Námestie obetí komunizmu-verejná doprava na platforme INVIPO

Zodpovednosť za riešenie: Žilina

Uzavretý
meno
Martin 05. novembra 2020

Pridávam podnety k stránke a aplikácii SMART Žilina na platforme INVIPO. Táto časť sa týka opráv či vylepšenia existujúcich funkcií súvisiacich s verejnou dopravou.

Pri trolejbuse ev. č. 277 sa zobrazujú nesprávne linky. Keď je na linke 14, tak na mape figuruje ako 4 a keď na 7 alebo 16, tak sa zobrazuje pod č. 6.

Pri autobuse ev. č. 25 chýba informácia o nízkopodlažnosti a klimatizácii. Pri jeho prevádzke na linkách 1-16 ho radí medzi trolejbusy.

Náhradná alebo kyvadlová doprava sa na mape nezobrazuje (možné ju odlíšiť inou ikonou).

Linka 16 je na zastávke Veľká okružná, AUPARK, vedená na opačnej strane, akú v skutočnosti obsluhuje.


Doplnenie v komentári.

04. november 2020

Martin

Pre linku 67 sú v oblasti zastávok na Vodnom diele zmätočne zobrazené odchody platné pre zimný aj letný režim súčasne. Teraz (prelom októbra/novembra), v čase prázdnin, sa pre túto linku zobrazujú na celej trase neexistujúce odchody aj cez pracovný deň.

Body zastávky Rajecká, mliekarne sú vo webovej verzii príliš natlačené na zastávku Smreková. Zo znázornenia viacerých zastávok nie je hneď jasné, ktorý smer reprezentujú (Limbová, Smreková atď.) alebo sú strany vymenené (Predmestská, Veľká okružná). To sa týka webu, aplikácia je v tomto smere v poriadku.

Pri mobilnej aplikácii nefunguje automatické aktualizovanie pozície vozidiel, keď užívateľ vykonáva úkon označovania spojov, resp. je aktualizovanie oproti webovej verzii nepravidelnejšie.

Všetky vozidlá, bez ohľadu na meškanie, sú zobrazované zelenou farbou. Verím, že po dokončení projektu informatizácie bude toto funkčné.
19. november 2020

Odkazprestarostu.sk

Dobrý deň,
podnet sme opäť poslali samospráve.

S pozdravom
administrátor Odkazu pre starostu pre Žilinu
20. november 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, ďakujeme za podnet, ktorý sme poslali zodpovedným osobám na riešenie. Mesto Žilina.
Kto? Dopravný podnik mesta Žiliny s. r. o.

Mgr. Andrea Bialoňová, odbor komunikácie a vzťahov s verejnosťou, MsÚ Žilina
01. december 2020

Martin

Zobrazuje sa nesprávny cestovný poriadok, platný pre školské dni. V skutočnosti sa stále jazdí podľa prázdninového.
13. december 2020

Martin

Chyby pretrvávajú, napr. pri linke 67 sa stále zobrazujú aj letné odchody spojov.
18. december 2020

Martin

Linky sa nesprávne zobrazujú už aj pri vozidlách 290 a 351.
01. január 2021

Martin

Niektoré vozidlá sa nezobrazujú vo webovej verzii, pritom v mobilnej aplikácii sú.
03. február 2021

Martin

V týchto dňoch sa na aplikáciu už vôbec nedá spoľahnúť a iba mýli cestujúcich. Nesprávne čísla liniek sú pri väčšine vozidiel (všetky 14 ako 4 a pod.) a cestovné poriadky ukazuje ako v školských dňoch, hoci sa stále jazdí podľa prázdnin.

Vari ďalší projekt mesta, ktorý síce bol odovzdaný (kvalitne), no už sa nerieši jeho ďalšia údržba?
07. marec 2021

Martin

Neriešené a bez odpovede.
08. marec 2021

Odkazprestarostu.sk

Dobrý deň,
podnet sme opäť poslali samospráve.

S pozdravom
administrátor Odkazu pre starostu pre Žilinu
16. júl 2021

Martin

Časť chýb bola medzičasom odstránená. Stále je nevyriešené napríklad správne zobrazovanie linky 16 pri AUPARK-ku či umiestnenie niektorých zastávkových bodov.
18. júl 2021

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol preposlaný samospráve s upozornením na aktualizáciu.

S pozdravom

Barbora Kmeťová
Odkaz pre starostu
[email protected]
29. august 2022

Martin

Keď vznikla zastávka Essenská, v aplikácii sa objavila prakticky hneď. Je preto záhadou, prečo neboli opravené staršie chyby. Linka 16 je pri AUPARKU stále nesprávne zobrazená. Mobilná verzia je už dá sa povedať nepoužiteľná, keď sa označí niektorý bod, preskočí to na úplne iný.
08. september 2022

Odkazprestarostu.sk

Dobrý deň,
podnet sme opäť preposlali samospráve.

S pozdravom
administrátor Odkazu pre starostu pre Žilinu
31. marec 2024

Martin

Stránka smart.zilina bola inovovaná, no stále obsahuje mnoho chýb v zobrazovaní liniek na nesprávnych stranách zastávok, nepresných CP a pod.
17. apríl 2024

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, ďakujeme za podnet. Platforma býva pravidelne aktualizovaná a prípadne nezrovnalosti bývajú opravené. Podnet uzatvárame na portáli Odkaz pre starostu. Ak budete chcieť opätovne riešiť podnet, zadajte ho prostredníctvom webovej stránky mesta Žilina - ikona Podnet pre mesto. Mesto Žilina

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania