Nepochopiteľne dlhá odstávka

Zodpovednosť za riešenie: Stará Turá

Vyriešený

Zaslal: Marek, 04. júna 2015 Odoslané z mobilnej aplikácie

Naozaj sa cas udrzby namiesto skratenia, predlzi? Nie kazdy ma v okoli chalupu, alebo sa v horucom pocasi treba az tak sokovo chladit?

06. jún 2015

Jaroslav

Treba , treba. Treba sa otuzovat. Ste neuveritelne zhyckany. Vobec Vam to neuskodi. A mozno si zvyknete a zistite ake je zdrave sa otuzovat.
06. jún 2015

Marek

Otuzujete aj svoje deti pan Jaroslav?
07. jún 2015

Jaroslav

Preboha samozrejme. Tie to potrebuju predovsetkym. Keby to robili, vsetci tak niesu plne cakarne u lekarov.
07. jún 2015

Marek

Pochybujem, ze zodpovedny rodic da svoje dieta dobrovolne do studenej vody, pravdepodobne ste sam este dieta a zavadzate.
08. jún 2015

Jaroslav

Studena voda este nikomu neuskodila, naopak. Nezodpovedny rodic ste vy.
08. jún 2015

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

chcel by som vyzvať diskutujúcich, aby sa zdržali osobných útokov a obvinení na jednotlivých užívateľov nášho portálu. Diskutujte slušne a vecne.

Zároveň Vás chcem upozorniť, že pri vkladaní komentáru ste súhlasili, že budete rešpektovať pravidlá používania portálu Odkazprestarostu.sk

https://www.odkazprestarostu.sk/podmienky

Jakub Kmeť
jakub.kmet@odkazprestarostu.sk
08. jún 2015

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
vieme, že občan chce mať komfort v dodávke teplej vody, ale musíte pochopiť prevádzkovateľa, že bez údržby a vykonania opakovaných úradných skúšok nemôžeme prevádzkovať tieto zariadenia.
Plynové kotle v centrálnej kotolni sú vyhradené technické zariadenia podľa vyhlášky č.508/2009 Z.z. a zaradené do skupiny A
t.z. zariadenia s vysokou mierou ohrozenia. Je potrebné každých 6 rokov vykonať opakované úradné skúšky tlakových celkov kotlov spolu s bezpečnostným príslušenstvom (aj poistné ventily sú vyhradené technické zariadenia). Ako príklad uvediem osobné motorové vozidlo, ktoré musí mať STK a EK.
V dnešnej dobe začína byť problém zohnať kvalitnú firmu, ktorá vykonáva servis na kotloch s vysokým výkonom. Z tohto dôvodu sme na termíne závislí od jednotlivých dodávateľov.
Na záver by som chcel povedať, že na túto odstávku sme sa pripravovali od januára 2015, všetko je pripravené a budeme robiť všetko preto, aby sme termín skrátili.

Jaroslav Filus
TECHNOTUR s.r.o.

Diskusia

Diskusia k podnetu bola uzatvorená.

Podnet bol archivovaný a diskusia k podnetu uzatvorená. Pokiaľ problém pretrváva, prípade sa rovnaký problém vyskytuje opakovane, prosíme Vás o jeho aktualizáciu, alebo opätovné nahlásenie.

Aktualizovať podnet »
Máte nové informácie o podnete?
Pošlite nám jeho aktualizáciu.
Sledovať riešenie podnetu
Chcete byť informovaní o ďalšom vývoji podnetu? a sledujte jeho riešenie.