22. október 2018
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
radi by sme uviedli na pravú mieru informácie o tohtoročnej kampani Európsky týždeň mobility (ETM). Jednou z plánovaných foriem propagácie okrem webu, sociálnych sietí, výlepových plôch v meste a pod. bolo aj umiestnenie plagátov s motívom ETM priamo v autobusoch. Ospravedlňujeme sa za nesprávne tvrdenie, že sme spoločnosti Arriva plagáty doručili. Žiaľ, ako sme zistili dodatočne, popri množstve práce na aktivitách počas kampane zlyhal ľudský faktor a plagáty do autobusov nešli.
Po vzájomnej komunikácii s Arrivou sme do budúceho ročníka ETM nastavili časový plán, aby sme grafiku do autobusov dodali v dostatočnom predstihu pred štartom kampane. Informácie o poskytovaných benefitoch budú rotovať na elektrických obrazovkách v autobusoch, aby sa o nich cestujúci dozvedeli vopred. Čo sa týka tlačených plagátov, ich umiestnenie je plne v kompetencii spoločnosti Arriva, od ktorej sme dostali informáciu, že nie je možné umiestniť ich na predné dvere, pretože pri otváraní sa skladajú smerom dnu a plagáty by neboli viditeľné. Nie je možné nalepiť ich ani na okno kvôli dostatočnému rozhľadu vodiča autobusu.
Napriek tomu je pre nás Európsky týždeň mobility záväzkom snažiť sa toto podujatie zorganizovať na budúci rok ešte lepšie a vaše pripomienky berieme ako dôležitú spätnú väzbu. Veríme, že sa nám na budúci rok podarí touto kampaňou osloviť čo najviac cestujúcich i širokú verejnosť.
Mestský úrad v Trnave
Ivan
Diskriminacia tych,co neznecistuju prostredie.
Buduci rok chceme chodit v tento tyzden zadarmo vsetci!!!