Dnes inkriminovanú lampu opravili tak sa nám vo vnútrobloku na Lánskej konečne opať svieti. Keďže veľavážený pán primátor sa vyjadril, že podnety poblikované na tomto portáli ani on ani nikto z mesta nebude sledovať a ani riešiť, tak tento problém buď nahlásil niekto iný na "tom správnom mieste" alebo na to nejakým zázrakom dakto z mesta prišiel sám. Každopádne je problém vyriešený.
Počul som to vyjadrenie pána primátora Janasa na mestskom zastupiteľstve a musel som nad ním len nechápavo krútiť hlavou. Veď každý podnet z tohto portála administrátor PÍSOMNE odošle príslušnému pracovníkovi na Mestskom úrade. Nie je to tak, že by úradníci museli sami chodiť na nejaké webové stránky a kontrolovať, či tam nejakí občania niečo nenapísali: dostanú to pekne mailom, s mapkou a popisom. Povedať, že "podnety ktoré nám pošle Inštitút pre dobre spravovanú spoločnosť z portála Odkaz pre starostu, budeme ignorovať a nevybavíme ich", by mohlo byť až porušením zákona, keby sa to naozaj dialo. KAŽDÝ má právo obrátiť sa s podnetom na orgány verejnej moci a tieto sa musia podnetmi zaoberať a o vybavení podnetov žiadateľov informovať. Takže zdá sa, že sa nerozsvietilo len vo vnútroblokoch, ale aj v niektorých hlavách.
Občan v diskusii oznámil odstránenie poruchy, ale to už asi registrujete.
Inak, poruchy verejného osvetlenia sa dajú nahlasovať priamo firme ELTODO, ktorá to má v zmluve, cez web: http://www.elvo.sk/hlasenie/?mesto=PB
Pomôže, keď zadávateľ podnetu napíše číslo nesvietiacej lampy - na každej lampe je nálepka s číslom.
Juraj Smatana
PS: pri Aktualizovaní podnetu vždy musí byť obrázok? Lebo inak sa nedá Uložiť aktualizácia.
Miro