12.04.2021 14:34
Ďakujeme za podnet, považujeme ho za opodstatnený a snažíme sa ho riešiť. Ako v podnete spomínate , cieľom rekonštrukcie bola povrchová úprava komunikácie technicky aj finančne menej náročnejším riešením penetračným makadamom v hrúbke 60 mm. Nadmernú prašnosť cesty spôsobuje technológia, ktorou bola táto úprava povrchu zrealizovaná. Dodávateľ vykonaných prác Bitunova s.r.o nás však ubezpečuje, že zametaním uvoľnených kamienkov by sa postupne prašnosť mala znížiť. Cesta však bola dokončená v zimných mesiacoch a z jej intenzívnejším čistením sme mohli začať až teraz- čo sa už uskutočnilo v 14.týždni tohto roku . Veríme, že sa nám týmto
opakovaným postupom podarí časom eliminovať nadmernú prašnosť, ináč by sme boli nútení riešiť dočasne problém obmedzením vjazdu áut.
12.04.2021 14:35
Ďakujeme za podnet, považujeme ho za opodstatnený a snažíme sa ho riešiť. Ako v podnete spomínate , cieľom rekonštrukcie bola povrchová úprava komunikácie technicky aj finančne menej náročnejším riešením penetračným makadamom v hrúbke 60 mm. Nadmernú prašnosť cesty spôsobuje technológia, ktorou bola táto úprava povrchu zrealizovaná. Dodávateľ vykonaných prác Bitunova s.r.o nás však ubezpečuje, že zametaním uvoľnených kamienkov by sa postupne prašnosť mala znížiť. Cesta však bola dokončená v zimných mesiacoch a s jej intenzívnejším čistením sme mohli začať až teraz- čo sa už uskutočnilo v 14.týždni tohto roku . Veríme, že sa nám týmto
opakovaným postupom podarí časom eliminovať nadmernú prašnosť, ináč by sme boli nútení riešiť dočasne problém obmedzením vjazdu áut.