24. január 2020
Odpoveď samosprávy
Dobrý večer, Peter Rypak, na váš komentár len toľko - v závere roka sme nastavili spravovanie podnetov cez aplikáciu Odkaz pre starostu, a keďže som prevzala v tom čase viac ako 350 nevyriešených nahromadených podnetov, riešim ich postupne. Riešenie niektorých zaberie pár minút (ako tento podnet, kde bolo treba len vysvetliť, nie napríklad objednať plošinu a riešiť, prípadne čakať na priaznivejšie počasie, identifikovať majiteľa a vyzývať ho, aby sa podnetu venoval, ak nepatrí mestu, atď., ako je to v prípade mnohých iných podnetov), avšak riešenie niektorých podnetov závisí od mnohých faktorov, napríklad od schválenia rozpočtu. Preto je možné, že niektoré tu stoja dlhšie, ale zamestnanci mestského úradu sú s podnetmi oboznámení. Robíme, čo je v našich silách, aby sme riešili nové podnety, ktoré každodenne pribúdajú, a zároveň aj tie, ktoré tu čakali, kým som sa nezačala venovať Odkazu pre starostu ja osobne. Preto vás prosím o zhovievavosť a pochopenie. Ďakujem a želám krásny víkend.
Mgr. Veronika Štrba Škultéty
Referent komunikácie a protokolu
Kancelária primátora
Neaktívny účet