Čistenie komunikácie - Sladovnícka

Zodpovednosť za riešenie: Trnava

Vyriešený

Pri stavbe štadióna autá vyvážajú zeminu po Hlbokej , Sladovníckej a Bernolákovej. Za hodinu prejde asi 20 áut ktoré sú celé od blata. Na ceste je vrstva bahna, šmýka sa to a každý deň umývame autá !!! Realizátor cestu priebežne NEČISTÍ. Raz za deň to naozaj nestačí, pri tom koľko blata vynesú ! Ak by to staval niekto iný, tiež sa k tomu bude mesto takto stavať ? Je to už neúnosné. Už s tým prosím Vás konečne niečo spravte. Fotku zo Sladovníckej nedávam, nechce sa mi behať po tom blate, tak aspoň Bernolákovu.

09. január 2014

Flego

Prave som isiel zadat tento podnet, ale si ma predbehol :-) Nepotrebujeme ani poladovicu, cela Sladovnicka je jedno blatove klzisko. Pripomente prosim realizatorovi stavby povinnost ocistit auta este pred vyjazdom zo stavby a povinnost okamzite ocistit cestu ak napriek cisteniu aut na stavbe pride k jej znecisteniu. Kto ma kazdy den jazdit po tom blate?
09. január 2014

Filip

Dnes som videl jeep ako dostal smyk na zablatenej ceste pre Billou. Treba nalozit na tie auta menej hliny a UMYT tie kolesa.

Je to tu ako v prasacinci. Grc a blvanica kam sa pozriete. Nerobim si iluzie, je to predsa len velka stavba, ale co je moc, to je moc.

A celkom by bodlo, keby obyvatelom aspon darovali nejake to umytie zdarma. Mam biele auto - teda mal som :D.
09. január 2014

Patrik

Sladovnicka s Bernolakovou su najspinavsie ulice tohto mesta. Hnus velebnosti, jdu blejt. Ako by sa k tomu asi postavila policia ak pri prejazde krizovatkou z Hlbokej na Sladovnicku dostanem smyk a sposobim nehodu? Neprisposobil som jazdu stavu a povahe vozovky a mal som to predvidat,ze tam budu tony blata a klzisko? To si tu mozu niektori ludia robit co chcu? Ak by som pred domom zadr teda zaspinil MESTSKY chodnik (ktory je mestsky vzdy , len nie v zime) kopami blata od vyvozu zeminy, hned mam v schranke pokutu!
09. január 2014

Peter

ja som mal dnes blato az na streche auta, uz ma to ozaj stve. Kde su mestski polacajti ? Kontroluju fakt uz len parkovne ? Inak, ak to aj zametaju tym autom, tak na sucho, bez vody, som to sledoval. Cesta je spinava az po CSAD a po cinsku restiku. Hlavne, ze pani z mesta budu mat nalestenu pesiu zonu. Zbytok mesta nech chodi po blate...
10. január 2014

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, ďakujeme za podnet.
Na stavbe City arény sa 9. 1. 2014 začala posledná etapa prípravy staveniska a bola uzavretá Sladovnícka ulica, na ktorej sa okamžite začalo s búracími prácami existujúcej komunikácie s následným hĺbením jamy pre podzemné garáže. V rámci stavby sú to posledné práce spojené s vývozom zeminy na skládku na Zavarskej ceste. Pred začiatkom tejto etapy bol stavebník za účasti zástupcov Mesta Trnavy ako i policajtov Okresného dopravného inšpektorátu v Trnave dôrazne upozornený na nutnosť nepretržitého denného čistenia vozovky na trase vývozu zeminy. Včera a dnes bola vykonaná kontrola čistenia, pričom bolo zistené, že zhotoviteľ vozovku čistí. Čistiace vozidlo je zazmluvnené na každý pracovný deň v čase od 8.00 do 17.00 hodiny na celú dobu vývozu zeminy (približne do konca februára 2014). Pravidelne budeme monitorovať túto činnosť a v prípade nutnosti aj sankcionovať prepravcu. Občanov chceme poprosiť o trpezlivosť, pretože aj keď je čistenie zabezpečené, čistiace vozidlo nedokáže pri intenzite vývozu zeminy udržať úplne čistú vozovku.

Odbor dopravy a komunálnych služieb
10. január 2014

Peter

Dobry den, aj dnes, rovnako ako vcera bola rano vynesena vrstva blata v celom lavom pruhu na Sladovnickej a auto ktore to cisti, cisti vozovku len na sucho. Trpezlivost je jedna vec a totalna ignoracia ostatnych obyvatelov druha. Mozeme Vam kludne pristavit vsetky auta pred MSU na cistenie, ak je podla Vas vozovka riadne cistena !
10. január 2014

Flego

Zaujimava odpoved. Kontroluje to mesto, kontroluju to policajti, cisti sa to denne od 8 do 17 a napriek tomu vcera o 11.50 bola cela Sladovnicka spinava a cistiace vozidlo tam nebolo.
10. január 2014

Flego

Zaujimava odpoved. Kontroluje to mesto, kontroluju to policajti, cisti sa to denne od 8 do 17 a napriek tomu vcera o 11.50 bola cela Sladovnicka spinava a cistiace vozidlo tam nebolo.
10. január 2014

jozinos

zauimave, tak ked jedno vozdidlo vozovku cistu neudrzi, co tak pouzit vozidla dve? ved panko usetril na kupe pozemku mohol by trosku popustit dukatov.
11. január 2014

Flego

Tuším ich naozaj zje****, pardon, dôrazne upozornili, pretože dnes o 16,05 bola Sladovnícka úplne čistučká a čistiace auto tam behalo hore dolu. Zo stavby sa pritom vyvážalo, aj keď je sobota.
12. január 2014

martin

my máme firmu na zavarskej. a poviem Vám len jedno. nikto nič nekontroluje a nikto nič nečistí. ja som auto neumýval už dobré 4 mesiace. fakt nie som tak bohatý, aby som si auto umýval každé dva dni. už mi nie je vidieť ani značka!!!!
14. január 2014

Peter

mozem len potvrdit, ze vcera a dnes to este nikto necistil !
14. január 2014

tibi

chodím cez križovatku pri mekáči ráno aj poobede denno denne cez priechod pre chodcov, no ani raz nebola cesta vyčistená........a to nehovorím o chodníkoch......zrejme sa čaká na intenzívny dážď.....
15. január 2014

Peter

TAKTO TO VYZERA DNES ! Nikto nic necisti. Prosim Vas, robte uz s tym konecne nieco !!!
15. január 2014

vrana

A preco tie nakladne auta necistia este pred tym ako odidu zo staveniska? Viem, ze na inych stavbach sa to robilo, preco nie tu?
15. január 2014

jozin

ja som tiez videl par krat cistiace auto. Otazka je, ze ked to nie je uplne dostatocne, preco mesto netrva na nejakom inom sposobe. Naprikalde cistiace auto plus ako vrana napisala cistenie auta este v arealy stavby. Alebo staci ze cistiace auto prejde raz za den odfajkne si poor, odfajkne si uradnik a hotovo? Parkovisko pozdlz cesty na kollarove vycistene nebolo hadam od zaciatku stavby, zachvilu cez ten strk nebude vidno cestu.
15. január 2014

Ivan

Ľudia preboha kľud... raz nadávate,že sa v meste nič nerobí,potom nadávate,že sa stavia...Takto to nejde predsa...Aj ja mám auto chrontavé a zablatené,ale ako sa vraví "vyderžaj pionjer"... Pozitívne vidím iba myšlienku,aby sa mesto dohodlo s investorom a na čas stavby by doplácalo časť ceny na umyvárkach obyvateľom Trnavy. To sa mi zdá fér.
15. január 2014

Peter

Ono sa to lahko povie, ze vydrzat, ked umyvame schody 2x denne uz mesiac, auto 2x tyzdenne...a budu tvrdit, ze cistia cestu, je mi z toho zle. Je streda a zodpovedne mozem povedat, ze tieto 3 dni to nikto necistil. Nech sa to stava, je mi to jedno ale cistace auto by uz hadam pana investora nezruinovalo. No a mesto by si malo ako stavebny urad plnit povinnosti. Lebo takyto s prepacenim bordel tu este nebol. Ked stavali Arboriu, cesty boli okolo ciste a kopali to aj ked prsalo. Ked stavaju stadion, kadzy len: "vydrzte, vydrzte"...ved to bude este do konca februara !!!
15. január 2014

Flego

Pred hodinkou som tam stretol taký ten malý nakladač a vpredu mal miesto radlice čistiace zariadenie, ale to sa takto nedá, že začnú čistiť len ak si niekto sťažuje. Tu ide o princíp. Povinnosť očistiť autá pred výjazdom zo stavby platí pre každého, obyčajný človek by mal do 5 minút pred bránou policajtov, ale tu všetci zatvárajú oči. A investor ušetrí na (ne)čistení pekné peniaze.
16. január 2014

Maruška

Ja som cyklistka, byvam na Druzbe a v Trnave sa proste tomuto useku neda nijak vyhnut, ist inou cestou. Od zaciatku stavby nadavam na celu Trnavu kvoli tomu ako jedna s investormi aj kvoli mnozstvu strku, blata a kamenov na krajniciach a dokonca na cyklochodniku!!! To nehovorim o tom ako odsekli prechod pre chodcov na konci Halenarskej bez oznacenia. A raz som isla tade s kufrom na stanicu, ked boli chodniky na obidvoch stranach rozkopane. aj pri stadione, aj pred Irishpubom az po aut. zastavku pred parnymi kupelmi. Nadavala som ako pohan a myslela na vsetky kociky a vozickarov, ktori by tade chceli v tie dva tyzdne ci kolko to tam bolo v tomto dezolatnom stave prejst!!! Nech sa stavia, nech sa v Trnave investuje a rekonstruuje, ale nie za hocakych podmienok! Treba to robit dobre!!!
16. január 2014

viktor

Bývam na Sladovníckej, dnes je štvrtok, naposledy som videl ísť čistiace auto v pondelok. Budiž. Videl však niekto tú cestu potom ako prešlo čitiace auto? Výsledok veškerý žiadny....
A kedy sa investor pustí do čistenia chodníkov? Boli sa pozrieť koľko blata je aj na nich? Koľko sajrajtu si nansosíme domov na topánkach a koľko špiny máme na oknách?
Za také niečo by už mali ľuďom rozdávať čistiace prostriedky na dlážku a okná.
16. január 2014

Flego

Keď si z nás Bystrík robí srandu, zrátame mu to vo voľbách!
16. január 2014

Peter

Rad by som sa spytal uradnika, ktory na moj podnet odpovedal, ci to este "monitoruju" ako pisal, ako sa im dari a ako je to so zazmluvnenim cistenia. Zmluva bola podla toho ca sa deje asi iba do konca minuleho tyzdna. Hlasia prsat, pan Boh nas ochranuj...
24. január 2014

Peter

Obavy sa potvrdili, opat kopa ilu na ceste. Snaha cistit to na sucho kefou na UNC je naozaj k nicomu. Pani z MsU, ako vyzera to vase monitorovanie ?
24. január 2014

Flego

Už som ten článok čítal v ECHU. Keby to nebolo do plaču, bolo by to na smiech. To všetci čo sa k tomu vyjadrovali, že neevidujú problém žijú na Marse? Policajti zelený a modrý, mestský úradníci aj predstavitelia City arény, oni nejazdia denne po tých uliciach? Včera som išiel po Kolárovej, z brány išli koľaje blata a chlap s lopatou nikde. A že po upozornení urobia poriadok? Čo ich má kto upozorňovať, to má byť samozrejmosť. No a predstavitelia City arény by si mohli uvedomiť, že sú v tomto meste známe osobnosti, takže zhotoviteľ stavby takýmto dráždením ľudí robí hanbu ich menu. Oni ako platiaci zákazník by mali mať záujem aby takáto megastavba najväčšia od čias komunistickej výstavby sídlisk, bola realizovaná dokonale, podľa všetkých predpisov.
24. január 2014

Hepyno

Tie reakcie mesta i policajtov (že sa nikto nesťažoval...) sú obyčajný alibizmus - je predsa povinnosťou polície kontrolovať dodržiavanie právnych predpisov. Keby si túto povinnosť plnili, stáli by pri východe zo staveniska, kontrolovali či sú nákladiaky vychdádzajúce na verejnú komunikáciu riadne očistené (čo si vyžaduje zákon) a pokutovali by, ak by tomu tak nebolo. Potom by celá diskusia o čistení úlíc bola bezpredmetná, pretože sa vlastne rieši následok nedodržiavania predpisov, čo nikomu nevadí a ani to nekontroluje.
24. január 2014

Peter

no napr. ja som sa na mestskej policii stazoval niekolko krat. Teraz som isiel autom po celej Zavarskej a Bernolakovej, je to taky bordel, ze to uz je fakt za hranicou unosnosti. Idem to pofotit, ked uz sa panom nechce z tepla kancelarie...
24. január 2014

Filip

Teraz som isiel po Bernolakovej ulici, okolo Billi a po kusku Kollarovej. To blato je komplet vsade. Ja viem ze to cistia JEDNYM autom, ale to sa na to tiez rovno mozu vysrat. Vysledok je rovnaky.

Keby poriadne cistili tie auta(pneumatiky) pred odchodom zo staveniska tak tie cesty tak nevyzeraju. A nech mi nikto netvrdi ze mam vydrzat.

Na hluk pod oknom som si zvykol, aj v nedelu. Nenadavam a chapem to. Ale aby po sebe nevedeli upratat a denno denne som sa pozeral na zablatene boty a auto to je vela.
24. január 2014

Flego

:-) páni si z nás robia srandu... Nevadí, ja sa tiež rád zasmejem, hlavne po voľbách. A začnem hneď tými marcovými. Aj v Bystrici si mysleli, že si môžu robiť čo chcú a vo svojej arogancii si ani nepripúšťali, že už nasrali 70 tisíc ľudí....
26. január 2014

Valadolo

Poor prestava platit subdodavatelom, nejake cistenie ciest maju na salame. Radnica aj mestska policia im kryju chrbat a nechrania zaujmy obcanov a podmienky vydaneho stavebneho povolenia.
04. február 2014

I

(31.01.2014) Dokonaly bahenny kupel pre auto ... mat takyto bordel ja pri stavbe domu tak na druhy den mi odoberu stavebne povolenie. Som za stavbu city areny ale takisto som aj za poriadok okolo staveniska,
06. február 2014

Peter

Takto to vyzera, ked to cistia na sucho. Pani z MaU, mozete s tym konecne nieco spravit !!!
06. február 2014

Flego

Tiež som tade predobedom išiel, Kollárova je zasraná ani asfalt nevidno a 4 chlapi sa tam opierajú o lopaty a pofajčievajú. Na Sladovníckej behalo to malé UNC - to čo si odfotil to už je stav po vyčistení.
06. február 2014

Adam Peciar

Takto to UNC nasucho krasne viri dalsi prach a so znecistenou komunikaciou nic nerobi!!
06. február 2014

Adam Peciar

Navyse UNC porusuje dopravne predpisy a bez bezpecnostnych opatreni si tam beha kade-tade.
06. február 2014

Peter

aspon je vidiet, ako mesto aj policia (mestska aj statna) kaslu na vsetko...keby to bol niekto iny, isli by sa roztrhat pri takomto porusovani zakonov a podmienok stavebneho povolenia, takto to VOBEC neriesia, len poslali 10.1. odkopavaciu odpoved, ze to monitoruju a od vtedy sa nic nedeje. Za takyto "monitoring" by si zodpovedni zasluzili prist o pracu...
06. február 2014

dimitri

blizia sa volby, chcelo by to pozvat nejake tie media, aby na tych vykukov zatlacili, Lebo nci nerobit vedia velmi dobre , Raz to niekto na tom blate neubrzdi a potom bude neskoro
11. február 2014

Peter

Mesto tusim zacalo hrat mrtveho chrobaka, ziadna odpoved ale ani ziadny posun...
14. február 2014

viktor

Stav dňa 14.2.2014 o deviatej ráno.

§ 21 ods. 3 zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov:
Vozidlo vchádzajúce na cestu musí byť vopred očistené, aby neznečisťovalo cestu.

§ 51 ods. 2 zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov:
Náklad musí byť na vozidle riadne umiestnený, rozložený a upevnený, aby neohrozoval bezpečnosť a plynulosť cestnej premávky, neznečisťoval ani nepoškodzoval cestu ani jej okolie, nespôsoboval nadmerný hluk, neznečisťoval ovzdušie a nezakrýval svetlomety a svietidlá vozidla, odrazové sklá, tabuľku s evidenčným číslom a vyznačenie najvyššej povolenej rýchlosti. Náklad musí byť zabezpečený tak, aby pri zmene rýchlosti jazdy alebo zmene smeru jazdy vozidla sa nezošmykol, neprevrátil, nespadol alebo sa inak voľne nepohyboval. Predmety, ktoré možno ľahko prehliadnuť, nesmú prečnievať po strane vozidla. Sypký materiál musí byť vždy zakrytý tak, aby sa zabránilo jeho vysypávaniu na cestu počas jazdy.
14. február 2014

viktor

Stav dňa 14.2.2014 o deviatej ráno.

§ 21 ods. 3 zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov:
Vozidlo vchádzajúce na cestu musí byť vopred očistené, aby neznečisťovalo cestu.

§ 51 ods. 2 zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov:
Náklad musí byť na vozidle riadne umiestnený, rozložený a upevnený, aby neohrozoval bezpečnosť a plynulosť cestnej premávky, neznečisťoval ani nepoškodzoval cestu ani jej okolie, nespôsoboval nadmerný hluk, neznečisťoval ovzdušie a nezakrýval svetlomety a svietidlá vozidla, odrazové sklá, tabuľku s evidenčným číslom a vyznačenie najvyššej povolenej rýchlosti. Náklad musí byť zabezpečený tak, aby pri zmene rýchlosti jazdy alebo zmene smeru jazdy vozidla sa nezošmykol, neprevrátil, nespadol alebo sa inak voľne nepohyboval. Predmety, ktoré možno ľahko prehliadnuť, nesmú prečnievať po strane vozidla. Sypký materiál musí byť vždy zakrytý tak, aby sa zabránilo jeho vysypávaniu na cestu počas jazdy.
14. február 2014

Flego

Viktor to veľmi pekne zacitoval, a v tejto súvislosti ma napadá otázka, či má polícia vôbec morálne právo pokutovať bežných ľudí za prkotiny, keď tu celé mesiace prehliada porušovanie zákona v takomto rozsahu. Udelil snáď dopravný inšpektorát nejakú výnimku zo zákona? Ak áno prosím zverejniť všetky dokumenty od žiadosti o výnimku až po jej udelenie.
15. február 2014

juraj

rad by som vedel ako by dopadla situacia ak by som siel po hlbokej , ktora je relativne cista, prejdem krizovatkou a za nou dostanem smyk a sposobim nehodu. neprisposobil by som jazdu stavu a povahe vozovky a mal som predvidat? co som mal predvidat? ze tam bude naje...ho blata? treba to zacat riesit ignorantski mocipani!!! a to mi je luto cyklistov, ktori tadial chodia a motorkarov si na tom blate ani nechcem predstavit. cakame na vaznu nehodu?
16. február 2014

Adam Peciar

Tento podnet bol zaslaný a následne hodený do koša, kedže znečistenie komunikácie je stále v celom okolí stavby! (Hlboká, Sladovnícka, Spartakovská, Kollárová)
16. február 2014

Filip

A aby toho nebolo malo, tak rozkopali Kollarovu kvoli pripojkam na vodovod a tie jamy zasypali hlinov, alebo co to tam podavali. Samozrejme den nato hlina udupana a jamy opat na obzore. To iste sa da povedat o odbocke z Kollarovej na Podjavorinsku. Osadili znacku "hrby na ceste" a tym skoncili. Mimochodom ta znacka chyba pri spominanej odbocke na Podjavorinsku. Tam som sa naozaj zlakol, ze som rozsekol pneumatiky.

Naozaj sa to neda niecim prekryt? Dat tam aspon docasne tenku vrstvu asfaltu? Nech mi nikto nehovori ze to za jednu nedelu nezaschne.
16. február 2014

Peter

treba sa ist pozriet aj na Zavarsku, pred polnohosp. skolou im v tej zakrute opadava blato z nakladakov. Minule bolo na ceste cca 10 cm blata, krizovatka Sladovnicka/Bernolakova detto. Bez ASR sa z tej krozovatky za dazda neda ani rozbehnut CHCEM SA TYMTO "PODAKOVAT" MSU TT ZA PRIKLADNU STAROSTLIVOST O SVOJICH OBCANOV !!! Pani Miterkova, pan Kelesi, Mr. Stanko, za co ste plateni a z koho vrecka ? Existuje predsa stavebny dohlad, kontrola policie... aha, zabudol som, ved podla odpovede to monitorujete !
17. február 2014

Filip

Dnes rano som odchadzal z parkoviska(pri svatobnom salone) a akurat vychadzala tatrovka nalozena hlinov. Ako hovori Peter, blato z nej odpadavalo a kolesa nikto neocistil! ani tou lopatou to nepresli. Najblizsie na nich zavolam mestsku policiu. Cisty humus.
17. február 2014

Peter Bročka

práve som si od mesta vyžiadal koľko pokút za znečisťovanie vozovky v súvislosti so stavbou cityarény doteraz uložili..
17. február 2014

Peter

Dakujem, dobry napad, dajte vediet.
Pripajam foto z dnesneho doobedia.
17. február 2014

Flego

:-))) koľko pokút, to ma pobavilo, a čo takto príslovie nehryz ruku čo ťa kŕmi.
Veď tam boli všetci SMERáci dosadený len na tieto konkrétne kšefty. Pozrite si predvolebné nominácie a výsledky volieb v jednotlivých obvodoch, koľký z nich kandidovali za obvody kde vôbec nebývajú, len aby boli určite zvolený a ovládli mestské zastupiteľstvo.
17. február 2014

Flego

Tu sú volebné výsledky http://www.trnava-live.sk/2010/11/28/oficialne-vysledky-komunalnych-volieb-v-trnave/ a tu trvalé bydliská http://www.trnava.sk/sk/clanok/poslanci-mestskeho-zastupitelstva Z taktického hľadiska to nemá chybu, pekne sa rozložili do volebných obvodov bez ohľadu na bydlisko, dbali na to aby nikde nemali nadbytok kandidátov, aby si vzájomne nekonkurovali a tak boli skoro všetci aj zvolení. Demokracia je záludná vec - právo nevoliť a právo nezaujímať sa o politiku dáva organizovaným skupinám veľké šance ovládnuť obce, mestá, kraje aj celý štát. Uvedomujete si chlapci, že ešte im v marci zvolíme prezidenta a už sa definitívne dostaneme pred rok 1989, t.j. kto nebude v strane už si ani neškrtne....
17. február 2014

Martin

Ja sa z tohto národa zbláznim. Sa spamatajte!!! Nemate co robit? Pisat o blbostiach. Vsade, kde sa pracuje, sa robi aj bordel. VSADE!!! Aj na zapade! Ale tu ani tak nejde o to blato, ze? Tu ide skor o to, ze Vas niekto zobudil zo spanku a nieco sa meni v tych Vasich nudnych zivotoch. Lebo panicka musi umyt vchod 3x za den.. No waw. Aby Vam ruky neodpadli. Tie byty s par m stvorcovymi mate upratane hned, tak mozte robit aj nieco naviac. A spinave auto v zime. No neverim, ze ste tu taki cistotni vsetci zrazu. Ja som na ciste auto zatazeny a aj tak to neriesim. Preco? Ved sa posuvame dopredu. Nieco sa v tomto skapatom meste robi..KONECNE!! Trnavaci Trnavaci...
17. február 2014

Ivan

Dam ti kluce od vchodu a kludne ho dojdi umyt 3x denne, ved ruky ti neodpadnu :) Doprial by som ti kazdy den (vratane vikendov) ked zacnu zatlkat pilony od 6 do 17 vecer ako pocujes len bum bum bum, trase sa ti podlaha pod nohami ...
17. február 2014

Filip

Ty budes spokojny ze mas novy stadion, ale pozadie ci uz finance, alebo ze zneprijemnuju zivot obcanom, aj ked nemusia, ta nezaujima.

Nechapes, ze sa s tym ani nesnazia nieco robit?! Mozu, maju penazi ako na*ratych, ale maju problem ocistit tatrovku, alebo zasypat poriadne jamu!

Ja chcem tiez novy futbalovy stadion, ale nie za kazdu cenu.
17. február 2014

Peter

mudrlant, tak si to pod vyskusat. Ked ti bude jazdit po ulici 20 zablatenych aut za hodinu a nikto to nebude dva mesiace riesit, tiez ti to bude liezt na nervy. Zo zaciatku chodilo aspon zametacie auto, teraz uz chodi len male UNC s kefou. BTW: v civilizovanych krajnach cesty cista, vid. AT alebo D. Ak myslis zapadnou krajinou CZ, mas pravdu.
17. február 2014

martin

Ked sa stavalo PSA, vacsinu zeminy prevazali tatrovky priamo pod oknami nasho domu a nikto neriesil blato, popukane steny, a rozbite cesty. Tak si viem zivo predstavit, co prezivate. A da sa to vydrzat, nie je to ziadna neznesitelna katastrofa. Proste dan za to, ze tam vzniklo x novych pracovnych miest. Vy namiesto toho aby ste boli radi, ze nehnutelnosti v okoli stadiona pojdu s cenami hore, budete nadavat na nezmysly. Ako sa stavia vo velkych mestach? Myslite, ze niekto riesi ich neumyte vchody v La defense alebo na Manhattane? Toto su malomestske hadky a zatrpknutost typicka pre nase mesto a asi aj celu krajinu. A k financiam.. Vy si naozaj myslite, ze je to tak neuveritelne financne vyhodne pre investora? Preco potom nevznikaju podobne stadiony po celom Slovensku? Ved to je uzasne vyhodne. Vyhovorky typu, dostali pozemky, neobstoji, pretoze aj tak cely stadion zostava v majetku mesta a navyse im tie pozemky odsuhlasilo cele mestske zastupitelstvo (nie len smer ale tiez nezávisli, KDHci atd) a podporu od statu dostane kazdy rovnaku, kedze je to viazane na objem preinvestovanych financií. Kludne odporucam urobit podnik. zamer, ist do banky po uver a zacat stavat v NR alebo v TN. Budem drzat palce. Takyto projekt v Trnave a Vam vadi spinava cesta.. Proste ma mrzi, ze je nastavena v meste pesimisticka nalada =)
17. február 2014

Flego

Ale no tak Martinko, tu predsa nejde o špinavú cestu, tu ide o porušovanie zákona. Ak by zákon hovoril, že cestu treba čistiť až keď hrúbka blata na ceste dosiahne 10 cm tak je to v poriadku, ale keď zákon jasne hovorí, že vozidlo ktoré vchádza na cestu musí byť vopred očistené aby neznečistilo cestu tak už je tu problém. Ako ja k tomu prídem, že ja musím zákon dodržiavať a papaláši nie??? Pred zákonom sme si predsa všetci rovní. A zodpovedný policajti aj úradníci sa tvária, že nič nevidia. Hanba!
Máš vôbec predstavu, koľko firma ušetrila tým, že nevybudovala na stavbe umyvárku s recyklovaním odpadovej vody a tieto náklady presunula na občanov, ktorý musia neustále odstraňovať špinu? A ak si si nevšimol, tá zemina sa nevyváža zo štadióna, ale zo súkromnej časti, ktorá bude slúžiť na komerčné účely, t.j. bude sa na nej zarábať, nie je to žiadna investícia v prospech občanov. No a čo sa týka financovania štadióna tak to si vedľa http://www.pluska.sk/plus-7-dni/biznis/spolocnost-city-arena-dostala-pozemok-za-euro-trnavsky-stadion-postavi-aj-za-statne.html 13 miliónov od Fica + pozemok za 5 miliónov od mesta + 30 ročný prenájom za 1 euro = tak koľko vlastne stál štadión firmu? Mestský štadión to už bude len na papieri, v podstate je to skrytá privatizácia.
17. február 2014

martin

Zaraza ma, s akym nasadenim ste za presadzovanie zakona prave v tomto pripade. Samozrejme, ze by mali byt vozidla podla zakona ciste ale robit z toho halo mi pride by the way. Pri hociakej inej stavbe to nikomu nevadi. Tu to zrazu vadi.
Poznamka, ze zemina sa nevyvaza spod stadiona..To myslis vazne? A kde sa bude parkovat, ked pojdu ludia na futbal? Ved to je parking pre cely komplex, vratane stadiona. A mimochodom, tymto parkoviskom je poriesena staticka doprava v celom meste.
K odkazu na stranku plusiek sa nema zmysel vyjadrovat. plusky, topky, cas, sme a iny bulvar.. dakujem neprosim. Ich zivi presne ta zatrpknutost naroda. Vidiet len to zle, to je take slovenske. Inak cena stadiona cca 27mil. eur, cena celeho projektu cca 70 mil eur. Prepocitajte si to na miesto na sedenie a porovnajte s Europou. Bezna prax je vychadzat investorom v ustrety ale samozrejme, ked clovek chce vidiet nieco na cierno, to tak aj vidi.
17. február 2014

Flego

:-))) bez komentára.........
17. február 2014

Flego

:-)))) ešte som sa neprestal rehotať! Takže zlý, zlý, zlý novinári, len deprimujú a znechucujú ľudí a nič čo píšu nieje pravda. Kde som to len počul? Neopakuje to náhodou stále dookola Fico? Hádam to tu nepíše samotný Martin Poór? Alebo áno?
17. február 2014

martin

=) bodaj by si mal pravdu. ale nie, teraz vazne. Ja hovorim o topkach, pluske, case, smecku, jojke. Taka TA3 uplne v poho. Su objetivni v ramci moznosti. To, ze je bulvar, aky je, to sa da pochopit, ale ze mienkotvorne media sa stavaju do role bulvaru je smutne. A pozri si spravy a krimi na jojke, Vzdy ked to nahodou zapnem, chce sa mi grcat v akom svete hnusnom zijem. A realita je niekde inde. Len to prijemne nezverejnia.. Preco? Lebo to ludi nezaujima. Toto je tema na dlho ale dufam, ze vies co som tym chcel povedat
17. február 2014

Filip

Btw. zas tak moc sa nestazujeme. Jeden podnet, na jednej stranke a stale ti isty dokola :) a aj tak nas nikto neriesi.
17. február 2014

Flego

Ale slohový štýl a argumentáciu máš podobnú, skoro by som sa bol stavil, len to vozenie hliny z PSA popod vaše okná ma mýlilo. Ak sa dobre pamätám ornica sa vozila cez Zavar do Šúroviec a Martin býva na opačnom konci.
17. február 2014

martin

Nie, fakt nie som martin poor. Takto do diskusie som sa vlastne zapojil asi prvy krat a ani neviem preco.. Dnes som mal trochu viac casu ako inokedy a tesim sa, ked je nieco nove v TT, tak ma to trochu nastvalo, ze sa hladaju chyby za kazdu cenu =)
17. február 2014

Flego

V pohode Martinko, len sa zapájaj, náhodou je tu celkom veselo :-) nie sme až taký pesimisti ako sa ti zdá, Trochu podrypujeme, ale už sa vďaka tejto komunikácii vyriešilo 387 väčších či menších podnetov. Ale ani nieje dôležitá závažnosť podnetu, ale ide skôr o to aby si ľudia zvykli všímať si svoje okolie, zaujímať sa o verejné veci a komunikovať so samosprávou.
17. február 2014

Peter Bročka

2Martin: skús si teraz prečítať svoj prvý príspevok a porovnaj jeho tón so svojim posledným - vidíš ten rozdiel? :) diskutovať sa dá aj normálne - na to tu je možnosť komentárov. Pozri ja som napríklad nevodič, ale mal som možnosť byť na pár kontrolných dňoch keď sa stavali úseky R1tky a ver mi, že tam lietali pokuty za oveľa menšie znečistenia. Je minimum ľudí, ktorí by boli proti výstavbe cityarény. Tu ide o niečo iné. Ide o to, že bežný človek v Trnave má stále pocit - a oprávnený - že hŕstka vyvolených tu môže čokoľvek a ostatní majú byť akurát tak ticho nestarať sa..
17. február 2014

Peter

Martin, ved ja podnetom nechcem nic ine, len nech chodi dookola cistiace auto s vodou na trase: Kollarova, Hlboka, Sladovnicka, Bernolakova a Zavarska. Je to taky strasny problem a neriesitelna poziadavka ??? Podla reakcie resp mlcania kompetentnych zjavne je !
18. február 2014

Peter

takto to vyzera na Zavarskej, je to smer do mesta, cize tadial sa auta vracaju, vacsina blata z nich uz opadla. Asi to nepotrebuje dalsi komentar.
18. február 2014

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, pripájame aktualizáciu:
Dnes od 12. hodiny sa začalo čistenie vozovky veľkým zametacím autom.

Odbor dopravy a komunálnych služieb
18. február 2014

Peter

ano, mozem potvrdit, od obeda jazdil zametaci M.A.N aj s vodou ! Dakujem, konecne, po dvoch mesiacoch sme sa nakoniec pochopili. Ak to bude ako dnes, nemame co riesit...dufam, ze auto nebolo objednane len na dnes :-)
18. február 2014

Filip

Asi len staci byt vytrvalo otravny. Vdaka.
Bolo by moc trufale poprosit aj tie jamy zahrabat :-)
18. február 2014

Peter

Este by som sa netesil, uvidime ako to bude dalej
19. február 2014

Flego

Už som to dnes ráno videl, klasika...........
19. február 2014

Peter

mmm, snazia sa byt korektny :-) :-) poslat raz za dva mesiace zametacie auto nie je moc korektne
20. február 2014

Viktor

"A kde sa bude parkovat, ked pojdu ludia na futbal? Ved to je parking pre cely komplex, vratane stadiona. A mimochodom, tymto parkoviskom je poriesena staticka doprava v celom meste. "

MIlý Martinko, odporúčam Ti tento článok:
http://trnava.sme.sk/c/6817566/plny-stadion-uzavrie-ulice.html
20. február 2014

martin

Milý Viktor, k tomu len tolko, ze stadion v centre je podla mna deviza, kedze nie sme nijaka velka metropola. KAZDY Trnavcan, ktorý sa chce vyhnut zapcham, je schopny prist na futbal peso do cca pol hodinky. Problem je skor v tom, ze kazdy chce prist a zaparkovat pred dverami. Druha vec. Mal som moznost pochodit zopar europskych stadionov vratane niektorých v UK a je uuuuplne bezna prax, ze pocas zapasov su ulice plne, je obmedzena premavka, parkuje sa VSADE a nie je s tym problem. Proste tie mesta ziju futbalom. Tie zapasy budu 2 KRAT ZA MESIAC. Nie kazdy den..
20. február 2014

Peter

Martin + Viktor, prosim drzte sa temy alebo si to vydiskutujte v samostatnom vlakne. Tu fakt treba riesit tu cistotu komunikacii, ktora je zufala. Stadion sa stava, je to fakt a hotovo.
21. február 2014

Viktor

Stav dnes ráno o pol desiatej. K blatu pribudol aj štrk, takže si dávajte pozor na odletujúce kamienky...
Ešte že policajti kontrolujú dodržiavanie cestného zákona. (irónia)
21. február 2014

Peter

Si z nas mesto normalne robi srandu. Uz je to sila. Bude to treba zmedializovat ;-) a pamatat na to pri volbach ! Aspon viem, koho volit nebudem !
22. február 2014

martin

Ja som tento tyzden isiel okolo tak sto krat a 80 percent z toho bolo po cistych cestach. Behalo tam UNCko a taky maly ciistiaci voz. Moja skusenost =)
22. február 2014

Martin Uhlík

Martinko akoze nic v zlom, ale uz radsej nic nepis. Robis zo seba zbytocne velkeho blbca. Totalneho!!! 80 % je akurat tak stale znecistena vozovka az po obchvat!!! Co si tyka parkovania, povedz mi, komu by povolili stavbu, ktorej chyba 1000 parkovacich miest ty nezavisly prispievatel!!! Riesenie??? Parkovat sa bude v pravom pruhu na hlbokej!!!!!! Mozu si to dovolit iba vyvoleny, co tu potichucky tahaju nitky a ty si bud jeden z nichalebo dalsi lokaj, co im mota pri nohach a caka, kym mu nepadne na zem nejaky zbytok, ktorym by mohol nasitit svoju chamtivost!
23. február 2014

Peter

UNC sice obcas chodi ale je to prd platne kedze cisti len na sucho a iba na sirku UNC a navyse nechodi ani na Zavarsku a ani na Bernolakovu. No a mesto Trnava ako prislusny stavebny urad veselo dalej ignoruje zakon a svojich obyvatelov !
24. február 2014

martin

Vidim, ze toto nie je diskusia pre obe strany. Tak sa tu krasne potlapkavajte po pleciach. Vyplacte sa tu jeden druhemu aky je svet nespravodlivy..
PS: mozno keby si ty vytvoril 400 pracovnych miest, tiez by ti v niecom ustupili.
24. február 2014

Peter

Prosim ta, precitaj si este raz prvy prispevok. Je to len o cistote cesty a bodka. Sorry ale tvoje ostatne kecu su mimo temu. Ak to budu cistit tak ako dnes zametacim autom a vidiu, pre mna ako autora odkazu je to OK. Je mi jasne, ze nieco na ceste naoriek cisteniu vzdy zostane. Ak bude bordel s spinave ulice tak ako vacsinu casu, nie je to OK a budem sa stazovat. Mam na ta nastastie pravo a vetejnu kantrolu musia uradnici a investor strpiet.
24. február 2014

Peter

Apropo, este k tvojmu PS, nezachytil som, ze by sa koli stadionu v TT menil stavebny zakon, vyhlasky alebo nieco podobne, z toho mi vychadza, ze ustupok by bol evidentnym porusenim zakona/vyhlasky ;-)
06. marec 2014

Flego

Koniec februára už bol, tuším sme sa dožili ukončenia vývozu zeminy. Včera už cestu čistil štandardný zametač, tak dúfam, že už zostane čistá.
06. marec 2014

Peter

auta s hlinou este stale jazdia, priebezne to sledujem. Zarial sa to cisti, uvidime po dazdi.
06. marec 2014

Flego

Si ma nepotešil, už som chcel dať umyť auto :-)
06. marec 2014

Filip

Ja som auto umyl v piatok. Nerob to :-D! Krasne, cistucke, biele, ako nove. Zeminu sice nevozili, ale zabudol som, ze tam cosi vrtali. Este pockaj, nema to zmysel.
28. apríl 2014

Flego

Som si tak nedávno naivne pomyslel, reku cesta je už čistá, mohli by sme podnet uzavrieť. Dnes som išiel po Sladovníckej na bicykli a prach som mal až medzi zubami....
28. apríl 2014

Filip

Dnes som mal to stastie a na krizovatke pri McDonalde som bol hned za nalozenou tatrovkou v lavom pruhu. Do praveho som odbocit nemohol, nakolko tam isli auta smerujuce na BA a ja som aj tak chcel odbocit na Bernolakovu ulicu.
Musel som ist dobrych 20 metrov za nou. Tolko kamenia a blata co z nej sirinu marinu odletovalo som dlho nezazil. Ako keby do mna strielali. Vdaka tomuto zazitku som sa rozhodol pre kameru do auta.
29. apríl 2014

Peter

Ja uz to ani nekomentujem. Vcera bordel jak svina. A to napisali, ze to skonci do konca februara.
13. máj 2014

Flego

Dnes cesta jedna kĺzačka, skoro som sa vysypal. Na tú deb*lnú firmu už nemám slov a na vedenie mesta a na policajtov čo to nepokutujú tiež.
13. máj 2014

viktor

Ale no, veď dnes poobede prešlo čistiace auto až dvakrát...
Zato chodník včera vyzeral ako pieskovisko.
13. máj 2014

Vladimír Gronský

začiatkom mája sim mal tú česť ísť za tromi naloženými tatrovkami, plnými ílu z výkopov. Ani kedna z nich nemala náklad zakrytý plachtou. Okamžite sim volal na mestskú aj štátnu políciu. Najprv som sa pýtal všeobecne, či majú právomoci sankcionovať dopravcu s nezakrytým a padajúcum nákladom. Horko ťažko som z nich vytiahol odpiveď že áno majú. Intenzívne chceli vedieť o akú stavbu ide. Keď som im povedal, že i cityarénu, tak v tom okamihu ich záujem o ďalšie riešenie skončil. A to z tej stavby vyhádzajú desiatky a stovky áut s nezakrytým, sypkým alebo mazľavým nak´ladom.

Dovolilm si tvrdiť, investor cityareny je pod ochranou mestskej aj štátnej polície, a polícia nechráni záujmy verejnosti, ale Poóra. Očividne, bez zakrývania, arogantne.
13. máj 2014

Flego

Pritom tie autá sú vybavené plachtou, majú ju zmotanú na pravom boku, ale schválne ju nepoužívajú - arogantné svine!
13. máj 2014

martin

A Poor ako to, ze dnes nebol na stavbe a nezaplachtovaval Tatry s hlinou? To je bezcharakterny clovek. Ktovie na co sa to tam aj stavia. Ved tam mohol byt PARK!!! Alebo ihrisko pre deti!!! A pani z Lepsia Trnava zacnite konecne vytvarat nejaku naozaj prospesnu agendu pre Trnavu a netvarte sa ako spasitelia mesta. To, ze raz za rok upracete par m2 luky je sice pekne ale je to malo na to aby ste mohli kritizovat pracu niekoho, kto v tomto svetom zabudnutom meste aspon nieco tvori..
13. máj 2014

Peter Bročka

2Martin: najprv sa podpíš a potom komentuj Lepšiu Trnavu. To, že tu spomínaš "pár m2 lúky za rok" jasne ukazuje, že o činnosti Lepšej Trnavy nemáš ani bledomodrý šajn.. nazývat Trnavu svetom zabudnutým mestom je tiež pekne úbohé. V ktorom článku alebo aktivite sa hráme na spasiteľov? Keď budeš tráviť väčšinu svojho voľnèho času verejnoprospešnými a dobrovoľníckymi aktivitami potom sa ozvi, napíšeme článok aj o tebe, aby si neplačkal...
13. máj 2014

Martin Uhlík

Mily martin. Ak si si nevsimol, toto je stranka odkaz pre starostu. Riesia sa tu podnety obcanov smerom k samosprave. Ak mas nieco na Lepsiu Trnavu, maju svoju webovu stranku.
A to, ze si ty alebo tvoja rodina jednymi z mala vyvolenych, ktori sa prizivuju na aktivitach urcitej uzkej skupiny ludi, ktori si z tohto svetom zabudnuteho mesta a samospravy urobili velmi vynosnu zarobkovu cinnost, je viac ako zrejme.
13. máj 2014

Martin Uhlík

A ked si chlap, tak kludne prid na nejaku akciu. Mozeme podebatovat pekne z oci do oci, ako chlapi, ako by sa mali veci robit spravne, transparentne a hlavne ak je to vo z verejnych penazi, pre prospech vsetkych. Schovavat sa tu za nejaku skrytu identitu a pisat tu provokacne spravy je fakt ubohe. Lebo vsadim vsetko co mam, ze nie si vacsi fanusik a netesis sa viac na novy stadion ako ja. Otazkou ale ostav ako, za akych podmienok a akym sposobom sa stavia!!!!
13. máj 2014

Martin Uhlík

A ked si chlap, tak kludne prid na nejaku akciu. Mozeme podebatovat pekne z oci do oci, ako chlapi, ako by sa mali veci robit spravne, transparentne a hlavne ak je to vo z verejnych penazi, pre prospech vsetkych. Schovavat sa tu za nejaku skrytu identitu a pisat tu provokacne spravy je fakt ubohe. Lebo vsadim vsetko co mam, ze nie si vacsi fanusik a netesis sa viac na novy stadion ako ja. Otazkou ale ostav ako, za akych podmienok a akym sposobom sa stavia!!!!
13. máj 2014

Flego

Tento Martin tu už píše v tomto štýle od 17.februára, predpokladám, že je to Martin Póor, takže škoda komentovať. Miesto toho aby priznal nedodržiavanie predpisov hádže špinu na druhých. Prídu voľby a uvidíme Martinko komu dajú ľudia za pravdu.
13. máj 2014

Peter

Taka pikoska, dnes nasadila mestska policia tt papucu autu na Sladovnickej, cize na 1000% tam boli a behali po tom spinavom chodniku a ceste, chodili okolo nich spinave nakladiaky a nic... Obraz si spravte sami
13. máj 2014

Peter

Pan Brocka, neprisla Vam nahodou odpoved, kolko dali tych pokut za znecistovanie komunikacii ?
13. máj 2014

Peter Bročka

"K dnešnému dňu neboli udelené žiadne pokuty za znečisťovanie vozovky/priľahlých ulíc v súvislosti s výstavbou City arény."
- oficiálna odpoveď mesta zo dňa 19.2.
14. máj 2014

Peter

...a sme doma. Tak je vidiet, pre koho tu travuju ;-)Dakujem
14. máj 2014

Peter

Pardon, pracuju
14. máj 2014

Flego

:-) Keby len policajti a miestny poslanci Peter, téma diplomovej práce hovorí za všetko http://www.sme.sk/c/7003650/podnikatel-poor-ma-titul-za-pracu-o-politickom-vodcovi-studuje-dalej-u-plagiatora.html No a samotné "podnikanie" vyzerá takto http://www.aktuality.sk/clanok/242153/komentar-pan-minister-kedy-teda-skonci-vladimir-poor/
P.S.: v prvom článku je ešte zaujímavé všimnúť si, kto sú jeho "spolužiaci"
14. máj 2014

Viktor

Ono aj keď mohol mať človek voči KDHákom, ktorí tu po revolúcii vládli rôzne výhrady, to čo si za posledné štyri roky dovoľujú SMERáci a ich sponzori nemá obdoby...
23. august 2014

Flego

Cesty sú už pár mesiacov čisté, dajme vyriešené. (aj keď mesto nemá na vyriešení žiadnu zásluhu)

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania