Štefánikova trieda-riešenie dopravnej situácie-nebezpečné

Zodpovednosť za riešenie: Iný subjekt

Neriešený
meno
Raymond Kana 06. apríla 2019

Dobrý deň,
Upozornenie na niekoľko kritických miest v doprave v Starom meste, kde zlým dispozičným riešením vznikajú nebezpečné situácie :
- prechod pre chodcov na Štefánikovej medzi OC Mlyny a Jednotou. -bez regulácie prechodu svetelným znamením nemá synchonizácia semafórov žiaden význam. Prechod je hlavne počas pracovných dní frekventovaný a neustále vstupovanie chodcov na prechod ruší plynulosť premávky a neustálym zastavovaním toku áut a rozbiehaním sa sa v súčte podstatne zvyšujú exhaláty.
- odbočenie zo Štefánikovej triedy na Špitálsku je rizikové pre šoférov, ktorí musia dávať prednosť oproti idúcim autám v dvoch pruhoch a ešte naviac chodcom prechádzajúcich križovatkou Bezpečné by bolo chodcov zvodidlami odkloniť viac do hĺbky Špitálskej

10. apríl 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň

O zriadení svetelnej signalizácie rozhoduje OÚ aj so závažným stanoviskom dopravnej polície. V prípade súhlasu realizácie zabezpečí mesto Nitra po schválení finančných prostriedkov v rozpočte mesta.

S pozdravom

ÚHA
10. apríl 2019

Raymond Kana

Nepáči sa mi anonymita odpovedi. Považujem to za aroganciu, keď sa niekto ani nepodpíše pod svojim stanoviskom.
10. apríl 2019

LubosNR

Raymond Kana

9.4.2019 tam bola zrazená chodkyňa. Som zvedavý či sa niečo stane či to bude niekto riešiť.
06. apríl 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň
Predmetný priechod pre chodcov je situovaný na ceste I. triedy, I/64, ktorá podľa zákona 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon) §3d je v správe Slovenskej správe ciest – IVSC Bratislava, cestným správnym orgánom je Okresný úrad v Nitre, Odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií, ktorý v zmysle cestného zákona §3 ods. 7 určuje používanie dopravných značení a dopravných zariadení na základe záväzného stanoviska dopravného inšpektorátu vydaného v rozsahu jeho pôsobnosti podľa osobitných predpisov.
S pozdravom

Ing. Matúš Maruniak

Dopravný inžinier - odborný referent
Útvar hlavného architekta

S pozdravom
Ing. Matúš Maruniak
22. apríl 2020

Raymond Kana

Odpoveď pána Maruniaka za samosprávu nie je ani tak odpoveď, ako skôr opis riešenia definovanie kto je zodpovedný orgán. Nehovorí nič o výhodách, alebo nevýhodách toho, že prechod je v bezprostrednej blízkosti nadpriemerne vyťaženej križovatky so svetelnou reguláciou. Pretože prechod (sám o sebe nadpriemerne vyťažený) je bez regulácie, logicky tým negatívne zasahuje do plynulosti premávky. Čakal by som od kompetentných logickú argumentáciu jak od správneho orgánu aj od inšpektorátu.
22. apríl 2020

Raymond Kana

Odpoveď pána Maruniaka za samosprávu nie je ani tak odpoveď, ako skôr opis riešenia a definovanie kto je zodpovedný orgán. Nehovorí nič o výhodách, alebo nevýhodách toho, prečo
je prechod v bezprostrednej blízkosti nadpriemerne vyťaženej križovatky so svetelnou reguláciou sám o sebe bez regulácie. Logicky tým negatívne zasahuje do plynulosti premávky. Čakal by som od kompetentných logickú argumentáciu jak od správneho orgánu aj od inšpektorátu.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania