Kupecká-MHD-technické problémy

Zodpovednosť za riešenie: Nitra

Uzavretý

Rad by som odkomunikoval niekolko podnetov k aplikacii BUS Nitra, ktorym zial nerozumiem.. . - preco aplikacia nefunguje v rezime Offline, je mi jasne ze aktualnu polohu vozidiel vidiet nebudem, ale rad by som si pozrel aspon najblizsi odchod pozadovaneho spoja, pripadne aspon klasicky cestovny poriadok. - preco ked uz je aplikacia pripojena k internetu, tak si nestiahne nejaky zoznam terminov, cez ktore bude autobus jazdit inak. Tzn. ked budem pozerat spoje tak mi automaticky zobrazi TAB, podla daneho dna. Napr. cez vikendy zobrazi TAB Sobota, Nedela, ked su prazdniny, tak prazdninove poriadky a pod. Aplikacia, ktoru robil student z NR tuto funkcionalitu mala a to sa ani nepripajala na internet... - ked uz by bol s horeuvedenym problem co sa tyka sviatkov atd. preco nemoze mat aplikacia nejaky banner s oznamom... Od toho do toho datumu budu jazdit spoje ako v Sobotu, Nedelu. Aktualne je potrebne ist na web imhd.sk a tam si to dohladavat. Po programatorskej stranke v horeuvedenom nevidim ziaden problem. Prosim o vyjadrenie kompetentnych. Dakujem.

09. január 2023

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
ďakujeme za Vami zadaný podnet, ktorý bol preposlaný s požiadavkou o stanovisko predmetnému odboru.

Prajem pekný deň.
27. január 2023

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
ďakujeme za Váš podnet.
Mesto Nitra neprevádzkuje aplikáciu BUS Nitra. Jedná sa o aplikáciu súkromného dopravcu.
V sekcii "VIAC" (viďte priložený prntscrn z aplikácie) v časti "O aplikácii" je uvedené kontaktné telefónne číslo a mail na ktoré sa môžete obrátiť ohľadom informácií o fungovaní aplikácie.
Preveríme u dopravcu, či by bolo možné v budúcnosti do aplikácie doplniť funkcionalitu aktuálnych oznamov.
Ďakujeme za pochopenie
S pozdravom

Ing. Ivan Janček
referent pre mobilitu a MHD
06. február 2023

Mário Halás

Dobry den, dakujem za odpoved. Sice mesto Nitra neprevadzkuje aplikaciu, ale podporuje a financuje mestsku dopravu a teda dopravcu Transdev, ktory je prevadzkaraom danej aplikacie. Predpokladam, ze by malo byt hlavne zaujmom mesta, aby obcania boli so sluzbami dopravcu spokojni, medzi ne patri okrem samotnej bezproblemovej dopravy aj moznost overit si cestove poriadky, ci uz na zastavkach, webovom sidle, alebo aplikacii. Moj podnet nahlasoval technicky problem a navrhy na vylepsenie. Ano mozem podat samostatne, avsak inak bude spolocnost Transdev jednat s Vami zastupcami mesta, ako so mnou, preto by som bol rad ak by sa to riesilo touto cestou. Dakujem.
06. február 2023

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet preposielame na vyjadrenie samospráve.

S pozdravom

Tím Odkaz pre starostu
[email protected]

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania