Ono je skoda, ze sa podnety v tejto dobe automaticky oznacuju za nevyriesene, kedze ocividne spravcovia mesta aktualne riesia COVID-19 kedze neodpovedaju.
bohužiaľ, podnety, na ktoré samospráva nezareaguje do 14 pracovných dní sa automaticky označia statusom "neriešený". Ak však neskôr príde odpoveď od samosprávy, podnetu sa zmení stav na "v riešení". Neznamená to teda, že by sa podnetom už samospráva nezaoberala. Ako spomínate, v tejto dobe je pochopiteľné, že samospráva rieši prioritne opatrenia súvisiace s covidom.
S pozdravom Lucia Lopúchová
16. február 2021
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň
Ďakujem za vami zadaný podnet ktorý bol preposlaný s požiadavkou o vyjadrenie sa k oprave Stredisku mestských služieb .
Prajem pekný deň
16.02.2021 10:19
Dobrý deň
Ďakujem za vami zadaný podnet ktorý bol preposlaný s požiadavkou o vyjadrenie sa k oprave Stredisku mestských služieb .
Prajem pekný deň
Odkaz pre starostu
podnet opätovne preposielam samospráve.
S pozdravom
Lucia Lopúchová
Odkaz pre starostu
[email protected]