Dobry den pan Steinemannova
mrzi ma to ale tabula je stale na tom istom mieste bez dotyku.
09. január 2020
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň
Na základe Vášho podnetu som opätovne žiadala o nápravu nakoľko mi bola poskytnutá klamlivá odpoveď o náprave danej poškodenej značky . Ďakujem a prajem pekný deň .
11.12.2019 09:00
Dobrý deň
Ďakujeme za Váš podmet ktorý sme zaslali na riešenie stredisku mestských služieb .
Prajem pekný deň.
História úprav
09.01.2020 10:27
podnet vyriešený
História úprav
09.01.2020 14:16
Dobrý deň
Na základe Vášho podnetu som opätovne žiadala o nápravu nakoľko mi bola poskytnutá klamlivá odpoveď o náprave danej poškodenej značky . Ďakujem a prajem pekný deň .
Marian Masan