Ulica A. Žarnova-Verejný poriadok-iné

Zodpovednosť za riešenie: Trnava

Uzavretý
meno
Igor 05. februára 2020

Kto povolil dve zhromaždenia??Ste sa zbláznili??

05. február 2020

mario

Nikto sa nezbláznil, pretože na zhromaždenie sa neudeľuje povolenie, zo zákona má organizátor len ohlasovaciu povinnosť a samospráva nemá kompetenciu ho zakázať.
06. február 2020

Ondrej

Na FB sa primator jasne nevyjadril na problem rozporu so zakonom pri povolovani vsetkych 3 akcii


Primator a predstavitelia mesta (konkretne p. Guniš) zavadzali ludi s tym, ze mesto nema nic s povolovanim akcii.
Ked vsak boli konfrontovany so zakonom, zmenili retoriku ze akcie boli povolene.

1) idem na stranku mesta
https://www.trnava.sk/sk/zivotna-situacia/postup-pri-oznameni-verejneho-zhromazdenia?fbclid=IwAR2_SgKeoh0weUK_MgxWqYSWVkiI-urAR_Sjn4IyByAv1eeEhVVvk-xP9v0

tam hned v prvej vete citam
"1. Usporiadateľ verejného zhromaždenia (ďalej len VZ) v zmysle zákona č. 84/1990 Zb. o zhromažďovacom práve v znení neskorších predpisov je povinný písomne oznámiť konanie VZ Mestu Trnava, odbor vzdelávania, športu a kultúry."

Takze vsetko sa to musi diat v zmysle zakona č. 84/1990

2) Idem na zakony pre ludi a najdem prislusny zakon
https://www.zakonypreludi.sk/zz/1990-84#f1869457

a tam vidim a citam v odseku "Úlohy obce" rozne zaujimave paragrafi:

§ 11
(1) O zákaze zhromaždenia (§ 10) alebo čase jeho ukončenia (§ 9) rozhodne obec bezodkladne, najneskôr však do troch dní od okamihu, keď dostala platné oznámenie.

§10
(2) Obec zhromaždenie zakáže aj vtedy, ak
b) na rovnakom mieste a v rovnaký čas sa má podľa skôr doručeného oznámenia konať zhromaždenie a medzi zvolávateľmi nedošlo k dohode o úprave času jeho konania; ak nemožno určiť, ktoré oznámenie bolo doručené skôr, rozhodne sa za účasti zástupcov zvolávateľov žrebovaním,

3) Cize OBEC ma podla zakona pravo toto zhromazdenie nepovolit.



Vedenie mesta zavadza, ze akcie boli vsetky povolene (vid screenshot) - tuna je zoznam nahlasenych akcii a na dany den je tam len akcia LSNS
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1WH_T8Dt88iIV7JYE6SjRnDxxsUHpJjq21EuQDgP6Sl8/edit#gid=1913873331


OTAZKY na vedenie mesta:
-------------------------


1) Kto podal z ucastnikov oznamenie o konani zhromazdenia ? Kde si tieto informacie moze clovek overit ? Tuna je len jedna https://docs.google.com/spreadsheets/d/1WH_T8Dt88iIV7JYE6SjRnDxxsUHpJjq21EuQDgP6Sl8/edit#gid=1913873331
Poprosim zverejnit cely formular oznamenia - ak existuje lebo podla zoznamu ine subjekty nic neoznamovali

2) Z akeho dovodu nebolo druhe zhromazdenie mestom zakazane podla zakona č. 84/1990 paragrafu §10 odstavec (2) pismeno b)

3) Kolko stal vyjazd policajnich zloziek na stret tychto zhromazdeni, ktore neboli mestom zakazene ako uklada zakon a konali sa sucasne ?
Asistencia policie v takom rozsahu (tazkoodenci) by nebola nutna, ak by sa konalo len jedno zhromazdenie.
06. február 2020

Ondrej

Zavadzanie ze mesto nic nepovoluje a nasledne obratenie retoriky
06. február 2020

Ondrej

UPDATE: Po vyfiltrovani vidim aspon v excely tie 3 akcie. Kazdopadne LSNS boli prvy. Povolenie tych akcii v absolutne tesnej blizkosti bolo nekorektne. Ludia co mali byt v Ruzovom parku boli ani nie na jeho okraji ale uz na ulici Razusova.

Preco neboli umiestneny na Trojicne namestie alebo namestie sv. Mikulasa ?
06. február 2020

TOP

Pokial som cital rozne info stranky tak cely konflikt zacal kotlebovec ktory sa po zhromazdeni hral na volica PS. Ked ho odhalili tak si zablokoval stranky a zmizol. Pocitam ze uz ho ma aj policia. A dalsia vec ze ludia z PS boli napadnuti dost daleko od zhromzadenia takze keby aj boli umiesteneni na trojicke kde je napisane ze by ich potom niekto nenapadol alebo niekto zamerne nevyvoval konflkt jak tento nastrceny blb?
06. február 2020

Trnavčan

Ondrej
LSNS mala ohlásené predvolebné propagačné podujatie politickej strany. To druhé bola spontánna občianska reakcia.. Takže nemal kto a nebolo čo vopred ohlasovať. Nebola to žiadna organizovaná akcia, takže mesto nemohlo nič zakazovať, nemalo komu.. Nikto nemôže občanom zakázať aby dali najavo čo si myslia. Chcete občanom zakázať prejaviť svoj názor? Chcete znovu totalitu?? Tej už bolo dosť, hnedej aj červenej..
06. február 2020

kolombo

Ja stále nechápem napríklad Mišuna.Vypisuje aký je primátor primitív a pritom nevie ani len podať na políciu či prokuratúru podnet či mesto porušilo zákon.A potom nech napíše stanovisko súdu alebo prokuratúry.
06. február 2020

AnnaTT

Chlapci, už sa spamätajte! Čo Vám vadí? Že prívržencov antifašizmu bolo viac?
Bola som tam. Veď sme nestáli na nám SNP.Bolo smutné počúvať nenávistné
prejavy , ale zároveň ma potešilo, že medzi liberálmi bolo dosť mladých ľudí, ktorí nie sú ľahostajní. Mám už niečo odžité /68r/ , a preto si cením možnosť vyjadrovať svoj názor slobodne a dúfam , že takáto možnosť zostane aj v budúcnosti zachovaná.
06. február 2020

Robo

Boh nás ochraňuj, keď nám budú vládnuť tí "prívrženci antifašizmu" na čele s Trubanom a Beblavým, ktorí sa tam v pozadí vytešovali. Dnes im prekážajú "náckovia" a potom budú na koho útočiť? Na ľudí, ktorí budú protestovať na uliciach proti drogám? Nech sa učia tito akože "politici" od Matoviča ako sa bojuje za spravodlivosť!
07. február 2020

Ondrej

Trnavčan> aj tie dalsie dve boli verejne zhromazdenia na ktore sa vztahuje zakon č. 84/1990 Zb.Zákon o zhromažďovacom práve.
Su v zozname ohlasenych podujati - vid screenshot z predosleho prispevku (povodne som si nevsimol ze v zozname su aj dalsie 2 akcie ale po spravnom filtrovani som ich zbadal)

Poprosim precitat si zakon https://www.zakonypreludi.sk/zz/1990-84
Clovek nemusi byt pravnik, staci zacat citat a pochopi, ze tu sa mesto zachovalo velice podivne.

Nie nechcem zakazovat prejav a ani branit slobodnemu prejavu a preto mali byt vsetky 3 akcie na uplne inych miestach aby kazda skupina mohla SLOBODNE prejavit svoj nazor bez toho aby im do toho niekto totalne hlucne zasahoval a tym branil ich prejavu.
07. február 2020

Ondrej

AnnaTT>
Vadi mi to, ze boli mestom naschval povolene vsetky akcie na jednom mieste s cielom vyvolat konflikt a stazit ludom slobodu prejavu - keby progresivci nerusili meeting ale len stali a drzali transparenty, tak to mozno pochopim.

Nabuduce daju fanusikov Spartaku a Slovanu na jednu a tu istu tribunu ktoru oddelia len zabradlim ?

Ak si cenite moznost vyjadrovat nazor, preco ho nedoprajede aj LSNS ? Ci ak maju iny nazor tak ich sloboda tu konci a musia byt umlcany ?
07. február 2020

Trnavčan

Robo, Ondrej
Dovolím si povedať, že možno 80% ľudí čo tam boli protestovať neboli prívrženci nikoho z organizátorov tých 3 zhromaždení, len jednoducho nechcú aby sa vrátilo to, čo tu už bolo a s čím máme historickú skúsenosť.
Propagovala sa tam nenávisť a neznášanlivosť k určitým skupinám ľudí, nie riešenia pre budúcnosť všetkých. Tak sa ľudia, občania, ozvali.
A nakoniec, prívrženci LSNS stáli tesne pod reproboxami a rečníkmi, oddelení kordónom policajtov a voľným priestorom od protestujúcich, takže svoje súkromie mali a svoju "pravdu" si nerušene vypočuli. Že im vadí nesúhlas iných ľudí s ich "pravdou", je len ich problém.
07. február 2020

AnnaTT

Robo, Ondrej
V každej epoche dejín je najdôležitejšia osobná sloboda. Ak niekto rozoštváva ľudí a šíri nenávisť voči iným, je nutné sa ozvať.
K tomu futbalu: Neboli sme na tej istej tribúne, len na "tom istom štadióne".
A dúfam a verím, že žiadne nabudúce nebude.
07. február 2020

TOP

Zaujimave ze ich nazory su take ze kazdy kto je proti nim je hnusny liberal ktory chce dat nas stat sorosovi a pod. Vacsina ich clankov su len klamstva a hoaxy. Cital si napr ich program? Trvalo mi to asi minutu a nenasiel som tam nic co by ludom realne pomohlo akurat ze tu nepustia migrantov ktori sem ani nechcu ist.
16. február 2020

Michal Hulman

Hoax je že neboli privrženci nikoho nia anti fa nieje tato teroristicka organizacia zvozene etnikum zo slovenska nie vobec a bubennik co cestuje a ma text v inom jazyku ako slovenčine a technologia boja s nazorom oponenta .Nevolim lsns som smer-sd fun a ja a moj hlas može za to že tu chce niekto prevziat moč ehm pardon moc tiež to je hoax na vaše klamstva dojde liberalkovia a na defenestračnu demonštraciu sučasneho vedenia mesta tak ta bude tiež spontanna tento x ale naozaj 😀 potom beriem pukance a vravim to čisto ako jednu z lepšich možnosti nikomu neprajem trpieť ale kyo ineho utlača za nazor bude trpieť a spravodlivo
16. február 2020

mario

Michal Hulman skús popracovať na štylizácii textu, potom tvoj príspevok možno bude dávať aj zmysel.;)
16. február 2020

Michal Hulman

Stači sa naučiť chapať text 😅
17. február 2020

mario

Michal ja nemám problém čítať s porozumením. No obávam sa, že problém bude na tvojej strane, tvoj príspevok je len bezmyšlienkovitý chaotický slovosled. O pravopise škoda hovoriť. Nabudúce, predtým než niečo napíšeš, skús najprv o tom v kľude pouvažovať. ;)
17. február 2020

Michal Hulman

Nezaujem mario sa ti zle počuva agrument . To je všetko čo maš ? To je malo a ubohe .Niekto ma problem porozumieť myšlienke no už je my ťa ľúto nečakal som reakciu od temy .Môj pravopis nieje ani temou prispevku a ak je to všetko čo si si všimol a nie to že sa tu učelovo zavádza a podsuvaju informacie o spontannom proteste a pri tom z toho svietil neziskový sektor a liberalne-degen strany . 😀
17. február 2020

mario

Michal nezvyknem reagovať mimo témy, ale sorry v tvojom prípade sa inak nedalo. Takú zlátaninu slov človek nečíta každý deň. Nakoniec nech si každý urobí svoj názor. Viac na túto tému niet čo dodať. ;)
17. február 2020

Michal Hulman

Dehonestacia je jedine čo ľudia ako ty dokažu smutne 🤣 ľudia si spravia obrazok a už spravili domnievam sa však že to pre teba mario nevypada priaznivo .Úmelé nafukovanie jednoho nazorového spektra je okate aj pre človeka čo nesleduje dianie okolo seba . A pre to som rád že ma komentuješ lebo neriešiš svoj nazor ale môj .Za 2 nič si nedosiahol len si stratil čas zato ja toto mam ako koniček napravať pokrivenu spoločnosť uvahami .No a za 3 nič mi nespravi väčšiu radosť ako čitať tvoju napaprčenu reakciu 😅
18. február 2020

Trnavčan

"toto mam ako koniček napravať pokrivenu spoločnosť uvahami"
Je tam teda žiadnu úvahu nevidím. Len slovný "prújem". :-). Alebo je to vplyv požitia nejakého "materiálu" ?. Skús s tou nápravou začať u seba.
18. február 2020

