05. august 2019
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
s podnetom sme sa obrátili aj priamo na Zákaznícky manažment spoločnosti Kaufland Slovenská republika, v. o. s., kde nám poskytli odpoveď, z ktorej vyberáme:
"S Vaším podnetom sme sa obrátili na vedúceho obchodného domu, aby uvedené nedostatky preveril. Informoval nás, že upratovanie okolia obchodného domu prebieha pravidelne. Pokiaľ sa vyskytne väčšie množstvo odpadu aj ihneď. Čo sa týka odpadkov na sídlisku, ktoré roznáša vietor, nie je možné upratovať celé sídlisko, upratuje len blízke okolie obchodného domu.
Radi by sme Vám dali do pozornosti aj našu bezplatnú zákaznícku linku 0800 / 15 28 35, kde sme Vám k dispozícií v pracovných dňoch od 8.00 - 20.00 h a v sobotu od 8.00 - 17.00 h.
Ďakujeme za porozumenie a prajeme Vám pekný deň."
Mestský úrad v Trnave
Bohuslav Blazek