Skracovanie si cesty

Zodpovednosť za riešenie: Trnava

V riešení
meno
Roland 26. februára 2015

Veľa ľudí si skracuje cestu na žel. stanicu po vyšliapanom chodiníku popri trati následne idú aj po trati , bolo by možne aby mesto prípadne žsr. oplotili dané miesto ako to je znázornené na foto č.2 . Mohlo by sa tak zabrániť možnej tragédií, nakoľko neraz (čo môžu potvrdiť aj rušňovodiči) musia vlaky trúbiť na ludi aby nešli po koľajisku pripadne blízkosti.

26. február 2015

maja

to iba ukazuje že tu chýba chodník pre peších....vzdialenosť na stanicu popri železnici je cca 900m, a pokiaľ sa ide po Tomaškovičovej tak cca 1,2km. Možno by sa dal vybudovať chodník na hranici medzi plotom nemocnice a železničným násypom ....časť areálu nemocnice sa otvorí už pri výstavbe kauflandu - a pokiaľ nemocnici nebude chýbať táto plocha nemusel by byť problém uvolniť aspoň 3-5 (potom aj vrátanie cyklochodníku) metrový koridor pozdĺž oplotenia... no je to len taký rýchly nápad - ale vždy je lepšie, keď je územie priechodnejšie, než robiť bariéry....
26. február 2015

Viktor

ŽSR by hlavne mala postaviť protihlukové bariéry, na ktoré sa pri rekonštrukcii trate akosi pozadbudlo. Nielen okolo Podjavorinskej, ale aj okolo Prednádražia...
To Maja: chodník tam asi nebude možné postaviť, nakoľko sa to nachádza v ochrannom pásme železnice.
06. marec 2015

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
o vybudovaní uvedeného chodníka pre peších Mesto neuvažuje, pretože je trasovaný v tesnej blízkosti železničnej trate (v jej ochrannom pásme) a na pozemkoch vo vlastníctve železníc Slovenskej republiky.
Vzhľadom na horeuvedené skutočnosti, ako aj na bezpečnosť prechádzajúcich obyvateľov, nemôže mesto takúto investíciu iniciovať. Je potrebné využívať legálne zriadené chodníky.

Odbor územného rozvoja a koncepcií
06. marec 2015

Viktor

Nevravel som?...
Škoda že sa nevyjadrili aj k tým protihlujovým bariéram.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania