheimer

... Ale prečo nespomeniete, že prečo nefunguje táto stanica u dodávateľa služieb UPC BROADBAND Slovakia, s. r. o.?
14. máj 2020

Iveta

Dobrý deň. Súhlasím, že mestský rozhlas nie je počuť. Hlavne keď je väčšia premávka, prechádzajú kamióny, alebo bezohľadní vodiči na revúcich motorkách. A nevysiela v rovnakom čase, takže by ste museli striehnuť celé poobedie na jeho vysielanie. Upozornila som na to, ale môj príspevok neuverejnili.
Predtým to bolo vždy o 15:30. Ďalej sa tu spomína pomoc pre starých občanov, imobilných občanov. Nikto, ani vláda nemyslí na invalidných občanov. Napríklad kedy majú ísť nakupovať oni, keď nemajú viac ako 65 rokov ? V čase určenom pre starých ľudí alebo v čase pre ostatných ? Do Kanárika ani do Billy v čase od 9-11 tej občanov mladších ako 65 rokov nepustia. Dokonca ich z Kanárika vyhadzujú.
21. máj 2020

J. R. Oppenheimer

Pekný deň pani Ivetka. ÁNO, Magistrát kašle na mnohé tu uverejnené podnety. Samozrejme, že sem píšu ľudia aj zbytočné malichernosti a MsÚ sa nemôže a nechce zamestnávať s „hlúposťami“ typu prasknutý chodník alebo malá diera na vozovke. Avšak zraniteľné skupiny obyvateľov riadne si platiacich dane v tejto Pandemickej dobe ako sú napr. aj invalidní, či starobní dôchodcovia by malo MESTO chrániť – uprednostňovať a najmä prioritne informovať! Super, mojej mame (80. r.) doniesli rúško ktoré bolo tak šlendriánsky vyrobené, že ho nemohla používať (museli sme to dať prešiť na vlastné náklady). Gumička na uši bola taká krátka a silná, že Vám silno skrčilo uši a o pár sekúnd ich prestrelilo. Áno, na invalidov pred 65. v súvislosti s nákupmi sa vláda „Plačka" Matoviča úplne vykašlala. Ale to je vec na Vládu SR (Krízový štáb a Hlavného hygienika SR) a nie MsÚ Levice! :-)
24. máj 2020

Iveta

Dobrý deň pán Oppenheimer. Nuž, vlastne pravda. Prečo by MsÚ Levice spravil niečo z vlastnej iniciatívy ? Mestský krízový štáb rozhodol, že bude zavretý celý MÚ, okrem jedného informačného okienka. Overovanie podpisov - choďte k notárovi. Vo výmere na daň a smeti bol prúžok papiera, kde bolo uvedené, že pokladňa nefunguje, máme platiť bezkontaktne. Pokladňa bola otvorená - platila som tam minulú stredu. Neviem čo to malo znamenať. Vyberať poplatky by malo byť naozaj v ich záujme, dokonca aj predĺžením pokladničných hodín. Čakala som síce pol hodinu v rade, ale podarilo sa. Teraz už musia pracovať v normálnom režime. Možno sa budú zaoberať už aj, ako píšete "hlúposťami".

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania