Uraz s majetkovu škodou sa stal priamo mne, ako oznamovateľovi, je tam moja krv.
1. realizátor chodníka použil na spomalenie "bicykla" cestný retardér na spomalenie osobného alebo nákladného auta, čo je doslova nebezpečné, nakoľko vždy dôjde k úrazu priamo katapultovaného človeka, ak nemá zadnú vidlu odpruženú a sedí na sedadle, oproti spomaleniu vozidla, kde je človek navyše pripútaný, ak by náhodou nestihol reagovať.
2. Použil ho pred križovaním chodníka a vedľajšej cesty, prečo cyklistov áno a prečo nie aj alebo len autá?
3. Pred retardérom je tabuľa, akási dodatková tabuľa s malým oznamom, že cez retardér je povolená rýchlosť 5km/h, číslo je tak malé, že nezodpovedá "Schválenému dopravnému značeniu", navyše je len 2,0m pred samotným retardérom a cyklista, kedže nevie, kde sa nachádza umelá prekážka, nemá čas na dostatočnú reakciu aj ked si svieti vlastným predným svetlom.
4. Mesto nezabezpečilo, aby bol prejazd cez retardér riadne označený a prevádzkovaný. Na samotnom zariadení nie sú odrazky, ani nie je nasvietený, aby bol jasne vidieť za zníženej viditeľnosti, ktorá nastala v čase 17,15hod. 31.10.2015, kedy došlo k úrazu. Navyše prichádzajúci cyklista je oslepený veľkou pouličnom lampou, ktorá svieti tak, aby cyklistu oslepila, je svojím reflektorom natočená do cesty a zbytkové rozptýlené svetlo zatieňuje strom medzi ňou a retardérom, navyše došlo k čiastočnému spádu lístia, čo ho doslova maskovalo.
Fotka ukazuje príkazovú tabuľu, ktorá zodpovedá schválenému dopravnému značeniu, zvyšok cyklista s nakloneným reflektorom pred sebou nemá šancu rozoznať!
Miro Ferkl
Uraz s majetkovu škodou sa stal priamo mne, ako oznamovateľovi, je tam moja krv.
1. realizátor chodníka použil na spomalenie "bicykla" cestný retardér na spomalenie osobného alebo nákladného auta, čo je doslova nebezpečné, nakoľko vždy dôjde k úrazu priamo katapultovaného človeka, ak nemá zadnú vidlu odpruženú a sedí na sedadle, oproti spomaleniu vozidla, kde je človek navyše pripútaný, ak by náhodou nestihol reagovať.
2. Použil ho pred križovaním chodníka a vedľajšej cesty, prečo cyklistov áno a prečo nie aj alebo len autá?
3. Pred retardérom je tabuľa, akási dodatková tabuľa s malým oznamom, že cez retardér je povolená rýchlosť 5km/h, číslo je tak malé, že nezodpovedá "Schválenému dopravnému značeniu", navyše je len 2,0m pred samotným retardérom a cyklista, kedže nevie, kde sa nachádza umelá prekážka, nemá čas na dostatočnú reakciu aj ked si svieti vlastným predným svetlom.
4. Mesto nezabezpečilo, aby bol prejazd cez retardér riadne označený a prevádzkovaný. Na samotnom zariadení nie sú odrazky, ani nie je nasvietený, aby bol jasne vidieť za zníženej viditeľnosti, ktorá nastala v čase 17,15hod. 31.10.2015, kedy došlo k úrazu. Navyše prichádzajúci cyklista je oslepený veľkou pouličnom lampou, ktorá svieti tak, aby cyklistu oslepila, je svojím reflektorom natočená do cesty a zbytkové rozptýlené svetlo zatieňuje strom medzi ňou a retardérom, navyše došlo k čiastočnému spádu lístia, čo ho doslova maskovalo.
Fotka ukazuje príkazovú tabuľu, ktorá zodpovedá schválenému dopravnému značeniu, zvyšok cyklista s nakloneným reflektorom pred sebou nemá šancu rozoznať!