Uvažuje samospráva o vyhradení jazdného pruhu pre verejnú dopravu na Zelenom kríčku? Spoje meškajú a riešenie tu je. V západných mestách je bežné vyhradenie dvojprúdovej komunikácie na jeden pre MHD. Prax v Mníchove ukazuje, že ak sa vyhradí jeden z jazdných pruhov pre MHD, zápcha nenarastie, ale výrazne sa zníži počet vozidiel v nej stojacich. Pokiaľ nenastane dopravný kolaps v 1,45 miliónovom Mníchove, tak nenastane ani v 63-tisícovej Trnave. Výhody buspruhu: 60% linkám MHD, ktoré prechádzajú Zeleným kríčkom, sa zlepší dodržanie cestovných poriadkov, zvýši sa príťažlivosť MHD a tým aj počet cestujúcich, napojenie na plánované buspruhy na Rybníkovej a na Hospodárskej, čím vznikne ucelený buspruh v dĺžke takmer 4 km(obojsmerne), úprava značenia do 6 000€. Prikladám aj graf ankety z Trnavy.
Erik