Železničná stanica - cestovné poriadky MHD

Zodpovednosť za riešenie: Trnava

V riešení
meno
Anonymný užívateľ 18. marca 2014

Návrh na vylepšenie. Mohli by sa do podchodu na železničnej stanici umiestniť cestovné poriadky MHD pre najbližšie zastávky? Rovnako ako je to urobené na poliklinike - priamo vo vstupnej hale je nástenka s cestovnými poriadkami. Dôvod: Keď človek príde vlakom do TT a chce stihnúť MHD (ktorá nechodí bohvieako často, zvlášť cez víkendy), nevie, kam sa má z podchodu rozbehnúť skôr - pred stanicu na zastávku Železničná stanica, alebo úplne opačným smerom na Dohnányho? Nehovoriac o ľuďoch, ktorí sa v Trnave nevyznajú. Veľmi by pomohlo, keby bola v strede podchodu nástenka. Vylepšenie oproti poliklinike - mapka liniek s označením najbližších zastávok pri stanici.

18. marec 2014

Matúš G

Nápad určite dobrý, ale myslím si že, to do podchodu nedaju. Násteniek v novej budove stanici je dosť a jedna by sa mohla tomuto venovať namiesto reklamy. Na stanici majú knihu prianí a sťažností a tam by som smeroval tento nápad. Na podnety reaguju, aj mne vyhoveli (informačná tabuľa v podchode od pošty).
10. apríl 2014

rtpoiuoiu

v podchode je antigrafiti nater. pochybujem, ze tam daju tabulu; v okamziku by bola popisana a postriekana.
14. apríl 2014

peter

pre cudzich by sa urcite hodili nejake smerniky priamo na stene oproti schodom. nech vedia ktorym smerom do mesta a ktorym k nemocnici napriklad.
20. máj 2015

peter

NIE JE V KOMPETENCII MESTA
BUDOVA AJ CELA STANICA JE VO VLASTNICTVE ZELEZNIC
MESTO SVOJE ZASTAVKY PRI STANICI MA RIADNE OZNACENE
21. máj 2015

Anonymný užívateľ

reagujem na aktualizáciu: áno, zastávky sú riadne označené, ale pomohla by tabuľa priamo v podchode. keby MHD chodila častejšie, možno by tabuľa potrebná nebola. môže admin prostredníctvom tohto portálu osloviť železnice?
29. jún 2015

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
v priestoroch železničnej stanice sú umiestňované informačné zariadenia súvisiace so zabezpečením prevádzky a služby zákazníkom. Uvedený návrh na vylepšenie je možné považovať za službu cestujúcim, avšak nad bežný štandard.
Keďže MHD v meste Trnava nie je zabezpečovaná ŽSR, uvádzanie cestovných poriadkov MHD by bolo možné iba so súhlasom prevádzkovateľa a zároveň by bola potrebná aj ich aktualizácia. Na tieto činnosti ŽSR nemá ani finančné a personálne kapacity.
Zároveň vzhľadom k tomu, že boli priestory podchodu zrekonštruované a bol použitý aj antigrafitový náter bolo by potrebné zabezpečiť aj priestor (vitríny) v pochode.
S požiadavkou umiestnenia informačných tabúľ o MHD je potrebné obrátiť sa na firmu zabezpečujúcu MHD, čo je v tomto prípade SAD Trnava. SAD by mala požiadať ŽSR o prenájom priestoru, následne predložiť na schválenie spôsob umiestnenia a znášať všetky náklady a povinnosti s tým súvisiace.

GR ŽSR Odbor komunikácie

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania