Cyklochodník do PSA a Logistického parku

Zodpovednosť za riešenie: Trnava

V riešení
meno
Peter 03. decembra 2016

Do automobilky PSA a Log. parku cestuje denne viac ako 5000 ľudí. V Trnave sa síce budujú cyklochodníky, ale ten najdôležitejší chýba. Medzi Trnavou a PSA. Áno výstavba je nákladná, ale nemala by byť toto priorita mesta?
Rieši sa vôbec tento problém, reálne? (projekt, financovanie...)
Ďakujem za reakciu

05. december 2016

Silvia Glindova

Tento cyklochodnik by mala riesit pravdepodobne nejaka sprava ciest v spolupraci s PSA. Treba aby zamestnanci PSA ktori dochadzaju z Trnavy dali poziadavku u zamestnavatela na vystavbu chodnika.....Toto asi nebude spadat do kompetencie mesta.....
06. december 2016

Peto

Pribuzna tema tu uz je, jedna sa o priechod cez trat smerujucu na Galantu, ktora je menej vytazena a lahsie priechodna. Kazdopadne priechod musi byt mimourovnovy.
https://www.odkazprestarostu.sk/trnava/podnety/31518/prepojenie-novej-a-nitrianskej-ulice
20. marec 2017

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň.
investícia do cyklochodníka (práve pre jeho využiteľnosť zamestnancami spomenutých firiem) je v štádiu prípravy, ale závisieť bude od schválenia rozpočtu v mestskom zastupiteľstve. Momentálne sa pripravujú statické posudky, pretože sa uvažuje nad pripojením cyklochodníka k existujúcemu mostu. Po schválení rozpočtu v MZ vznikne projektová dokumentácia a potrebné budú aj ďalšie kroky na spojenie Trnavy s týmito pracoviskami.

Odbor územného rozvoja a koncepcií
26. jún 2017

Niki

Cyklochodník PSA

Dobrý deň, veľmi chýba cyklochodník alebo akákoľvek bezpečná cesta pre Trnavčanov (okrem časti Modranka) do závodu PSA, ktorý je jeden z najväčších zamestnávateľov v Trnave. PSA je naskok od Trnavy a je žalostné, že jediným spôsobom, ako sa tam dostať je auto alebo hromadná doprava. Most na obchvate pri PSA je v hroznom stave a ísť tadiaľ bicyklom pri rýchlosti áut 90km/h je samovražda. Hlavne keď človek dovidí z chodníkov popri celom PSA na najbližšiu cestu na Zavarskej ulici. Táto časť sa stavebne výrazne rozvýja, ale na ekologickú dopravu ľudí sa zabudlo. Takéto prepojenie Trnavy s PSA by neslúžilo len zamestnancom, ale aj rekreačným cysklistom, keďže by sa dalo krásne prejsť z Trnavy cez PSA do Modranky až na Linčiansku a do Kamenného mlyna.

Ďakujem
13. november 2018

Juraj

Prepojenie Trnavy a závodu PSA pre chodcov a cyklistov

Aky je stav tohoto projektu http://www.trnava-live.sk/2017/07/13/prepojenie-trnavy-a-zavodu-psa-pre-chodcov-a-cyklistov-zabezpeci-most-ponad-zeleznicu/ ? Cela nakupna zona a PSA je kompletne odrezana pre pesich a cyklistov, ani jedna cesta z mesta ju nespaja so zvyskom (okrem obchvatu ktory je ale pre auta).
15. november 2018

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
projektová dokumentácia pre územné rozhodnutie bola spracovaná v novembri 2017. V roku 2018 prebiehalo výrubové konanie a aj nadobudlo právoplatnosť rozhodnutie o výrube drevín. V súčasnosti prebieha majetkovoprávne vysporiadanie pozemkov. Po majetkovoprávnom usporiadaní bude podaná žiadosť o územné konanie. Právoplatnosťou územného rozhodnutia bude môcť spracovateľ projektovej dokumentácie pokračovať na ďalšom stupni – vznikne realizačný projekt. Každý projekt má svoj čas príprav a realizácie, ktorý nie je možné urýchliť, preto prosíme občanov o trpezlivosť pri riešení tohto podnetu.

Odbor investičnej výstavby
15. november 2018

Juraj

Dakujem za odpoved. Nikde inde som sa nevedel dopracovat k aktualnemu stavu tohoto projektu.
26. júl 2020

Jaro

Dobry den, v akom stave/stadiu je dany projekt? Je moznost si to niekde overit aj na webstranke mesta aby som nemusel pusat sem? dakujem za odpoved.
18. september 2021

Jaro

Dobry den, nejake blizsie info o posune v danej veci, prosim? Dakujem!
23. september 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň Jaro,
projekt cyklochodníka vedúceho k areálu PSA bol v rozpočte mesta v minulých rokoch (časť chodníka v spolupráci s firmou Invest Šaľa). Vzhľadom na investičnú náročnosť, nové požiadavky spoluinvestora a komplikovanosť prechodu cez železničnú trať sa v roku 2021 v projektovaní cyklotrasy zatiaľ nepokračuje.

Odbor investičnej výstavby
12. marec 2024

Daniel Pangrác

Automobilová ulica-Cesty a chodníky-iné

Automobilová ulica nemá prepojenie z mestom pre chodcov a cyklistov. Stále tam pribúdajú nové firmy a ľudia sa tam nemôžu dostať inak ako autom. Často využívajú život ohrozujúcy prechod cez koľaje zo Zavarskej ulice. Nájde sa aj zopár odvážlivcov, ktorý chodia do práce peši cez obchvat. Mesto nemá záujem vybudovať lávku ponad koľaje pre pracujúcich ľudí, aj keď chce vytlačiť automobily z mesta. Pokiaľ sa nevyriešia takéto problémy, ľudia budú aj kvôli 1km potrebovať auto na dochádzanie za prácou. Na automobilovej ulici pracuje niekoľko tisíc ľudí.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania