Nebezpečný, frekventovaný, neoznačený priechod pre chodcov

Zodpovednosť za riešenie: Trnava

Vyriešený
meno
Adrián Mních 21. júna 2015

Dobrý deň,

je jasné , že ide o frekventovaný prechod. Preto je častejšie opotreboaný a o to potrebnejšie natrieť. Vodiči sa tvária ako keby tam prechod nebol
ďakujem

22. jún 2015

zofia

Takychto vyblednutych prechodov je plna Trnava, napr. tiez na hlavnom tahe na Tamaskovicovej pri obchode Zahradne potreby a vela inych, mozno to nepatri pod mesto, ale povinnost mesta je zabezpecit bezpecne prechody pre chodcov, treba monitorovat a konat.
22. jún 2015

Viktor

Táto cesta (celá Tamaškovičova) patrí pod Slovenskú správu ciest.
Dá sa to overiť tu: https://ismcs.cdb.sk/portal/mapviewer/?viewid=CestnaSiet&extent=-320000,5260000,910000,5530000 (v ľavom stĺpci si treba zapnúť príslušný filter)
22. jún 2015

zofia

Aj ked patri SSC takze z toho plynie, ze pan uradnik na MU, by mal posunut podnet vlastnikovi a aj nakoniec urobit kontrolu ci sa podnet vyriesil, inak toto sa opakuje kazdy rok, sorry ale ste aj na SSC aj na MU nemozny.
23. jún 2015

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
požiadavku na obnovu vodorovného dopravného značenia sme preposlali kompetentným pracovníkom SSC Trnava, ktorá zabezpečuje výkon správy a údržby na cestách I. triedy, ktoré sú vo vlastníctve Slovenskej republiky v zastavanom území mesta Trnavy.

Odbor dopravy a komunálnych služieb
27. jún 2015

peter

Nechapem preco by uradnik MU mal robit robotu za uradnika SSC.
Mesto da odpoved ze to neni jeho a tym si svoju povinnost splnilo.
Kazdy prispievatel by si mal svoje prispevky sledovat a tiez sa snazit a podielat na ich rieseni. Resp. komunikovat s tvorcami tohto portalu. Ale my uz sme raz taki: ja som to tu napisal a vsetci ostatni sa starajte.
Aj SSC vie o tomto portali. A mozete sa ich spytat aj priamo na [email protected]. staci vyvinut troska iniciativy a prilozit ruku k dielu
27. jún 2015

Juraj

Peter,nie každý občan pozná byrokratický postup na koho sa má obrátiť so svojou pripomienkou tak ako Ty,a preto si myslím že p.Roman sa so svojim PODNETOM obrátil na OPS oprávnene a Odbor dopravy a komunál.služieb mu odpovedal ako s jeho PODNETOM naložil.
Preto mne pripadá z Tvojej strany nekorektné poučovať Romana,ako by mal postupovať,tu sa viac-menej jedná aj o to,aby sme aj my ostatní PODNETÁRI vedeli,aké problémy sa vyskytujú a ako ich tie-ktoré samosprávy dokážu svojim občanom zdôvodniť alebo vyriešiť.Mne je takisto jednoduchšie vytočiť č.159 a do 15 minút je problém vyriešený,ale dám to aj na OPS,aby sme aj my ostatní PODNETÁRI mali prehľad o tom,ako na naše PODNETY reagujú samosprávy.Ďakujem za pochopenie. Juraj.
29. jún 2015

peter

Nechcel som nikoho poučovať. skôr mi išlo o vysvetlenie postupu a aj pre ostatných podnetárov. nechcem sa nikoho zastávať ani nikoho haniť.
česť všetkým, ktorí pracujú a spolupracujú s OPS a snažia sa veci riešiť.
29. jún 2015

zofia

Suhlasim plne s Jurajom, ved to su prechody, ved je tam uradnikov ako maku, asi by to mal primator preriedit,lebo ako som povedala kazdy rok sa to opakuje.
15. október 2015

Matúš G

Priechod je obnovený.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania