Hrnčiarska - presakujúca voda na ceste

Zodpovednosť za riešenie: Pezinok

Vyriešený

presakujúca voda na ceste

23. júl 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, pán Skovajsa, ďakujeme za podnet, pozrieme sa na to.

Mgr. Veronika Štrba Škultéty
Referent komunikácie a protokolu
Kancelária primátora
24. júl 2020

Tom Cocvarius

Dobry den pani Skultety,

len by som ak mozem chcel poradit, pozeral som si ako odpovedaju na odkazprestarostu.sk vo Vinosadoch, pozru si nahlasene pripady, zamyslia sa a urcia riesenie a rovno ho napisu (skuste si pozriet niektore podnety co tam maju, krasne odpovede a rovno i niekedy i fotky ako sa to vyriesilo

Cital som Vase reakcie na nahlasene podnety, su vsetky temer identicke:
"Dobry den, dakujeme za podne, vyriesime/pozrieme sa na to"...

Ja viem ze ste slusna a odpovedate podakovanim, ale skor by obcania prijali keby sa niektore veci rovno riesili a dalo mesto informaciu co a kedy, lebo je nam jasne ze tym ze sa podakujete a prepnete ulohu do "v rieseni" sa este ani nezacalo pracovat na ulohe (cest vynimkam), ale len sa "ukludnia" obcania.

Rovnako i odpoved, ze pozemok patri Statnym lesom, ci kanalizacny poklop patri BVS atd, super je to vediet, ale co keby ste ich oslovili s tym a vyriesili to. Ludia Vam veria a veria i v to ze vyriesite podnety, oni sa Vam podakuju, nepotrebuju podakovania za nahlasenie, ale oni podakuju za riesenia.

Ako ste si vsimla pomaham (ako mi dovoluju moznosti) teraz aktivne mestu (vidiet v niektorych uzavretych ulohach co su tu) a riesim niektore veci za mesto, robim to rad a nezistne, ocenil by som vsak aby bolo mesto viac aktivnejsie a neodpinkavalo ludi "podakovaniami" za kazde nahlsanie, ale aby si odpovedali kompetentni ludia z mesta a dynamicky sa riesili problemy.

Dakujem velmi pekne
27. júl 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, Tom,

ďakujem za komentár a Váš postreh, máte určite do istej miery pravdu.
Ja fungujem ako prvý kontakt s občanom, zvyknem odpovedať, aby bolo jasné, že som podnet zaregistrovala a mienim ho posunúť ďalej na riešenie. Bohužiaľ, u nás v Pezinku, keďže ide o väčšie mesto ako obec Vinosady, registrujeme týždenne oveľa viac podnetov ako napríklad vo Vinosadoch, a teda aj ich riešenie zaberá dlhší čas. S Odkazom pre starostu som začala pracovať koncom októbra 2019 a "zdedila" som asi 350 nedoriešených podnetov. Prekopávam sa nimi doteraz, keďže nie všetky bolo možné v danom čase z rôznych dôvodov riešiť, a v spolupráci s kolegami sa snažíme aj staršie podnety vyriešiť alebo uzavrieť, avšak denne pribúdajú nové, a teda nie vždy je v našich možnostiach riešiť ich promptne. Naším cieľom je však presne to, čo ste napísali o Vinosadoch a ich OPS - dostať sa do levelu, kedy budeme schopní rovno v prvej reakcii navrhnúť konkrétne riešenie a jeho čas. Bohužiaľ, zatiaľ sme tam ešte nedospeli, a keby som teraz prestala posielať úvodnú odpoveď na podnety, ale zároveň okamžite neskrátila čas riešenia, čo nedokážem, lebo nezávisí odo mňa, vyzeralo by to, že podnety nikto neregistruje a teda ani nebudú vyriešené. U nás to funguje v podstate tak, že keď odpoviem na podnet, už ho konzultujem s konkrétnym referátom a na pravidelnej báze po určitých častiach exportujem tabuľku podnetov v riešení pre vedúcich referátov a žiadam stanovisko ku konkrétnym podnetom. Toto je tiež niečo, čo neviem ovplyvniť, ale spoločne pracujeme na skrátení času, dokedy dostanem odpoveď. Vždy je však mojím cieľom doviesť podnet do statusu vyriešený, ak je to možné.
Čo sa týka podnetov, kde označím inú zodpovednosť (napríklad Štátne lesy...), znamená to toľko, že riešenie podnetu nepatrí do kompetencie mesta Pezinok, a tým pádom admin OPS posiela podnet tomu, koho uvediem ako zodpovedný orgán. Väčšinou to však robíme aj duplicitne a vyzývame zodpovednú inštitúciu aj my.
Za Vašu pomoc Vám ďakujeme, sledujem to a veľmi si vážim, že bezbreho nekritizujete, ale snažíte sa pre svoje mesto aj niečo urobiť. Veľakrát ste ako jednotlivec rýchlejší ako my ako tím ľudí. Verím, že Vás Vaše mesto nesklame a že možno aj spoločnými silami ho zvládneme posunúť tam, kde by sme ho chceli mať.