Michal Hulman

Použitia materiálu ? Jáj už rozumiem inšpiracia tvojou grupou na čo ty nemysliš máš chuť ? Hruza nechcel by som ak vyhra ps/spolu biele bude v každej aphoteke neboj .No a ak smer budeš hold bez bieleho potom už ani jednu vetu nenapišes taka bude triaška . Ľutujem ťa . 😎🤣
18. február 2020

Michal Hulman

Však si ma ist po davku Trnavčan holohlavotrubka trčal z demonštracie ako kolik a tešil sa na teba . Ja neuznavam ani lsns ale ide o to že nechcem aby v mojom našom meste beola občianska vojna .Oni by spravili stretko a skončili .Tečka ale take truby ako ty museli isť hadzať kamienky. To je inteligencia 😀 napriek tomu by som si s tebou sadol na kofču a zažartoval v priatelskom duchu neuznavam nenavisť a konfrontaciu som svetelna bytost plana veselej nalady avšade hľadam niečo vesele som sice uštipačny ale ak sa budi všetci paprčiť na všetko tak skončime ako potemna spoločnosť . O ano toto bola uvaha prečitaj si to ešte raz .😀
18. február 2020

Michal Hulman

Vieš čo chcem ? Nepolarizaciu nech si každa strana kazdy občan smer lsns aj ps/spolu sadnu na kofču a vyargumentuju ako kamoši to už kazdemu ....? Ved to je chore a uvediem priklad . Uvahu :Je jarmok pan v stanku tu predava c pečienku teta vedla krasne sviečky muž v tretom stanku vyrezavaneho konika .Ma to hačik Prejde 3/4 roka . Pan s konikom rezbar ide na stretnutie lsns pan s pečienky mu upravi lebku kamenom držiac transparent skončite ako tiso .Teta tvoriaca sviečky je doma voli smer .To vam ludom fakt ...? Koli polityke sa takto nenavidieť ?To je chore toto je uvaha a pre jednoho s nickom trnavčan eše raz toto je uvaha 😅 replay toto je uvaha 😀 replay toto je uvaha 🤪 no snad stačilo 3x
18. február 2020

Michal Hulman

Ps: spolu turbanom snad najdeš material good luck 🤣
18. február 2020

Michal Hulman

Tu je zakazane napisat slovo c.g.n.s.k.a pečienka ?
18. február 2020

Michal Hulman

Ak je zakazane niekde napisať slovo a nazov jedla c.ganska pečienka to je chore a treba cenzorom navštivit tale že pezinok 🤪
18. február 2020

Michal Hulman

Zrejme.na odkaz pre starostu nevedia čo je to 100% sloboda slova ktorej sa ja osobne nevzdam nikdy a odsediet si ju je česť ako sediet v jachimove za komanča ale čo by niekto čakal od portalu založenom neziskovou org zo zahraničia 😀
18. február 2020

Michal Hulman

Ok detičky hrajkajte sa malujte si stransparentiky o par rokov vam ľudia ako ja zabali kufrik niekam za ocean papa na dalšie komentare nereagujem predcvičujem si totiž zapestie na volby na hačik smeru astala vista liberalfašisti 🤪 sajonara nackovia lsns čo odčerpavate smeru ha vlasti hlas na teme ktora sa zapadneho slovenska netyka tu nieje zhasnute ako na vychode . Tak že pozdravujem smerakov vlastakov snsakov no a aj olajnakov lidra maju s najviac iq od liberalov papa deti .A kludne ma tu tozbrblavajte je to vaš čas ktory možete traviť s rodinou tak že tak ja už to ale nečitam trnava potrebuje reštart .A opakujem každeho by som bral na kofču bez ohladu na stranu ja vidim nie strany len ľudi 64000 tt ludi super partu na vylepšovanie mesta nove cesty koše opravu vytlkov vystavbu miest pre auta snad to tak zostane .
18. február 2020

Trnavčan

Hulman, tento pán už ťa má v merku!
Len robíš hanbu svojmu menovcovi..
20. február 2020

Karolina Krihova

Igor spavas tu nad tym? Ked sa.mozu stratavat homosexuali verejne v tisickach myslim za par ludi s inym nazorom ako.mas ty moze.vyjst do ulic...
23. júl 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, podnet už je neaktuálny, tým pádom vyriešený.

Mesto Trnava

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania