Chcem sa spýtať na nasledovné otázky v súvislosti s reportážou v MTT, ktorá sa týkala predvolebnej kampane strany smer (V spájaní je sila, 22.8.2014).
1. Kým bola akcia prípravy kruhovej križovatky organizovaná? Mestom, stranou smer, nadáciou RZ alebo OZ Trnava máme na viac?
2. Ak to bola stranícka akcia, prečo viceprimátor nevystupoval za stranu ale za mesto?
3. Za akú cenu bolo prenajaté námestie na túto akciu?
4. Za akú cenu bola odvysielaná táto predvolebná kampaň v MTT?
5. Zverejnite vyjadrenia dopravných inžinierov či je takáto farebná dopravná stavba v súlade s príslušnými STN.
6. Kto povolil takúto úpravu dopravnej stavby?
7. Kto bude platiť osadenie mozaiky?
8. Zverejnite vyjadrenia architektov, či je mozaika v súlade s „dizajn manuálom mesta.“
9. Môže si aj iná nadácia a občianske združenie skrášliť svojim logom ako nadácia RZ iné dopravné stavby v meste?
10. Dostanú rovnaký priestor v reportáži MTT a na jej web stránke aj iné nadácie a OZ pri predvolebnej kampani v predstihu ešte pred oficiálnou kampaňou?
Ďakujem za podrobné odpovede.
Matúš G