Mgr. Veronika Štrba Škultéty
Referent komunikácie a protokolu
Kancelária primátora
29. júl 2020

Neaktívny účet

to uz co je za hlupost? jednotlivec je rychlejsi ako tým neschpnych ludi.... primator tam mal top managerov a ako to dopadlo?prehajdakali sa peniaze a vysledok ziadny... len tak dalej. ludia si budu za chvilku opravovat aj vytlky sami... super cesta.
31. júl 2020

Tom Cocvarius

Dakujem za fundovanu odpoved. Vsimol som si ze este treba dopilovat tento system aby to fungovalo. Aj ked si myslim ze sa snazite uzavriet ulohy ako pisete, budeme urcite radi ak nas o tom aj skutocne presvedcite, pretoze z mojho pohladu sa da spravit stale viac, vsetko v dobrom. Len uznajte ked vidim ze zopar podnetov som vyriesil sam bez pomoci a trvalo mi len par hodin, tak viem ze na to urcena skupina by to mala hotove za par minut a este viac profi. Viem ze mate byrokraciu naviac ku vsetkemu, ale pan primator predsa najal viacero novych ludi a roznych managerov tak su tam ludia co by mali vediet zvladnut uriadit tieto ulohy a ked treba si aj vysukat rukavy 🤭😃 Nechcem viac polemizovat, tu navrhujem nasledujuce riesenia: 1. "zelene roboty" robit v jednom baliku, zobrat do mesiaca skupinu uloh a dat ich Petmasu/MPS Pezinok nech to pocas dna/dni spravia jedno po druhom 2. zdokumentovat kazde riesenie fotkami a dodat do odkazprestarostu.sk, nemusia to ak je to problem robit ti co problem vyriesia, ale ine osoby v ramci hierarchie a v neposlednom rade i Vy ci Vasi kolegovia 3. 1x do mesiaca obehnut jednotlive miesta (postupne v davkach, nie vsetky naraz) a zistit stav, odfotit pridat komentar, ci len aktualizovat stav riesenia, niektore ulohy sa vyriesia "same" tak ich viete nasledne uzavriet. Takze nielen to ze hned ako nahlasi obcan podnet sa mu ozvete ze ho riesite, ale nestratit kontakt a po exporte reportov co Vam vyskoci ako mesiac stare aktualizovat stav a komentar. Zijeme v dobre socialnych sieti a ludia miluju spatnu vazbu 4. drvivu vacsinu uloh tvoria cierne skladky, ako som si vsimol mesto to viacmenej neriesi, len je tam vzdy odpoved ze sa na to mesto pozrie. K tomuto treba najst systemove riesenie. Tak aby ludia nevyhadzovali odpad kade tade, ale aby si aj nezvykli ze mesto to za nich neskor aj tak odvezie. Kazdopadne mesto by malo napr. v nejakych cykloch 4x do roka urobit zvoz tohto odpadu do Marius Pedersenu a najst peniaze z rozpoctu na to, nechceme mat "spinave okolie Pezinka". Pokial toto nebudete riesit nikdy sa nedostanete pod aktivnych 300 podnetov. Uz to ale prosim treba konecne zacat riesit 5. Ulohy ak sa daju k nim urcit terminy kedy ich dodavatel vyriesi, tak ich tam dat a sledovat si to, vydupat si terminy id dodavatelskych ci statnych firiem a postrazit si ich, niektore ulohy tam nielen ze kysnu ale uz plesniveju, v reportoch to vidite, ale pozerate len najnovsie ulohy a stare ulohy su uz viacmenej zabudnute Dakujem za trpezlivost a verim ze nieco vymyslime spolocnymi silami a pomozeme mestu, mozno ze sa inspirujete mojimi navrhmi, kazdopadne stale som tu a budem pomahat 😃👍✌️😉
18. august 2020

Michal Skovajsa

mesto Pezinok v akom je to stadiu riešenie tohto problému? začalo sa dáke riešenie konanie? dakujem
02. november 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
dnes som opätovne urgoval Bratislavskú vodárenskú spoločnosť.

MsÚ PK, Referát dopravy
02. november 2020

Michal Skovajsa

netreba už je to dávnejšie hotové aj keď oprava trvala 2 mesiace od nahlásenia cez odkaz pre starostu
02. november 2020

Odpoveď samosprávy

Ďakujem za informáciu, takže je to vyriešené.

MsÚ PK, Referát dopravy
02. november 2020

Tom Cocvarius

Referat dobravy si to ani neskontroluje, pricom Pezinok neni velkomesto.
Cestou domov z prace sa to da pozriet, 1x za mesiac obehat vsetky horuce pripady a uzavriet co treba.

Ci radsej asi je jednoduchsie cakat ci sa obcan znova ohlasi?

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania