Parkovisko Ľ. Podjavorinská

Zodpovednosť za riešenie: Trnava

Vyriešený

Na sidlisku L. Podjavorinskej boli vybudovane nove parkovacie miesta, nasledne potom velka rozkopavka kvoli osadeniu noveho parovodu a obnova chodnika, ktory je vyrazne uzsi. Moje otazky: 1. preco je chodnik uzsi ako povodny? 2. ako sa clovek dostane na chodnik po odparkovani auta, ked z parkovacich miest nieje prechod na chodnik, bude musiet chodit po ceste alebo trave?

19. február 2015

fifo02

Čo tak prejsť sa o pár krokov navyše. Máte to tam pekne upravené. Na iných sídliskách nemajú ľudia ani kde zaparkovať.
19. február 2015

IvoM

Zrejme je užší preto že vzhľadom na to že ubrali pri nových parkovacích miestach zeleň, tak teraz ju pridali tým že zúžili chodník. Mňa skôr štve to, že nové parkoviská dokončili mesiac predtým ako začali robiť rozkopávku pre parovod a niektoré nové parkovacie státia poškodili do tej miery, že tento týždeň ich rozoberajú a spevňujú podložie keďže sa niektoré časti preliačili od ťažkých mechanizmov použitých pri prácach na parovode. Tiež vyzerá divne, že nový chodník spravili len na mieste kde bola rozkopávka, a teda je len asi do polovice dĺžky pôvodného chodníka, zrejme to bola podmienka pre firmu ktorá osádzala nový parovod. Určite by ale nebol problém keby sa mesto s ňou dohodlo aby vymenila už celý nový chodník, takto to vyzerá divne najmä pred novou pekárňou.
19. február 2015

Fredy

Hodnotím situáciu podľa priložených fotografíí a považujem obe položené otázky od Mira K. za korektné.
1. Subjektívne mi podľa foto pripadá chodník pre oblasť z poschodovou zástavbou priúzky, možno sú tam ďaľšie ?, obyvateľ znalý miestnej situácie označuje chodník za výrazne užší ako pôvodný, tiež sa pýtam , že prečo ?
2. Od tých zaparkovaných áut sa treba dostať na chodník, šírka budúceho zeleného pásu je príliš veľká na prekročenie, skúsme si zodpovedať, ako to dopadne v praxi ? A nútiť obyvateľov po zaparkovaní chodiť po ceste sami zdá divné .

Ešte ma napadá, jedine, že by celá oblasť bola označená ako „ Obytná zóna“, vtedy by to bolo prijateľné.

Zrejme je k tomu projekt, tak oficiálne odpovede na otázky by nemali robiť ťažkosti.
19. február 2015

Viktor

Chodník je skutočne užší o cca. 50 cm, na niektorých miestach ostali pod zemou pôvodné obrubníky.
Taktiež by ma zaujímalo, či bude vysadená aj tráva - po vybudovaní parkovacích miest bola a už aj pekne rašila, kým ju pri stavbe parovodu zas nezrušili.
To IvoM: mám pocit že niečo postaviť, aby sa to následne rozbúralo je už v Trnave tradičný folklór (viď. napr. https://www.odkazprestarostu.sk/trnava/podnety/7210/hydrant-na-chodniku, https://www.odkazprestarostu.sk/trnava/podnety/6992/obrubnik, súčasná výmena dlažby na Hviezdoslavovej, alebo dávnešie kladenie optických káblov okolo roku 2004)....
19. február 2015

IvoM

Chodník je síce užší ale z môjho pohľadu je šírka OK, je tu aj možnosť použiť chodník na opačnej strane cesty. Je to skrátka lokálny obslužný chodník pre obyvateľov sídliska, ktorých zase nie je toľko. Bývam tu od narodenia a viac ľudí pokope som na ňom videl len keď idú študentky zo zdravotky do školy alebo zo školy na Vančurovej. Aspoň to nebude nikoho pokúšať ísť po ňom autom, čo som už tiež videl najmä pri mäsiarovi.
Skôr by som mal dotaz či vôbec a ak áno kedy bude aj druhá polovica chodníka /od mesta / osadená zámkovou dlažbou.
20. február 2015

xxxxx

chcel by som ešte odpoveď z kompetentných miest, čo im hovorí bezbariérový chodník, nakoľko uvedený nový chodník nemožno považovať bezbariérový....
25. máj 2015

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
riešenie, ktoré sme použili je úplne štandardné, v súlade s normami a zároveň sme rozšírili zeleň.

Odbor dopravy a komunálnych služieb

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania