Nočné hlučné preteky aut a motoriek

Zodpovednosť za riešenie: Senec

Neriešený
meno
Zuzana 16. júla 2014

Dobry den, byvam na sidlisku Pezinska a uz 4.rok od jari do jesene pravidelne pocuvam nocne preteky a zvuky jazdy motoriek a aut jazdiacich ci uz po pezinskej ceste alebo od kruhoveho smerom k hasicom - zobudit sa v noci na extremne hlasne zvuky tuningoveho motora nie je nic moc ani pre dospeleho a uz vobec nie pre male dieta. je mozne aby mesto poziadalo mestsku a statnu policiu o zvysenie hliadok v tejto oblasti a mozno by na obe cesty pomohlo dat stacionarny radar. auta tu jazdia velmi rychlo a ak by len polovica aut co prekroci rychlost dostala domov pokutu tak to vystaci na rocny rozpocet mestskej a statnej policie :) auta nemaju problem ist vyse 80 v tychto usekoch. Alebo budeme najskôr čakať na nejakú tragediu?????

16. júl 2014

peter

pokial viem tak tie dve cesty tam boli skor a vy ste tam kupovali byty s tym, ze tie cesty tam su, nemozete chciet aby tam mesto teraz instalovalo radary a posielalo mestskych policajtov. Viem ze tam dali znacku obec a kazdy ma predpisy dodrziavat, alebo tu mame statnu policiu. Niekto byva pri vlaku a tiez neziada mesto aby vlaky znizovali rychlost. Nemali ste si tam kupovat byty, ja som si kupil preto v meste drahsi a mozno mensi a bol som aj tam na obhlidke a nedal by som za to ani korunu. Nesuhlasim aby mesto vynakladalo prostriedky aj s mojich dani na to ze niekto si kupi byt pomaly pri dialnici a potom sa stazuje. Mestska policia nech je v meste a dohliada na co ma a nie merat rychlost. Potom sa budeme zase stazovat, ze nie je poriadok na namesti a na jazerach a pod.
16. júl 2014

nie som zo senca

Vazeny "peter". Pokial viem, obhliadky bytov sa nerobia v noci, taktiez sa v noci predpoklada dodrziavanie nocneho kludu. Z mojej skusenosti viem, ze vacsina "tuningovych" aut by ani nepresla namatkovou kontrolou technickeho stavu, nakolko aj zvukove emisie maju svoj limit a normy. Hlucne auta, v zmysle hlucne tuningove auta so sportovym vyfukom, vadia prakticky vsetkym ludom, je jedno ci v noci ci cez den. Vasa reakcia vo mne evokuje, ze ste sam majitelom takehoto auta a nepaci sa Vam, ze sa niekto stazuje na Vasu nocnu zabavku.
16. júl 2014

zuza

V obci je 50 a tu treba dodrziavat, sidlisko sa nachadza na uzemi mesta Senec a cesta o ktorej pisem sa nachadza uz v meste tak nevidim dovod preco by mala policia davat pozor len v meste. Vas prispevok je vrcholne arogantny a nevhodny! A vobec ja neziadam znizenie rychlosti ale aby sa zacall kontrolovat ci sa dodrziava
17. júl 2014

Moncsi

Ja na tejto ulici žijem od narodenia, 30 rokov v rodičovskom a 10 vo svojom o pár metrov ďalej a neriešim. Obhliadky sa síce nerobia v noci ale mohli ste si všimnúť, že byt je v podstate v lieviku dvoch rušných komunikácií. Najlepšie by boli nejaké rezervácie pre prisťahovalcov, chronických sťažovateľov.
17. júl 2014

Moncsi

Ja na tejto ulici žijem od narodenia, 30 rokov v rodičovskom a 10 vo svojom o pár metrov ďalej a neriešim. Obhliadky sa síce nerobia v noci ale mohli ste si všimnúť, že byt je v podstate v lieviku dvoch rušných komunikácií. Najlepšie by boli nejaké rezervácie pre prisťahovalcov, chronických sťažovateľov.
17. júl 2014

iveta

pani Monika B. to, ze je to pozemok v lieviku a v priemyselnej zone si mal vsimnut predovsetkym ten, kto vydaval stavebne povolenie. a za hufy pristahovalcov sa podakujte predovsetkym tym, ktori stavaju o dusu a maju z tych pristahovalcov kseft.
17. júl 2014

zuzana

Ludia a co tak si este raz precitat text? Riesi sa tam nocny hluk z tuningu a umyselne prekracovanie rychlosti na ulici pezinska od kruhoveho objazdu smer mesto pocas dna. Podnet ma riesit samosprava a nie obyvatelia ktory alebo maju docinenia s nocnymi pretekmi a sialenou jazdou po pezinskej ale o ti co neznasaju pristahovalcov.
17. júl 2014

peter

Nie som tuningovy vyznavac ani nemam take auto ale, chcel som vam povedat ze ste si pomylili stranku ak tu riesite stk vozidiel a namatkove kontroly, toto je odkaz pre starostu a nie odkaz pre ministra vnutra a policajneho prezidenta.
17. júl 2014

peter

Nie som tuningovy vyznavac ani nemam take auto ale, chcel som vam povedat ze ste si pomylili stranku ak tu riesite stk vozidiel a namatkove kontroly, toto je odkaz pre starostu a nie odkaz pre ministra vnutra a policajneho prezidenta.
17. júl 2014

peter

Nie som tuningovy vyznavac ani nemam take auto ale, chcel som vam povedat ze ste si pomylili stranku ak tu riesite stk vozidiel a namatkove kontroly, toto je odkaz pre starostu a nie odkaz pre ministra vnutra a policajneho prezidenta.
17. júl 2014

Janka

Dobrý deň, ja bývam v centre na pešej zóne a nie v dopravnom lieviku. Ale tie nočné preteky sú tak hlučné, že keď máme otvorené okno alebo balkónové dvere, tiež si to "užijeme", preto súhlasím s návrhom, aby sa riešením takýchto jázd zaoberalo mesto.
17. júl 2014

Domaci

Presne jak hovori Peter.Keby kazdy pristahovalec neriesil stale iba lacne byty,tak developer by take byty nestaval. Uz sa konecne spamatajte. Kupite byt hoc aj na skladke odpadu,hlavne ze je za dobry peniaz a potom sa idete stazovat na smrad,potkany a cojaviem co. Si uvedomte ze pokial take byty budete kupovat,developer a mesto nema dovod to nepovolit a nepostavat.Este viac tym nahravate developerovi,ebo za lacny peniaz kupi,za lacny preda a stale vo velkom zisku. Chodte za tym odkoho ste kupovali sa stazovat!
17. júl 2014

Domaci

Presne jak hovori Peter.Keby kazdy pristahovalec neriesil stale iba lacne byty,tak developer by take byty nestaval. Uz sa konecne spamatajte. Kupite byt hoc aj na skladke odpadu,hlavne ze je za dobry peniaz a potom sa idete stazovat na smrad,potkany a cojaviem co. Si uvedomte ze pokial take byty budete kupovat,developer a mesto nema dovod to nepovolit a nepostavat.Este viac tym nahravate developerovi,ebo za lacny peniaz kupi,za lacny preda a stale vo velkom zisku. Chodte za tym odkoho ste kupovali sa stazovat!
17. júl 2014

Domaci

Presne jak hovori Peter.Keby kazdy pristahovalec neriesil stale iba lacne byty,tak developer by take byty nestaval. Uz sa konecne spamatajte. Kupite byt hoc aj na skladke odpadu,hlavne ze je za dobry peniaz a potom sa idete stazovat na smrad,potkany a cojaviem co. Si uvedomte ze pokial take byty budete kupovat,developer a mesto nema dovod to nepovolit a nepostavat.Este viac tym nahravate developerovi,ebo za lacny peniaz kupi,za lacny preda a stale vo velkom zisku. Chodte za tym odkoho ste kupovali sa stazovat!
17. júl 2014

Zuzana

Bože ludia, to chcem tak veľa aby bola v meste dodržiavana 50-ka? neriešim nič iné. Tak láskavo ani vy a nechajme mesto Senec nech sa vyjadrí či má v záujme aby na uzemí mesta boli dodržiavané predpisy a či má záujem pomocť občanovi.
17. júl 2014

Dušan

žiť s takou nenávisťou voči ľuďom je prekliatie pre nich samých. Raz ked je tam 50- ka tak sa má dodržiavať a BODKA.
18. júl 2014

VOX

Tiez byvam na Pezinskej a tiez som "netradicny sencan". A ano, kupa bytu od Do(3,14)ceva bola kompromisom... Tradicny sencan dalej citat nemusi, asi moj nazor nebude zaujimavy...

http://auto.sme.sk/c/7273906/mladici-sa-nakrutili-ako-isli-cez-obec-viac-ako-200-kmh.html?ref=njct

Ano, aj v Senci patria takyto chlapci za mreze... A malo by byt jedno, ci synacik alebo aky uspesny podnikatel sedi za volantom...
18. júl 2014

Matej

Uzil som si tak ako vacsina Pincesoru motokrosove preteky v tehelni a ked sa o pol noci prehanali pod oknom mojej izby a som tu zivy. fakt je ze v prvom rade je kupujuci zodpovedny za to kde si zaobstara byvanie. tu zrejme mesto nic nezmoze osadenie radaru nezabrani hluku turovat motor sa da aj na neutrale. poziadajte policiu o viac hliadok
20. júl 2014

Maria

..uplne zbytocna debata. Nikto sa tu nestazoval na dopravu pocas dna. Podnet sa tyka nocnych neprimeranych jazd! A je jedno ci sa to dotyka obyvatelov na Pezinskej, v Mlynskom kline, Pincesore, ci v centre mesta, je tu problem a treba ho skusit vyriesit.
Ano, mesto sa rozrasta, a obytna zona sa rozsiruje aj do tych casti, kde sa s tym v minulosti nepocitalo. Ale je samosprave, aby tento rast usmernila a prisposobila tak aj infrastrukturu.
23. júl 2014

Laco

50tku môže dodržať aj tak mu bude hučať motor keď pôjde na jednotke alebo na dvojke a tým pádom vám radar nepomôže.
06. október 2014

ja

Kupujuci je zodpovedny za to, kde si zaobstara byvanie? Ja zasnem, to sa mi snad sniva. Developeri vyuzuju kazdy milimeter stvorcovy, aby tam postavili doslova cokolvek, na com sa da zarobit. Staci si pozriet"objektivne " informacie o vystavbe v tehelni - uz sa tesim na ten cirkus ked zo dva razy dobre naprsi.....
Co robi mesto - nie je nahodou jeho psou povinnostou regulovat vystavbu, vydavat stavebne povolenia v nadvaznosti na vhodnost podmienok? Vyzadovat od developerov spolupodielat sa na tvorbe infrastruktury a vysadbe a udrziavani zelene, a postarat sa o dodrziavanie zakonov?????
Absolutne chrapunsky si niekto dovoli zvalovat zodpovednost na kupujucich, zvacsa neznalych pomerov, ktori nemaju sancu odhalit zadrhel.
Neschopnost a nezaujem mesta spolu s bezcharakternostou developerov (honosny to nazov pre malomestskych trocharov, ktori sa zmozu na bytovku v malom mestecku, a uz sa citia byt niecim viac) sposobuju problemy majitelom novych bytov....
17. október 2014

Ferdo

Nechapem preco sa tu niekto rozculuje nad podetom na riesenie flagrantneho porusovania zakona.
Alebo mi "pan" Peter & spol. chcu povedat, ze prekracovanie rychlosti na Seneckej ceste (kedze o tu Zuzane ide) v intravilane obce je v poriadku a neporusuje sa tym ziadny zakon?
Je sice mozno pravda, ze toto je skor podnet pre statne organy a nie pre mesto, ale co ma vacsiu vahu, ked poda na statny organ podnet obcan, alebo mesto?
A teraz este zopar poznamok mimo temy.
Zasnem nad tym ako sa na jednej strane "domaci" Sencania vyhlasuju za priatelskych a ze "madarsky sencania" nemaju ziadne predsudky voci "slovenskym Sencanom" a opacne, no na druhej strane z nich az srsi nenavist voci tzv. "pristahovalcom".
Pan Peter, treba si uvedomit, ze aj tito pristahovalci platia dane a teda si maju pravo za to nieco ocakavat. A ked uz som spomenul tie dane. Asi by si poniektori mali nastudovat princip vypoctu podielovych dani. Dozvedeli by sa o tom, ze na ich vysku ma vyznamny vplyv aj pocet obyvatelov danej obce, ci mesta. Mozno, keby nebolo pristahovalcov, tak je prepoctovy koeficient nizsi a tym padom by sa mestu od statu dostalo menej penazi.
19. október 2014

Laco

Áno a koľko ich tam je prihlásený na trvalý pobyt ????????????
22. október 2014

Martina

My to počujeme až na Kysuckú. Neviem či by tam pomohol spomaľovač...
22. október 2014

Martina

tento úsek sa nachádza ešte v obci kde je maximálna povolená rýchlosť 50km. Policajti by si na tomto úseku mohli slušne zarobiť.
03. november 2014

tibor

Laco, nerozumiem vasej otazke. Ako pocet prihlasenych k TP suvisi so zrejmym porusenim zakona?
03. november 2014

tibor

Laco, nerozumiem vasej otazke. Ako pocet prihlasenych k TP suvisi so zrejmym porusenim zakona?
06. február 2015

tibor

To to nie je zaležitosť len pezinskej ale celeho Senca ludia len nadavajú ale nikto nedá podnet a ten kto dá tak ho ešte zvozia.Zavody maju aok okruh cez pezinsku,SNP,štúrova,železničná,forsaž uplná na šamoriskej a takýto ukruh jazdia aj 3az 5 x za sebov.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania

Sledovať riešenie podnetu
Chcete byť informovaní o ďalšom vývoji podnetu? a sledujte jeho riešenie.