Zlý rozhľad na križovatku

Zodpovednosť za riešenie: MÚ Prievidza

Vyriešený
meno
Anonymný užívateľ 27. februára 2017

Približne v roku 2014 bolo vybudované oplotenie parkoviska pri predajni Suzuki. Vybudovaním oplotenia sa výrazne zhoršili rozhľadové pomery v križovatke Včelárskej ulice s cestou I/64.

1. Bolo oplotenie vybudované so súhlasom stavebného úradu alebo ide o čiernu stavbu ?

2. Vyjadril sa k vybudovaniu oplotenia aj cestný správny orgán, keďže bolo vybudované v bezprostrednej vzdialenosti od križovatky a ovplynilo rozhľadové pomery ?

3. Akým spôsobom sa budú riešiť nevhodné rozhľadové pomery ? Do križovatky smerom z Včelárskej ulice vidí vodič iba keď zastaví úplne na hranici križovatky, ostatní vodiči nevidia do križovatky vôbec. Pred vybudovaním oplotenia mali do križovatky rozhľad minimálne 3 autá za sebou, teda mohli vojsť do križovatky bez nutnosti zastavenia na hranici križovatky !

28. február 2017

Julo Šprtáň

nezmysel, výhľad je dobrý...všetko je tak ako má byť...
28. február 2017

Anonymný užívateľ

Oplotenie bolo vybudované v ochrannom pásme cesty I/64 (50 metrov od osi vozovky), pričom v cestných ochranných pásmach je zakázané vykonávať akúkoľvek stavebnú činnosť vyžadujúcu ohlásenie stavebnému úradu alebo povolenie stavby.
28. február 2017

Sonic

Anonym, ak by sa vo vasom ochrannom pasme nesmelo stavat cely svet by musel porucat stavby alebo premiestit cesty :) aj Lidl, pumpy a podobne by tam nemohli stat. Videt je dobre na krizovatke. Je tam STOP a to je pre vas zatazko urcite, a nie vyhlad. :) :) :)
02. marec 2017

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
urobili sme to už v minulosti, ale opätovne chceme poprosiť verejnosť, aby odkaz pre starostu využívala na riešenie reálnych problémov.
Pristupujeme zodpovedne ku každému podnetu a s úctou ku každému zadávateľovi. Ale riešiť by sa mali skutočné problémy a nie hypotetické konštrukcie.

Sme presvedčení, že výhľad na križovatku je dostatočný a nie je obmedzený.

Ak by mal byť dodržaný princíp, ktorý uvádza autor podnetu, že od cesty je 50 metrov ochranné pásmo, potom by sme museli zbúrať všetky rodinné domy a celé čierne mesto.

Podobný je aj ďalší argument opisujúci problematiku, že v križovatke má výhľad na komunikáciu iba jedno vozidlo. Veď táto situácia je úplne štandardná a bežne má rozhľad na križovatku iba jedno vozidlo. (prípad Bojnickej cesty)
Nebudeme ďalej polemizovať nad týmito iracionálnymi konštrukciami.
K otázkam o povolení výstavby plota dá stanovisko oddelenie stavebného poriadku.

Michal Ďureje - hovorca mesta



02. marec 2017

Anonymný užívateľ

Hovorca mesta vo svojej "odpovedi" skutočne perlil. Chcel by som ho preto znovu vyzvať, aby sa vo svojich vyjadreniach zdržal čisto subjektívnych iracionálnych konštrukcií, ktoré s realitou nemajú nič spoločné.

Aby podnetu porozumeli aj právni laici či analfabeti - v ochrannom pásme ciest je možné vykonávať stavebnú činnosť IBA na základe výnimky so súhlasom cestného správneho orgánu a príslušného dopravného inšpektorátu ! Výnimky možno povoliť len v odôvodnených prípadoch, ak tým nebudú dotknuté verejné záujmy, najmä dopravné záujmy a záujmy správy dotknutej komunikácie. Vyjadrenie hovorcu o nutnosti zbúrania rodinných domov a Čierneho mesta iba vypovedajú o "odbornosti" autora pseudoodpovede.

Nepopierateľným faktom je, že pred vybudovaním oplotenia boli rozhľadové pomery v križovatke podstatne lepšie a vzhľadom na čoraz väčšiu premávku na ceste I/64 sú neprimerane obmedzovaní vodiči vychádzajúci z Včelárskej ulice.

Podnet bude vyriešený iba v prípade, ak bolo oplotenie parkoviska vybudované so súhlasom vyššieuvedených orgánov. O čom možno oprávnene pochybovať, keďže majiteľ budovy bez problémov načierno vybudoval parkovisko na chodníku vo vlastníctva mesta !
07. marec 2017

Lubica

to co je za podnet ? ten co tto písal asi nema ani autak jazdi na bicykli heh prebehni si vsetky krizovatky v meste a daj info ake maju rozhlady hhh

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania