Urbánkova ulica-Cesty a chodníky-iné

Zodpovednosť za riešenie: MÚ Prievidza

Vyriešený
meno
Jano 07. júna 2022

Ospravedlňujem sa že to píšem sem ale bohužiaľ ked som to poslal na stránku bolt tak mi prišla odpoveď po anglicky. Neviem kto ma na starosti tieto kolobezky v Prievidzi ale je to jednoducho katastrofa. Hoci kde v strede chodníku zaparkované ako vidieť na foto rovno pred parkovacím miestom a to nehovoriac o tom ze na tom chodia opitý tínedžeri a pod.

08. jún 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, ďakujeme za nahlásenie podnetu.

Prevádzkovateľom služby elektronických kolobežiek v meste Prievidza je spoločnosť Bolt. S podnetmi je potrebné sa obracať priamo na prevádzkovateľa - samozrejme tento podnet samospráva prevádzkovateľovi doručí.

Kontaktný e-mail pre obyvateľov a používateľov je [email protected]. Nesprávne zaparkovanú kolobežku je tiež možné nahlásiť cez online formulár na tejto webovej adrese https://bolt.eu/sk/report-scooter/ (formulár je v slovenskom jazyku) alebo mobilnú aplikáciu.

Ak ste svedkom zjavného porušovania dopravných predpisov, je najlepšie oboznámiť o tom mestskú alebo štátnu políciu na známych číslach 159 alebo 158.

Mesto Prievidza uvíta pomoc so zjavne nesprávne a nevhodne odstavenými kolobežkami od obyvateľov, ktorým nie je ľahostajné ich okolie. Najrýchlejším riešením, ktoré je v takejto situácii dostupné, je premiestnenie kolobežky tak, aby nevytvárala bariéru na ceste alebo chodníku. Veríme, že porušení pravidiel služby takéhoto charakteru bude v našom meste do budúcna čo najmenej. Sprievodcu správnym parkovaním kolobežiek nájdete tu https://blog.bolt.eu/sk/vas-sprievodca-spravnym-parkovanim-kolobeziek-bolt/.

Alojz Vlčko
Mesto Prievidza
13. jún 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
aj my ďakujeme za upozornenie na nesprávne zaparkovanú kolobežku. Snažíme sa používateľov našej aplikácie dlhodobo viesť k tomu, aby parkovali správne a hlavne ohľaduplne.

Ako už bolo vyššie spomenuté, je možné nahlásiť zle zaparkované kolobežky cez aplikáciu alebo aj našu webstránku. V tom prípade je len otázkou minút, kým sa o prípade dozvieme a následne kolobežku premiestnime. Aplikácia Bolt každému zobrazí zásady správneho parkovania a pred koncom jazdy musí používateľ kolobežku aj vyfotiť. Ak príde nejaká sťažnosť na konkrétnu kolobežku, vieme ju tak promptne priradiť k danej fotografii a tým pádom ku konkrétnemu používateľovi. Prístup k nesprávne zaparkovaným kolobežkám vždy prehodnocujeme a užívateľov kontaktujeme priamo. Ak sa situácia s nesprávnym parkovaním opakuje, daný užívateľský účet blokujeme.

Samuel Kmec
Bolt
16. júl 2022

Tomas

riešenim môže byť aj VZN o parkovani kolobežiek. a dať to potom do obehu, že ake su povinnosti. koniec koncov, dopatrať sa k poslednemu učastnikovi je uplne jednoduche. spolupraca s boltom a zistiť si kto posledny platil za jazdu a strhnuť mu peniaze za pokutu kvoli zlemu parkovaniu, a ešte posudiť ako veľmi obmedzuje alebo ohrozuje ľudi.
je to sice pre ľudi plus sa taktp rychlo premiestniť, ale kedže ide o ich peniaze, tak idu na tom rychlo a jazdia bez rozmyslu, neohľaduplne, nebezpečne. sam mam kolobežku, ale vlastnu a preto si jazdim pokojne a bezpečne :)

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania