Anketa o spokojnosti cestujúcich s kapacitou vozidiel súčasného vozového parku prebehla po ich nákupe. V tejto ankete až 82% hlasujúcich uznalo, že v určitých špičkách by priali kapacitnejšie vozidlá, odpovedalo 1296 respondentov. Trnava hľadá dodávateľa verejnej dopravy, avšak počíta len s krátkymi autobusmi v max. dĺžke približne 12 metrov. Bolo by možné doplniť nosné linky kapacitnejšími, tzv. kĺbovými, 18-metrovými vozidlami s wi-fi v pracovných dňoch v ranných a poobedných špičkách? Takéto autobusy premávali Trnavou v minulom desaťročí. Na obrázku je uvedené vozidlo Karosa B 741, ktoré bolo vyradené r. 2007 - 2008. Autobus na fotke je na ulici J. Bottu. Takýto krok by zvýšil spokojnosť cestujúcich, len 18% cestujúcich je spokojných s MHD.
Lukáš Straka
Údaje zo stránky imhd.sk neberiem ako vysoko relevantné, keďže tam môže byť zapojených len pár percent z obyvateľov (nie každý z nich má prístup k internetu samozrejme že, alebo niektorí ani tento web nepoznajú). Ohrádzať sa nimi nie je moc terno teda.