Reklamný smog

Zodpovednosť za riešenie: Stropkov

Vyriešený
meno
Ján Zápotocký 27. februára 2016

Roky pri ceste I/15 pri vjazde do mesta (pri TESLE) propaguje spoplatnenú hru bowlingu v Reach Bare kovová konštrukcia s reklamou aj napriek skutočnosti, že bar a bowlingovou dráhou skončil svoju prevádzku pred niekoľkými rokmi.
Rovnakú reklamu mohli vodiči vidieť aj zo smeru od Svidníka. No ta je už zaujímavým spôsobom odstránená. Ostali po nej trčať zo zeme len dve trištvrte metra dlhé kovové tyče, čo vo viacerých smeroch považujem tiež za nebezpečné. Len o vlások ju minulo vozidlo pri dopravnej nehode, no aj napriek tomu mal tragický následok.

14. marec 2016

Odpoveď samosprávy

Podnet bude vyriešený odstránením plôch a stĺpikov, na ktoré upozorňujete.

Peter Novák
marketing, komunikácia, vzťahy s verejnosťou
07. apríl 2016

Odpoveď samosprávy

Reklamný panel pri južnom a kovové pätky pri severnom vstupe do mesta boli odstránené.

Michal Šandrik, riaditeľ mestského podniku Služba
08. apríl 2016

Ján Zápotocký

Reklamný smog je problém, ktorý dlhodobo nepôsobí priaznivo na životné prostredie. Pokiaľ je reklám a pútačov priveľa, ľudia s nimi žijú, ale už ich ani nevnímajú. Zvlášť neaktuálne už nechýbajú nikomu. Takže aj napriek tomu, za tento počin palec hore.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania

Sledovať riešenie podnetu
Chcete byť informovaní o ďalšom vývoji podnetu? a sledujte jeho riešenie.