14. január 2018
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
Vami zaslanú sťažnosť vo veci nevykonania spojov zo Svätého Jura v zmysle cestovného poriadku sme prešetrili a zasielame Vám naše stanovisko.
Interným šetrením, kontrolou záznamu na sledovanie vozidiel sme zistili, že odchody spojov vo výpise cestovného poriadku, uverejnené na zastávke Svätý Jur, Krajinská s platnosťou od 10.12.2017 do 08.12.2018 sú uvedené správne a príslušné spoje na ktoré poukazujete, boli vykonávané z východzej zastávky daného spoja v zmysle cestovného poriadku.
Žiaľ dňa 09.01.2018 došlo k dopravnej nehode na diaľnici pri Blatnom v ranných hodinách a doprava bola presmerovaná na regionálne cesty cez Šenkvice a Pezinok a Senec. Z uvedeného dôvodu spoj 206 na linke 102422 s odchodom o 8:10 hod. zo zastávky Svätý Jur, Krajinská mal meškanie 21:15 min. a zo zastávky odchádzal v čase 08:31:15 hod. Spoj 18 na linke 102421 s odchodom o 8:25 hod. zo zastávky Svätý Jur, Krajinská mal meškanie 13:32 min. a zo zastávky odchádzal v čase 08:38:32 hod. Spoj 232 na linke 102422 s odchodom o 8:08 hod. dňa 09.01.2018 nepremáva, pretože má znamienko „11“, čo znamená, že spoj premáva v čase od 27.12.2017 do 05.01.2018 len v čase prázdnin.
Informácia o dopravnej nehode na diaľnici a následne aj vzniknutých problémoch s dopravou prebehla aj v médiách, pretože v niektorých úsekoch napr. kruhový objazd v Pezinku od Šenkvíc a Modry bol úplne upchatý a dopravné zápchy boli až po Vinosady.
Mrzia nás uvedené skutočnosti a spôsobené problémy cestujúcim meškajúcimi spojmi, ale nie je v našej moci tomuto zamedziť. Autobusy sa musia posúvať v kolónach tak ako aj ostatní účastníci cestnej premávky.
Ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy pri cestovaní a ďakujeme za využívanie služieb našej dopravnej spoločnosti.
S pozdravom,
Jana Ďurčová
vedúca internej kontroly a pokladní
Slovak Lines, a.s.