Ulica Vladimíra Clementisa-riešenie dopravnej situácie-nebezpečné

Zodpovednosť za riešenie: Trnava

Neriešený

Na Družbe, vstup na Juraja Slottu - výstup Teodora Tekela a opačne, by mala byť Zóna 30, prípadne iné obmedzenie maximálnej povolenej rýchlosti. Každý príčetný šofér už teraz rýchlejšie touto zónou neprechádza. V tomto úseku chýba niekoľko priechodov pre chodcov, tie existujúce sú málo viditeľné. Na cestu vybiehajú deti a na veľkej časti sa parkuje.

19. august 2019

Matúš

V sobotu som takmer zrazil elektro-kolobežkárku, ktorá vletela z vedľajšej uličky, ak by som šiel o čosi rýchlejšie ako som šiel, tak to skončí zle, ak by som šiel tak rýchlo, ako úsekom zvyknú jazdiť napríklad niektorí taxikári, tak to dopadne katastrofálne. Neviním kolobežkárku, tá zóna skrátka má charakter obytnej zóny. Sám som si musel overiť, či sa tam značky nachádzajú, keď som videl niektorých šoférov prechádzať úsekom neprimeranou rýchlosťou.
26. september 2019

Ivana

Snaha o riesenie toho isteho na VMC vychod tento rok:
4.2.7 Riešiť dopravu na ulici J. Slottu a T. Tekela v zmysle prílohy (zodp. Ing. Veneni, tel.
3236106)
Odbor dopravy a komunálnych služieb požiadal o stanovisko okresný dopravný inšpektorát,
ktorý zaslal nasledujúce stanovisko:
So zónovou dopravnou značkou č. IP 24a ako takou súhlasíme, avšak so znížením rýchlosti
jazdy na 30 km/h nie. Na obmedzenie rýchlosti jazdy vozidiel je oveľa lepšie a účinnejšie použiť
dopravné zariadenia, ktoré sú na to presne určené (napr. dopravné ostrovčeky, spomaľovacie
prahy a pod. - pozri príslušný technický predpis). Takisto je možné z našej strany súhlasiť s
prefabrikovaným červeno-bielym obrubníkom, ktorý má byť použitý na parkovisku podľa
nákresu.
Čo sa týka priechodov pre chodcov, tie treba presne navrhnúť podľa aktuálnych predpisov, to
znamená zaústenie z chodníka na chodník, vyznačenie vodorovným aj zvislým dopravným
značením, osvetlenie, vodiace pásy pre nevidiacich a samozrejme sklopené obrubníky. Tieto
podmienky musia byť všetky dodržané, inak priechod neodsúhlasíme.
Nakoľko bez súhlasného záväzné stanoviska nemôže prísť k určeniu na použitie dopravného
značenia ani dopravného zariadenia bude potrebné dať vypracovať projektovú dokumentáciu
a to vzhľadom na rozsah územia, aj náročnosť dopravnej obsluhy.
Zdroj: http://www.trnava.sk/userfiles/file/16.4.2019.pdf

Ved naco by davali 30km/h medzi vnutrobloky na rozbuchane cesty bez priechodov pre chodcov, s kopou zaparkovanych aut po krajnici. Mohlo by to napriklad znizit hluk, zvysit bezpecnost a sprijemnit zivotny priestor ludi, ale co nas po nich, hlavne aby plechovice rychlo vysli, kam potrebuju. Diky perfektny moderny pristup okresny dopravny inspektorat. :-*

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania