Parkovanie v okolí CA

Zodpovednosť za riešenie: Trnava

V riešení
meno
Flego 16. februára 2016

Podľa prísľubov mali parkovacie kapacity cca 1000 miest v podzemí CA dostatočne riešiť statickú dopravu v tomto priestore. Prax ale ukazuje presný opak - dostať sa autom do Biily, na Zimák alebo v lete na trh je prakticky nemožné.

16. február 2016

Dušan Kováč

Dá sa aj peši. Ani ma nohy nebolia. :)
16. február 2016

Matúš G

Neviem či parkovisko patrí mestu, alebo Bille ale tu "pomôžu" len rampy ako má Lidl. Otázne je kam by sa presunuli všetky tie autá.
16. február 2016

Peto

Už je otvorene aj to zaplavené parkovisko v CA? Čiže plná kapacita?
17. február 2016

Juraj Fuzák

podla vsetkych informacii parkovisko v CA nebyva plne vytazene aj ked je tri hodiny zadarmo
17. február 2016

Robo

na parkovisku pri bille parkuje zamestnanci areny , firmy nemaju miesta pre parkovanie zamestnanvou v fostatocnom pocte , robi tam asi 400 ludi, zamedzenie parkovania v akoli by iba znizilo pocet park miest na sidlisku. Ako riesenie by som videl nejaku cast parkovacich miest pri bille a zimaku oznacit ako parkovanie max 30m napr.
17. február 2016

Peto

Mesto nema nejake paky na CA, aby vyslo v ustrety zamestnancom? Ved sudny clovek v meste musel mysliet aj na to, ze velky nakupak ma velke mnozstvo zamestnancov, ktori dochadzaju autom a musia ho niekam odpratat.
17. február 2016

Juraj Fuzák

to su zamestnanci jednotlivych prevadzok a nie city areny ale aj ked by boli zamestnanci kohokolvek ako moze mesto vstupovat do toho aby nutilo zamestnavatela zabezpecit parkovanie zamestnancom? to by sa potom vztahovalo aj na ostatnych zamestnavatelov v meste :)
17. február 2016

Peto

ale tu postavili CA na velkoplosnom parkovisku, ktore bolo za smiesny peniaz na hodinu.. je rozdiel par centov a 3 eura na hodinu, ci kolko to v CA je. Preto ta otazka, ci mesto nema paky, nemalo nejake podmienky. Ale zjavne asi nie.. cele zle
17. február 2016

Juraj Fuzák

nema ani nemalo, a to ze city arena pri tomto predaju storocia dostala aj to parkovisko pri kalokagatii radsej komentovat ani nebudem...
17. február 2016

kolombo

No to bola zlodejina storočia...Hlavná vec,že v nemenovanom smeráckom hnoji písal slávny novinár,že všetko je v porádku...Ten pozemok je podľa mňa Billy.Najlepšia by bolo.keby si tam dali rampu.
17. február 2016

Flego

Hm, škoda, že to vtedy vyhral Butko. Všetko mohlo byť inak. Citujem predvolebné vyjadrenie protikandidáta: "V prípade zvolenia do funkcie som pripravený prehodnotiť zmluvu o pripravovanej výstavbe futbalového štadióna a vyvolať verejnú diskusiu o tomto projekte. Osobne si myslím, že takýto projekt patrí skôr na zelenú lúku,”
http://www.trnava-live.sk/2010/09/29/kandidat-na-trnavskeho-primatora-bystrik-stanko-predstavil-volebny-program/
17. február 2016

Juraj Fuzák

Flego :))))
17. február 2016

Flego

:-) :-) ale technicky vzaté, prípad zvolenia do funkcie nikdy nenastal, takže mu nikto nemôže vyčítať, že si robí z huby riť, keď nakoniec CA podporil.
17. február 2016

Peto

Stanko :D zelena luka :D prehodnotit zmluvu :D :D :D tak tento vtip bol genialny! :D
17. február 2016

trnafcan.tt

Všetci rozumní ľudia vedia, že tento problém s parkovaním sa dá vyriešiť jedine vybudovaním nových parkovísk v Trnave. Držím palce vedeniu Trnavy, aby nejaké vo svojom volebnom období vybudovalo. Môžu byť aj dve, tri, . . . . . . :) :) :)
17. február 2016

Peto

Pokial ma pamat neklame, pri nemocnici bude nove parkovisko. A kolko parkovisk vybudoval Bosko a Butko? Nebavme sa o parkovacich miestach, ale celych plochach - parkoviskach? Ked porovnavat, tak vsetko ;)
17. február 2016

kolombo

Pri tej nemocnici je doslova katastrofa s parkovaním!To parkovisko tam už mohlo byť dávno za Stanka.Len tú ochotu tam mal len Lančarič.Je otázka pre koho to bystro chystal.Mestská polícia by tam mohla byť trochu ohľaduplná.
17. február 2016

trnafcan.tt

Už je po voľbách, tak treba pozerať dopredu a neobzerať sa stále späť. Terazky máme nové vedenie a to zatiaľ ohľadne parkovísk nič pozitívne pre mesto nevykonalo. Výsledkom je podnet, ku ktorému sa tu vyjadrujeme. Takže ešte raz odkaz pre starostu: Všetci rozumní ľudia vedia, že tento problém s parkovaním sa dá vyriešiť jedine vybudovaním nových parkovísk v Trnave. Držím palce vedeniu Trnavy, aby nejaké vo svojom volebnom období vybudovalo. Môžu byť aj dve, tri, . . . . . . :) :) :)
17. február 2016

Flego

Trnafčan, dze si bol tak dlho, som sa bál, že sa nezapojíš :-)
No ked sme už pri tých počtoch tak počítajme spolu:
1, veľké záchytné parkovisko pri amfiku zmizlo pod CA
2, parkovisko pri Kalokagatii patrí CA
3, parkovisko pred Billou zaberajú zamestnanci z CA
4, parkovisko pred zimákom zaberajú zamestnanci z CA
5, parkovisko pri nemocnici odmietol viceprimátor realizovať
Koľko je to dokopy miest???
17. február 2016

kolombo

Musíme pozerať aj trochu dozadu,lebo napr.to parkovisko pri nemocnici už malo dávno byť!Len to by naši straníci museli byť trochu čestní a hlavne myslieť nielen na seba a svoju rodinu,ale aj na druhých.Obyčajných ľudí by polícia zodrala z kože a straníci+ich známi pokuty nikdy neplatili!Ich arogancia bola a je dosť značne viditeľná...Keď sa Bročkovi a spol.podarí ešte postaviť parkovací dom na Dolnopotočnej a Na hlinách,tak všetci neprejníci musia dať dole klobúk...
17. február 2016

trnafcan.tt

Flego, ďakujem Ti za podporu v mojom boji za nové parkoviská ! Tvoj zoznam jasne potvrdil, ako veľmi ich Trnava potrebuje.
17. február 2016

Peto

Tvoja logika hovori asi nieco taketo:
Vezmes dietatu lizatko a obratis sa na rodica toho dietata a povies "To dieta potrebuje lizatko"..
Minula garnitura zobrala parkoviska a teraz si tu vyskakuje, ze vlastne potrebujeme parkoviska. Ale mel si svoje ;)
17. február 2016

trnafcan.tt

5ulo, ja som sa prihovoril svojimi príspevkami r o z u m n ý m ľ u ď o m a nie Tebe ! Nereaguj na mňa !
17. február 2016

Flego

Jaj trnafčan, takých čo sú za budovanie parkovísk tu asi ťažko nájdeš. Trnava má najmenej zelene na celom Slovensku. Ak aj tie zvyšky zelene vyrúbeme a zalejeme betónom, tak tu v lete pokapeme. 26-ročná devastácia mesta nadstavbami, prístavbami a stavbami v obytných zónach priniesli také zahusťovanie sídlisk, že máme viac parkovísk než zelene.
17. február 2016

trnafcan.tt

Flego ešte raz Ti ďakujem za podporu v mojom boji za budovanie parkovísk. Ten zoznam čo si spísal vyššie je skvelý dôkaz ich potreby. Díky.
18. február 2016

kqwer

Flego s tou zelenou to nie je celkom tak. Viem asi na ktory clanok narazas, ale tma vysla Trnava s 3 najvyssim podielom mestskej zelene zo sledovanych miest. Ako jedna z najhorsich vysla az po zapocitani LESOV.
A neviem ako chces pri trvane vycarovat les :D Raz sme na nizine a tak polozeny, ze ziadny les v okoli nie je.
Citacia z tej studie: Na treťom mieste v množstve mestskej zelene je Trnava. V skutočnosti po započítaní lesov je výrazne najmenej zeleným krajským mestom Slovenska.
Les tu nijako nevycarujes ;)
18. február 2016

Peto

mame lesopark, ktory sa zmensuje a o chvilu to uz nebude mat ani vyznam ako lesopark, uz to bude skor "hlukova stena" pre tamojsie domceky. Dalsi novovybudovany lesopark mal byt na Felbanke, ale isto si vies domysliet, aky super-aktivny ludia vymenili tento pozemok za pozemok za obchvatom, kde sa ma ten lesopark vybudovat/vysadit.
@trnafcan.tt :) si smiesny :) pacis sa mi :D
18. február 2016

trnafcan.tt

kqwer to napísal presne ! Súhlasím s ním. Ako prienik našich snažení vidím reálnu možnosť budovať dvoj - trojpodlažné parkovacie domy, či už pod zemou, alebo na povrchu a na ich strechách vysádzať zeleň (vytvárať tzv. eko zelené strechy). Takto by bolo vyriešené parkovanie automobilov a zároveň vytvorenie nových udržateľných plôch zelene ! Ak by sa to podarilo, myslím že by to bolo super.
18. február 2016

Flego

Vyčarovať les nieje ťažké, stačí zasadiť stromy. Napríklad po vojne neexistoval Kamenáč ani lesopark. Pamätám ešte, keď to bolo všetko nové. Krása ako v rozprávke. Odvtedy sa za 60 rokov nevysadilo nič väčšie nevysadilo, snáď len ten park na poli za Družbou.
18. február 2016

Flego

Trnafčan, neverím vlastným očiam :-) My snáď nájdeme spoločnú reč. Fakt ti musím dať +. Podzemné priestory sú drahé, ale myslím, že Horák má v šuplíku štúdie jedného poschodia nad existujúcimi vybranými parkoviskami a nebolo to ani drahé.
18. február 2016

trnafcan.tt

Flego, podnet bol o potrebe nových parkovísk a Ty s kámošmi točíš stále iba o stromoch. Akýkoľvek podnet sa tu objaví, okamžite ho vyriešite vysadením nových stromov !!! Ešte ste nenavrhli žiadne riešenie na odstránenie nedostatku parkovacích miest v TT.
18. február 2016

Flego

Ne, ne, ne, to zle čítaš, podnet je o tom, že CA má 1000 miest a zaberá mestské parkoviská.
18. február 2016

trnafcan.tt

Flego, asi sa nám skrížili príspevky, tak sorry. Som rád, že existuje nejaký plán. Tak ho treba realizovať. Ja si skutočne myslím, že výsadba stromov nevylučuje budovanie parkovísk. Len sa tu stále uprednostňuje výsadba stromov, lebo je lacnejšia a rýchlejšia na dosiahnutie okamžitého politického potlesku !!! Ak sa začnú budovať parkoviská ruka v ruke s výsadbou, ktorá bude koncepčná, nevidím žiaden problém! Je to tak v celom civilizovanom svete.
18. február 2016

Dušan Kováč

Parkovanie by sa rozhodne nemalo riešiť bezhlavým zvyšovaním počtu parkovacích miest. Tým sa len kumuluje a zhusťuje doprava, čiže učíme ľudí len väčšiemu používaniu áut a lenivosti. Treba v prvom rade zmeniť svoje paradigmy pohodlnosti. Veď živiť auto je neskutočné plytvanie (náklady, životný priestor). Každé auto zaberá nejaké miesto. Ako nestlačená PET fľaša v kontajnery, pre koho a prečo?. Spoločnosť by mala ponúknuť flexibilne fungujúcu prepravu. Ľudia by mali samy začať používať všetky dostupné alternatívne spôsoby prepravy. Akékoľvek! Hlavne vlastné nohy. Takú Kollárovú prejdem peši o 16:00 bežného pracovného dňa rovnako rýchlo ako tá kolóna čo sa tam plazí. A to mám vyskúšané. Čím viac parkovacích miest, tým viac takých ulíc. To už nehovorím o tom, čo tam tí ľudia pasívne na tej Kollárovej inhalujú. Najlepší zážitok a to odporúčam vyskúšať, je prejsť si tú ulicu v horúcom Júli, o tej 16 tej. Ešte k podzemným parkoviskám a parkovacím domom v centrálnych častiach. Zas je to len väčší počet áut a väčší a väčší.....

Malí dodatok, ja by som vybudoval železničnú zastávku pri TMT MALL. Ale to je ako výstrel do tmy.

Parkovisko pred Billou patrí mestu.
https://www.odkazprestarostu.sk/trnava/podnety/19338/znacne-znecistene-parkovisko-pred-bilou-na-spartakovskej
18. február 2016

Peto

trnafcan, moja prva pluska odomna pre teba :D parkovacie domy a zelene strechy. Ja sa len cudujem, ze doteraz ziadne cinziaky u nas nemaju zelene strechy..
S parkovacimi domami sme zaspali dobu uz x rokov a tie, co tu su (pri ttsk) su poloprazdne, pretoze su predrazene.. tazka doba
@Dusan - zeleznicnu zastavku pri TMT Mall som navrhoval aj ja pri nejakom inom podnete, hovoril som to uz pred stavbou CityAreny, ktora keby bola vybudovana tam, tak je dostupna rychlo a pohodlne pre vsetkych.
19. február 2016

Viktor

To sulo - aj CA mala mať podľa stavebného povolenia zatrávnenú strechu, ale súdruhovia už našli dôvody, prečo tomu tak nebude, veď sa muselo na betóne ušetriť. A keď sme pri tom šetrení, to je aj dôvod, kde sa stratila takmer tretina pôvodne ohlásených parkovacích miest v CA... A teraz si to zlízne Podjavorinskej a ďalšie okolie CA.

A ešte jedna otázka OT, ale súvisiaca s dopravou a parkovaním - autá, ktoré vychádzajú z CA na Kollárovu musia povinne odbočiť vpravo, pritom na ten smer často nechcú ísť a tak na prvej možnej odbočke vyberú na Podjavorinskú, kde sa na križovatke s B. S. Timravy otáčajú (dokonca aj nákladné) - zahusťuje to premávku na Kollárovej i spôsobuje rôzne neprehľadné situácie na spomínanej križovatke - chodníky sú tam riešené dosť blbo a mnoho chodcov si to križuje cez cestu pred predajňou karavanov, čo tiež zaváňa nebezpečím. Nedalo by sa to nejako riešiť, napr. pri vzniku informačnými tabuľami v parkoviskách CA, ktoré aj uvedú, na ktorý smer sa dá von dostať alebo priamo na mieste zákazovými značkami (zákaz otáčania, čo však situáciu nevyrieši, pretože autá by pokračovali na sídlisko, kde sa aj tak otočia, alebo rovno zákaz vjazdu okrem dopravnej obsluhy, čím by sa dalo riešiť aj zneužívanie tamojších parkovacích miest predavačmi a cezpoľnými).
19. február 2016

trnafcan.tt

Flego a 5ulo, takže my máme vlastne spoločný cieľ, len sa k nemu chceme dostať z opačných koncov ! Vy sadíte stromy a potom chcete budovať parkovacie domy, ja si myslím, že by sa najprv mali postaviť parkovacie domy a tie následne vhodne a hlavne zmysluplne doplniť zeleňou (áno, hlavne stromy). Ako som už písal v nejakom inom podnete, dnes sa prázdne trávniky zmenili na verejné WC pre psov, takže ak sa tam postavia parkovacie domy a doplní zeleň, nebude to nikomu vadiť. A naše deti? Navrhujem, aby sa pre ich hry otvorili brány školských areálov. Tie sú čisté, bez psov, sú tam športoviská a dobudovaním nejakých tých pieskovísk, šmykľaviek a preliezačiek by vznikli pre deti v TT hotové "rajské priestory". Navyše školské areály sú oplotené, takže by bola zabezpečená aj ich bezpečnosť počas hier. Toto je môj ucelený recept na "lepšiu Trnavu", ktorý by mal vychádzať v ústrety všetkým trnavčanom. Aspoň dúfam :)
19. február 2016

Flego

Nie je to zlé, dávam +
19. február 2016

Peto

jasne, ze to nie je zle, ale pocit z pozitivnej spravy pokazil tou vytkou, ze my sadime stromy :D nehlasoval som za brcko kvoli stromom, hlasoval som zanho kvoli iskierke nadeje, ze sa tu konecnie nieco zacne menit. To, co pises ty, sa tu zial, nedialo ani doteraz, takze som rad akymkolvek napadom zo strany dnesneho vedenia mesta. Je novy, je tam len rok.. ked tam bude 8 rokov a nic neurobi, potom sa oplati frflat a vytykat, ze sadi len stromy.
Este minuly rok zverejnil na FB navrhy parkovacieho domu za Jednotou.. preco sa to nerealizovalo v minulosti? Neboli spriatelene firmy, ktore by to postavili a uliali by velku cast do vrecak poctivych hlasujucich? Je lahke len vytykat.. sancu som daval doteraz starym, je cas na novy vietor.. vyckaj casu ako hus klasu, aj ked tebe to je asi zbytocne hovorit. Zaujata osoba :)
19. február 2016

trnafcan.tt

5ulo, ja nevytýkam nikomu, že sadí stromy. Moje príspevky sú o prioritách. Ak TT nemá zvládnutú kinetickú a statickú dopravu, výsadba samotných stromov to nenapraví. Autá treba niekde odparkovať a také miesta (parkovacie plochy, domy) vhodne doplniť novými stromami, tak, ako som písal vyššie. Ak by to bolo naopak, budú sa musieť nové stromy najprv vyťať, aby sme mohli stavať a následne ich znova sadiť, možno len o pár metrov ďalej !!! No možno sa mýlim a možno to je cieľom. Zahučať Trnavu stromami a keď sa bude chcieť niečo postaviť, pýtať tučné poplatky za odstránenie stromov. V tom by možno logika ohľadne napĺňania mestskej kasy bola. Ináč nie. A o potrebe parkovania v TT hovorí aj stále rastúca suma vyberaná za parkovanie v mestských zónach. Keby nebolo treba parkovísk, vybraná suma za parkovanie by klesala, alebo stagnovala. Ona ale napriek Tvojmu presvedčeniu stále rastie !!! Takže toto je hmatateľný dôkaz toho, že TT akútne potrebuje nové parkoviská (parkovacie domy). Ale hlavne v poradí parkovanie a následne stromy. Skús to racionálne vyhodnotiť a nevytrhávaj výsadbu stromov v TT z kontextu všetkého, čo som už na tento podnet napísal.
19. február 2016

Peto

pod Univerzitnym parcikom bolo v plane parkovisko a ani to sa nezrealizovalo.. kde sa satala chyba? V meste uz neexistuje taka plocha, kde by sa vykacala zelen a postavila nejaka budova.. len neviem ci nastastie alebo nanestastie. Uz je tu vsetko tak prehustene, ze viac sa ani neda.
MHD v Trnave jazdi ako Zuzka, Katka na hudobnu vychovu do umeleckej skoly, cize skoro nijako, okrajove casti TT su tym padom nedostupne a musia sa terigat do centra vlastnym povozom.. Mentalita Slovakov je uz raz taka - pohodlna.. tak rad by som tu mal zapadnu kulturu, kde im ani nenapadne do mesta ist autom, no do toho treba zapasovat zeleznice/mhd/primestske linky a v kazdom poriadnom meste poriesit integrovanu dopravu (nie taku chaoticku ako je v BA), porobit pripadne nove zastavky pre taketo spoje, zachytne parkoviska (mame tu vlastne Tesco parkovisko) a upravit ceny dopravy .. mozno by to tiez trochu pomohlo odbremenit dopravu, aj staticku..
19. február 2016

trnafcan.tt

5ulo, ako chceš znížiť statickú dopravu v TT ?
19. február 2016

Peto

vid vyssie - ludia, co idu do prace, nechaju auto na periferii - zachytne parkovisko a MHDckou sa zvezu do centra.. kde je problem? Ano, dalsie peniaze navyse za listok..ale ak by to aspon cast tychto ludi riesila tymto stylom, parkingy budu trosku prazdnejsie.. jasne, ze nehovorim o kazdom, pretoze su ludia, co idu do mesta len na skok. Ti by aspon nemuseli kruzit okolo centra ako hladni supi a hned by to zapichli na prazdne miesto, vybavili, co treba a odisli.. ale mam asi moc tlste sklicka v ruzovych okuliaroch
19. február 2016

trnafcan.tt

5ulo, píšeš iba o mimotrnavčanoch, ktorí sa dovezú do TT , nechajú autá na periférii a idú na vlak do BA, alebo ostanú pracovať v TT ! To je O.K. Taký režim môžeš aplikovať aj na návštevníkov TT, len neviem, či by sem potom chodili, ak by mali auto nechať niekde pri Modranke, alebo Hrnčiarovciach ? Ja sa vážne pýtam, ako chceš riešiť kinetickú a statickú dopravu pre tisíce automobilov samotných trnavčanov, ktorí tu aj žijú aj pracujú ??? Samotným trnavčanom autá budú iba pribúdať. Opakujem, teraz píšem iba o trnavčanoch. Tí potrebujú akútnu pomoc v tejto oblasti.
19. február 2016

Peto

o niekolko prispevkov vyssie som pisal o MHD. Pokial nebude MHD roztahana a pravidelna, tak tu MHD nema co hladat. Kedykolvek ked sa postavim na zastavku, tak by mi do par minut mal ist bus. Este nieco?
19. február 2016

Fredy

Pozerám, že sa tu o dušu riešili stromy a parkovanie v Trnave.

Náhodou som natrafil na zámer, v ktorom ide o oboje. Na Úradnej tabuli mesta je oznam
http://www.trnava.sk/sk/uradny-oznam/rozhodnutie-o-ukonceni-zistovacieho-konania-k-navrhovanej-cinnosti-obchodne-centrum-trnava , z čoho sa vykľula výstavba Kauflandu + ostatné v nemocnici.

Zrozumiteľne je to na
http://www.enviroportal.sk/sk_SK/eia/detail/obchodne-centrum-trnava-1

Je tam toho veľa na pozretie, v rýchlosti ma zaujalo napr.:
Počet parkovacích miest 210 + 50.
Počet stromov na výrub „prednostne“ 92, počet stromov celkovo 141 /145/.
Mnohé z tých stromov sú mohutné, majú obvod kmeňa 200 až 408 cm.
Výsadba nových stromov 85 + 22 ks /samozrejme oveľa menších/.
Dajaké 4m oplotenie.
Impozantný je záver dendrologickej správy /bod 7. Záver/
http://www.enviroportal.sk/eia/dokument/234066

„Na základe dendrologického prieskumu a zastavanosti územia navrhujeme na ploche odstrániť VŠETKY stromy a kríkové porasty. Potreba výrubov vzniká na základe navrhovanej zastavanosti územia !“ ( s výkričníkom v tej správe ).

Takže firma zaplatí za stromy 113 968 euro + za kríky 336,96 euro /viď správa/ a na odpredaných pozemkoch nemocnice bude na začiatok letisko.

Natíska sa mi otázka, prečo sa zámer nenavrhol tak, aby tam mohlo aspoň niekoľko vzrastlých a kvalitných stromov zostať ? /zakomponovať do stavebného zámeru/ . Je možné, že na námietky a pripomienky ešte nie je neskoro,

Takto mi ti pripadá príliš arogantné.
19. február 2016

trnafcan.tt

5ulo vieš čo znamená pojem "statická doprava" na sídliskách bývajúcich a automobily vlastniacich trnavčanov ? To treba riešiť ! MHD je problém kinetickej (dynamickej) dopravy.
19. február 2016

Peto

trnafcan.. staticka doprava nie je takto nahodou vseobecne dlhodobejsie parkovanie? ;) cize aj parkovanie v samotnom centre mesta sa rata do statickej dopravy. Sidliska su samozrejmost. Neriesim MHD ako kineticku dopravu, ale riesim MHD ako prostriedok na obmedzenie statickej dopravy v meste. Bavi ta to stale hrat nechapaveho?
19. február 2016

majo

trnafcan.tt
"...Ale hlavne v poradí parkovanie a následne stromy. Skús to racionálne vyhodnotiť a nevytrhávaj výsadbu stromov v TT z kontextu všetkého, čo som už na tento podnet napísal...."
Len taká malá poznámočka: ako vieš (ja neviem) či mesto nepripravuje nejaký projekt napr. park. domu, parkoviska? Veď medzi tým, než sa vybavia potrebné formality (čo nie je otázkou pár týždňov, mesiacov) sa predsa nezastaví dianie v meste a môžu sa napr. vysádzať stromy. Či nie?
Inak súhlasím s potrebou park. domu-ov.
20. február 2016

Flego

Kurňa, Fredy ani som dlho nemohol napísať, lebo ma nepadali žiadne slušné slová. Vyrúbať 141 stromov na ulici, po ktorej denne prejde 24000 áut, to je genocída miestneho obyvateľstva. Ten Kaufland mám rovno pod oknami. A pritom je to robota toho pána, čo mal vo volebnom programe, že chce "zastaviť zahusťovanie centra a sídlisk ďalšou výstavbou". Zdá sa, že pre niektorých chlapov je slovo česť neznámy pojem.
01. marec 2016

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
mesto Trnava v tomto roku pripravuje novú koncepciu riešenia statickej dopravy v lokalitách v dotyku s centrálnou mestkou zónou. Po jej spracovaní bude predložená na verejnú diskusiu.

Odbor dopravy a komunálnych služieb
06. apríl 2016

Ivan

V Aréne kopa voľných parkovacích miest a všetci parkujú pred činžiakmi. Nerozumiem, to je taký problém pre dedinarov parkovať v podzemnej garáži
07. apríl 2016

Štefan Gál

Ivan, problem to nie je pre navstevnikov CA, ale pre zamestnancov. Parkovné je prvé 3 hodiny zadarmo a potom sa platí. Oni niektorí robia aj 11 hodin ... Tak to pichnu k bille, na podjavorinsku, alebo na hliny.
26. október 2018

Juraj

Preto chceme parkovaciu politiku ktora nadstavi jasne pravidla.

Horsie ako toto su uz len tie poondiate reklamne auta/karavany/privesy/whatever co zaberaju miesto. Parkovacia politika by ich mala dufam "vysmradit" z mesta.

Hliny ani nespominaj, tu je totalny chaos uz len ked parkuju domaci. Take nieco ako dopravne pravidla su utopia.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania