27. február 2013
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
ďakujeme za podnet. Pripájam stanovisko Odboru územného rozvoja a koncepcií:
Mesto Trnava pri dodržaní novely zákona o dráhach 513/2009 objednalo vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie 07/2007 na mimoúrovňové križovanie železničnej trate Bratislava – Žilina. Dokumentácia zahŕňa bezbariérové riešenie pešieho aj cyklistického prepojenia. Hrubé orientačné rozpočtové náklady na realizáciu stavby dosahovali 23 miliónov SK (cca 763 460,- €). K tomuto finančnému nároku je však potrebné pripočítať aj ďalšie náklady spojené s vysporiadaním pozemkov, ktoré v súčasnosti nie sú vo vlastníctve mesta Trnava. S ohľadom na proces vysporiadania a finančné možnosti mesta, nie je v súčasnosti možné realizovať predmetnú investíciu, čo však nevylučuje jej uskutočnenie v budúcnosti.
Jana Gmitterová, ÚKaM
Milan Lauko
Do tejto oblasti sa tak teraz vôbec nedá ísť pešo alebo na bicykli bez toho aby ste riskovali svoj život na ceste alebo na železnici. Jój však áut je ešte stále málo v Trnave, načo nejakí cyklisti a chodci ...