Betonovo-bilboardova stena vitajúca turistov

Zodpovednosť za riešenie: Stará Ľubovňa

Vyriešený
meno
Richard 20. decembra 2013

Táto stena by mala plnit dolezitejsiu ulohu pri vstupe do mesta ako teraz. Špatí mestu a turisti ktorý prichádzajú do mesta si ju určite všimnú a pozastavia sa nad tým ako môže byť niečo také v centre zrekonštruovaného mesta. Nerozumiem ako mohol niekto vydať povolenie postaviť tam toľko bilboardov. V každom prípade by podľa môjho názoru, bolo potrebné, natiahnuť novú omietku a ani by ju netrebalo maľovať + zrusit najomnu zmluvu co sa taky spolocnosti, ktora tam bilboardy osadila, pretoze neplnia ziadny učel a tych par drobnych, ktore prinasa do rozpoctu mesta, urcite nebudu nikomu chybat + dala by sa tam osadit velka prehladna mapa mesta pre turistov alebo nejaká fotka hradu, ktorá by zahriala na srdci Ľubovňanov a prilákala na hrad zopár turistov a zároveň by plnila aj estetickú funkci.

20. december 2013

Michal

Okamzite to adstrante!!!!
20. december 2013

KS

Toľko lacných a krasnych rieseni by sa naslo a dalo umiestnit na vstupnu "branu" (a nie tieto ohavne billboardy) vid https://www.facebook.com/streetartutopia?fref=ts Mesto by mohlo financovať taketo "drobnosti" v ramci malych grantovych moznosti.... Pytam sa, do ktorych projektov EU je Mesto zapojene a riesi nieco aj z iných zdrojov mimo svoj rozpoct?...Vsimame a vyuzivame dostatocne grantové schémy, ktorých je plný internet?
20. december 2013

Michal

vyborny napad KS
20. december 2013

Michal

A kazdy mesiac by sa mohol menit motiv STREETARTu /takto dat sancu mladyma a talentovanym umelcom/ a tak pritiahnut turistov, ktorych mame v centre mizerne malo.
21. december 2013

KS

Prosim administratora, aby mi v texte nad upravil preklep/chybu ...plný internet...samozrejme :) Dakujem
27. december 2013

KS

Preklínané bilbordy sú len jednou časťou javu, ktorý dostal meno vizuálny smog. Megabordy, citylighty, reklama na autobusoch, električkách, zastávkach hromadnej dopravy. Nevkusné plagáty, obrovské reklamy na fasádach, krikľavé pútače a výklady obchodov s pochybnou treťotriednou grafikou.
Reklama vo verejnom priestore sa prekrikuje a vynucuje si pozornosť. Je to trochu paradoxné. Filtrujeme spam v e-mailovej schránke, prepíname bloky televíznych reklám. A pritom sme pripustili, aby reklama potichu zaplavila naše mestá. Bezprostredné okolie, kde ju ťažko ignorovať.
„Ľudia v tom vyrástli, a tak si zvykli,“ domnieva sa Mistrík, ktorého pouličná reklama irituje množstvom, hoci ako dizajnér trpí aj jej nekvalitou. „Stačí vycestovať a vidíte, že na Slovensku nie je situácia v norme. Vizuálny smog je problémom postkomunistických krajín, u nás však akoby bol ešte vypuklejší.“ Čítajte viac: http://www.sme.sk/c/6359944/najviac-bilboardov-je-na-slovensku-skodi-vizualny-smog.html#ixzz2oco6sitI
04. február 2014

Odpoveď samosprávy

Všetky reklamy na opornom múre pod mestským úradom sú riadne povolené. K žiadostiam boli doložené súhlasné stanoviská dotknutých orgánov. O tom či je ich veľa alebo málo je možné polemizovať. V každom prípade sa mesto týmto podnetom bude ďalej zaoberať a bude sa snažiť nájsť prijateľné riešenie.





Ing. Ján Kunák, oddelenie výstavby, ÚR a ŽP
10. február 2014

Richard

odpoveď samosprávy nepovažujem za dostatočnú ... žiaden vodič ktorý tamaďiaľ prechádza si nevšimne všetky reklamy .... považujem za drzé a znevažujúcea do neba volajúce pomenovať "či je ich veľa alebo málo je možné polemizovať" .... to ako fakt ???? 6 reklamnych plôch na približne 25 m2 je málo ? .... pochopil by som 1 billboard ale ďalšie ? ... také niečo by ani nemali ďalej posudzovať dotknuté orgány ktoré podľa môjho názoru, keď vydali 1 povolenie tak ďalšie vrámci skrytého precendsu schválili ..... chcem ako občan mesta vedieť ako budete ďalej postupovať kedže ste napísali že sa tým budete zaoberať ...... ako ?? čo bude ďalší postup ?? čo je podľa vás prijateľné riešenie ?

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania