Ulica Limbová-parkovanie-problémové

Zodpovednosť za riešenie: Trnava

Uzavretý
meno
Mirka 29. septembra 2019

Zo zvedavosti by ma zaujimalo z akeho dôvodu bolo zavrete spadove ihrisko na limbovej ?! Kvôly parkovaniu?! Ako ozaj?! A keby aspon len na betone ale bežný človek jedným kolesom zaparkuje na trave a ma papuču istú a tu sa veselo parkovalo na trave a ešte im to bolo povolene ... kam Trnava speje, keď detské ihriská takto zapredavame ?!

29. september 2019

kolombo

Tak to to je moc.Doslova chrapúnstvo!!!
29. september 2019

kolombo

Treba začať riešiť školu Besst.
29. september 2019

Roman Krajčovič

Mňa by zaujímalo kto im povolil ohňostroj na sídlisku to je jedna vec a ktorým povoľujú diskotéku do dvoch rána? Však moji malí chlapci išli z kože vyskočiť Ako sa zľakli o 21:30 keď začal ohňostroj. To už je fakt o tom že kto si zaplatí komu dáme viac tak všetko bude mať? Vôbec nebudeme pozerať na druhých ľudí????
30. september 2019

jozef

Skola mala riadne povolenie do druhej od uradu tato akcia raz za 10 rokov takze takto vse bolo povolene myslim ze to nebolo take strasne
30. september 2019

jozef

Colombo co chcete riesit skolu besst mali povolenie a je to vsetko len zavist lebo je to sukromna skola keby to bolo na statnej nikto ani nepipne
30. september 2019

Roman Krajčovič

Milý pán Jozef asi nemáte deti. Ale nabudúce vyskúšam pôjdem rovno pod vaše okno a vy strieľam dva zásobníky z 58 čky rovno pod vaším oknom som zvedavý ako budete na to reagovať. Moje deti sa tak vystrašili že nevedeli spať až do štvrtej rána. Takže mi tu nepíšte že to nebolo až také strašné. Keď to bolo počuť až na družbe tu ich diskotéku.
30. september 2019

Robo

Ten ohňostroj trval cca. 2. minúty čo sa dá prežiť, ale viem si predstaviť ten hluk z diskotéky, keďže je to rovno pod činžiakmi.
30. september 2019

kolombo

Jozef škola mala povolenie na rušenie nočného kľudu a ohňostroj,ale nie na arogantné parkovanie,kde sú znaky ničenia mestského majetku!!!Ja som sa vyjadril k podnetu a ten je o parkovaní.To že niekto rušil nočný kľud a dostal výnimku,ktorá je nezákonná a vymyslená sa radšej nebudem vyjadrovať.
30. september 2019

Matúš G

Doporučujem si prečítať zmluvu medzi mestom a Besst. Neni čo riešiť.
https://lnk.sk/kqAY
Vypichnem bod V.
2b- 5 (päť) krát za rok výlučné užívanie predmetu nájmu bez obmedzenia, pričom termín každého výlučného užívania oznámi nájomca prenajímateľovi najmenej 5 (päť) pracovných dní vopred.
30. september 2019

kolombo

Nemáš pravdu je čo riešiť.Nikde sa nespomína parkovanie áut na tráve,či na športovom ihrisku a podobne.To nie je parkovisko.Asi tak.Tým pádom si môžu ostatní ľudia čo dostali pokutu od MP za hocijaký priestupok vymáhať peniaze od mesta.Lebo jedným dovolím parkovať,kde len chcú a druhí budú platiť za len drobný priestupok.To je úžasná spravodlivosť.Sme si rovní a rovnejší... Užívať môžu športový areál a to na športovanie a podobne.Na to slúži športovisko.Treba si prečítať tabuľu,ktorú tam dalo mesto pred vstupom do areálu,tam sú aj podmienky čo sa smie a odkedy a dokedy sa môže využívať.Jedine,že by ho niekto strhol...
30. september 2019

Mirka Magyár

Presne nejde o ten hluk v podnete ale na nezmyslene nicenie zelene ( aj ked je majetkom mesta ) na trave sa neparkuje ... sportový areal sluzi na ine veci ako na parkovanie aut (nech uz su drahe alebo lacne) ... a zavriet ihrisko aby sa tam parkovalo je chore
30. september 2019

Matúš G

Páni neviem či ste na tom ihrisku boli ale je to staré ihrisko s škvárovým oválom a o tej tráve by som silno polemizoval, skorej je to viac buriny ako trávy, ale dobre. Nebojte nič sa jej nestalo. Keby to bolo nové ihrisko a s tartanovým povrchom, na ktoré ináč mesto hľadá projek. dok., tak nepoviem nič, ale takto si dosť pomohli s parkovaním pri takejto veľkej ich zatiaľ jedinej akcii. Kde by asi parkovali tie všetky autá? Na sídlisku? aj tak niektoré určite parkovali. Myslím si že sa to zbytočne zveličuje.
30. september 2019

kolombo

Kde by parkovali??Keď sú veľké akcie jarmok alebo futbale,tak kde parkujú ostatní??Vieš Matúš iní ľudia dostávajú pokuty za banálne priestupky a na oveľa horšej tráve či podľa teba burine.A sú omnoho chudobnejší...Mohli prísť na taxíku,ale to je pre veľkomožných asi hanba.Nie Matúš nezveličuje sa nič..Dávaš ľuďom návod na odmietnutie pokuty od MP.A správne.Je to diskriminácia.Ono ako vidíš nič sa nezmenilo.Bohatí nebudú platiť pokuty,alebo len symbolicky.Za to od obyčajného človeka zoberieme viac ako od majetnejšieho.Škoda rečí,ako som písal sme si rovní a rovnejší...
01. október 2019

Michaela

Tiež nesúhlasím, aj keď je staršie ale je plno využívané našimi deťmi. Je to jediné normálne ihrisko na celej linčanskej ....
01. október 2019

kolombo

Ulica Limbová-parkovanie-problémové

Z akého dôvodu dovolilo mesto parkovať autám na športovisku,na tráve a podobne??Je to vrchol drzosti a arogantnosti!Keď nie,tak kto bude za to potrestaný??
01. október 2019

Matúš G

Kolombo neodpovedal si kde by parkovali, asi by to bolo lepšie keby boli na sídlisku a domáci by nemali kde parkovať. Porovnávať s týmto jarmok a futbal sú úplne iné akcie. Miešaš jablká s hruškami a slivkami. Asi si zabudol ako sa parkovalo keď bol futbal, autá na tráve pred Bilou na Spartakovskoej, Na Koniarekovej pri chodníku na tráve vedľa zberného dvora, a neviem kde ešte to sú veci čo mi vadia. Pri Jarmoku sa také nič nedeje, predsa len nie je to akcia na ktorú príde 18 000 ľudí na určitý čas.
Neviem či by si ty išiel na takú akciu taxíkom s celou rodinou keby si bol z BA, Malaciek, Senca, Trenčína, ... ja nie. A nechodia tam len deti bohatých, chodia tam aj strednej vrstvy. Určite nedávam žiadny návod ako tam parkovať, lebo to ihrisko je za plotom takže sa tam nedá dostať a v živote sa tam ešte neparkovalo, takže toto si prestrelil :-).
Neboj nerobím pre Besst ani mi tam deti nechodia.
01. október 2019

kolombo

Kde by mali parkovať??Sú záchytné parkoviská ako Starohájska,Relax alebo ŽOS.Ten kto chce zaparkovať normálne,slušne a podľa predpisov,tak si musí nájsť parkovacie miesto.Asi si zabudol ty,že keď je futbal a tie autá čo parkujú na tráve alebo na chodníkoch,tak dostávajú pokuty od MP.Môžeš si to ľahko overiť u primátora či poslancov.A aj počas Jarmoku dostávajú ľudia pokuty,lebo je skutočne problém niekedy zaparkovať.Vedeli by ti o tom rozprávať ľudia zo Spartakovskej,Hospodárskej či inej ulice blízko centra mesta.
Aj ľudia čo chodia na pohreb dostávajú pokuty,lebo pred cintorínom na Kamennej ceste nie je dostatok parkovacích miest.Čo je dosť smutné....A nikto sa ich nepýtal či mali kde zaparkovať,z mesta to ako vidím málo ľudí trápi...
Nie ja ťa obviňovať nebudem,či robíš pre Besst.Pre každého majú platiť rovnaké pravidlá.Mám kľúče od areálu,tak si tam môžem robiť čo chcem..krása.Veď nech povedia kto z mesta dal súhlas na parkovanie áut na športovisku-legálne na tráve.
A teraz dúfam,že sa nebudú pokutovať aj ostatní ľudia pri veľkých akciách,najbližšie tu máme zápas Slovensko-Wales.
01. október 2019

Mirka Magyár

Nikto neriesi ludi z Besst, riesi sa povolenie parkovať na ihrisku a na trave !!!!!! Bolo im povolene parkovat, tak parkovali ale kto im to dofrasa mohol schvalit????
01. október 2019

kolombo

Mirka to ešte nevieme..Podľa mňa im to nikto nepovolil.To si myslím...
01. október 2019

Mirka Magyár

Ja si skor myslim ze nato povolenie mali, mozno na parkovanie na ihrisku a nie na trave lebo mohli by si dovolit tu len tak parkovat???
Ihrisko bolo zavrete z technickych dovodov takze pripravene ako docasne parkovisko bolo.
Skor ma zaujima preco im mesto neuzavrelo parkovisko pri ZOS napriklad ale uzavreli sportovisko.
Neviem si predstavit, ze by toto povolili napriklad na Slavii.
02. október 2019

Michaela

Nikto tu neobvinuje besst ale ten systém že na linčianskej sa môže dať skoro všetko. Videli ste stát auta na Lokálne, Spartaku alebo Slavií? ...
Tiež si to športoviská ...
03. október 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
informácia, že 27. 9. 2019 bude spádové ihrisko na Limbovej ulici pre verejnosť uzatvorené z organizačných dôvodov, bola uverejnená na webe mesta Trnava.
Zo zmluvy, ktorá sa týka jeho využitia súkromnou základnou školou Besst, vyplýva:
Časť spádového ihriska na Ulici Limbová (tá v areáli základnej školy) je v zmysle uznesenia MZ 808/2017 a na základe nájomnej zmluvy zo dňa 31.1.2018 prenajatá spoločnosti BESST, s. r. o.
Nájomca je oprávnený užívať predmet nájmu spôsobom určeným v zmluve a to primerane povahe a určeniu veci, na účel dohodnutý v článku I. odsek 3 tejto zmluvy:
a) v dňoch školského vyučovania, v čase od 6.00 h do 14.00 h., a
b) 5 (päť) krát za rok výlučné užívanie predmetu nájmu bez obmedzenia, pričom termín každého výlučného užívania oznámi nájomca prenajímateľovi najmenej 5 (päť) pracovných dní vopred.
Takže ide o výlučné užívanie predmetu nájmu podľa písm. b)
Na druhej strane má Prenajímateľ aj určité povinnosti týkajúce sa údržby areálu:
a) bežná údržba zelene: kosenie trávnatých plôch najmenej 4 (štyri) krát ročne, hrabanie lístia, čistenie plôch zelene (zber odpadkov);
b) bežná údržba športových povrchov: umývanie pryžových podkladov tlakovým čističom 2 (dva) krát ročne, odburiňovanie a prehrabávanie antukových povrchov;
c) bežná údržba plôch areálu: čistenie spevnených a dopadových plôch a povrchov s ochladzovacími tryskami (zber odpadkov, zametanie, čistenie povrchov);
d) zabezpečenie zimnej údržby prístupových chodníkov v rámci predmetu nájmu;
e) nahlasovanie porúch a poškodení hracích prvkov, zelene, mobiliáru a vodných prvkov prenajímateľovi prostredníctvom Mestského úradu v Trnave, odboru dopravy a komunálnych služieb...
Pri plnení zmluvy sa nevyskytli žiadne problémy.

Odbor právny a majetkový
03. október 2019

Roman Krajčovič

To je čo za vyjadrenie samosprávy? 😂 Takže hociaký zbohatlík ktorý si kúpi základnú školu si môže hocikedy robiť ohnostroj na sídlisku dobre sa mi ľúbi tieto zákony. Takže beriem to tak že môžem si robiť čo len chcem a prejde mi to super To je dobré vedieť 😅
03. október 2019

kolombo

Roman ale oni sú len v nájme...Takže z odpovede je jasné,že autá tam nemali povolené parkovať!!Proste im to akože tolerujú...Totálny výsmech občanom Trnavy!!!
03. október 2019

Roman Krajčovič

Nevedel som že to majú iba v prenájme. Takže mám to brať že mesto Trnava podporuje tieto akcie. Čo je úplne že nádhera.ale ako som už napísal Ešte raz sa tam takéto dačo zopakuje bude iný ohňostroj z mojej strany.
04. október 2019

marika

neviem, ale stále si myslím, že celé je to výsmech nás rodičov, starých rodičov , ktorú sme zakladali, pracovali pre školu v rámci aktivít, vysádzali okolie/ venovali každú voľnú hodinu/ ...!! deti zo sídliska /teraz už vnúčatá/ sa presúvajú a "prosia po meste" a okolitých dedinách...hoci sa na školu pozerajú z okna!! bolo by na čase , aby sa konečne týmto začalo mesto zaoberať!!

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania