A kde majú tí ľudia (hlavne starší) parkovať?! Nikde nablízku tam nieje dostatočne veľké parkovisko. Tákáto situácia nastáva už pri väčšom pohrebe počas roka a netreba sa pozastavovať už situáciou počas sviatku Všetkých svätých! Niet tam momentálne inej možnosti...
02. november 2022
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň, ďakujeme za Váš podnet. Preposlali sme ho na vyjadrenie na príslušný odbor. O riešení podnetu budeme informovať. Ďakujeme za porozumenie
možnosť ? Posunúť chodník k lesu(ak to nie je súkromný pozemok) a tam kde je sťažnosť za trávu urobiť parkovacie šikmé miesta. Presne tak, je už len pohreb a nie je kde parkovať... Trnava je celkom veľké mesto, tu by bola potreba niečo vymyslieť.
Čo si pamätám, tak s parkoviskom od streky mali problém samotné železnice - zasahovanie do ochranného pásma železníc. Pravdepodobne na tomto sa ten projekt parkoviska zasekol. A možno sa to hýbe, len o tom mesto neinformovalo.
Choďte na bicykli alebo na kolobežke, na tej môžte ísť tuším aj 3, 4 osoby...do igelitky kahance, sviečky, vence a všetci sme spokojní, najmä starší ľudia! (Ironia)
Teraz budem za zleho, ale zaujimalo by ma, kolko % z tych ludi, ktori chodia na cinter su dochodci soferi, pretoze toto je najcastejsi argument anticyklistov. Praveze tato skupina chodi najcastejsie pesi alebo bicyklom. Len minimum ich aktivne soferuje. Ale ak mate presvedcive statistiky, sem s nimi.
Presne to som myslel, nie len pre Trnavčanov, asi sem nebudú tahat na bicykli z Prešova či z Bratislavy ľudia keď idú na pohreb alebo spomenúť si na zosnulých. Chcel by som vedieť či by ti pobláznení cyklofanatici išli v jesennom sychravom počasí na bicykli aj s vencami, kahancami a sviečkami, alebo by to radšej naložili do kufra auta...
Adam, naozaj neočakávam, že ľudia budú bežne používať bicykel na denné niekoľko kilometrové dochádzanie na vzdialené miesta. Na dlhšie vzdialenosti si treba vybrať adekvátny dopravný prostriedok, či už auto, prímestský autobus alebo vlak. Uznajte však, že v rámci mesta je doprava peši či bicyklom celkom logická - efektívne využíva už aj tak dosť zástavbou obmedzený priestor, je vhodná na krátke vzdialenosti (dĺžka cesty okolo 15 minút) a netreba riešiť státie v zápche počas špičiek. Existujú aj rôzne špecializované nákladné bicykle pre prepravu väčších nákupov, či iných rozmerných predmetov. Príde mi smiešne, aby som použil auto na presun do 500m vzdialeného obchodu, aby som nakúpil (ak sa samozrejme nejedná o veľký nábytok - tam je auto či dodávka fajn). Skrátka - vyberám si najefektívnejší dopravný prostriedok podľa toho, čo/kam sa chystám prepraviť.
Po vybudovaní cyklochodníka od železničnej trate po Kamenný mlyn bol za nemalé peniaze zrekultivovaný pás medzi Kamennou cestou a cyklochodníkom vytvorením trávnika s lúčnymi kvetmi. Následne na obe strany od cintorína začal byť tento pás devastovaný parkujúcimi vozidlami a zbytočne vynaložené peniaze na trávnik tu prišli navnivoč. Dnešný stav devastácie po cca 5 rokoch viď priložené fotografie. Čo s týmto zanedbaným mestským majetkom hodlá mesto Trnava robiť a kedy?
re:P.Vejmelka mesto riesi parkovanie od roku 2019 jeho velkolepe plany na velke parkovisko zostali vo hviezdach, pokial nebude adekvatna nahrada dopravy ludia budu chodit na pohreby v autach, to je bohuzial fakt tak sa tomu treba prisposobit .(docasne parkovisko)
02.11.2022 07:18
Dobrý deň, ďakujeme za Váš podnet. Preposlali sme ho na vyjadrenie na príslušný odbor. O riešení podnetu budeme informovať. Ďakujeme za porozumenie
Robo