19. máj 2020
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň, ďakujeme za podnet, ktorý sme poslali zodpovedným osobám na riešenie. Mesto Žilina.
Kto? Odbor správy verejného priestranstva a životného prostredia, MsÚ Žilina
Mgr. Andrea Bialoňová, odbor komunikácie a vzťahov s verejnosťou, MsÚ Žilina
Matúš 👍
znečistených vandalizmom, výmenu držiakov ZDZ, dodanie, montáž, demontáž smerovacích a vodiacich tabúľ....plošné značenie, farba biela, červená, reflexná úprava, priechody pre chodcov, priechod pre cyklistov, predbežné šípky, smerové šípky, cikcak čiary, vyšrafovanie
priestoru, stopčiary, čakacie čiary, nápisy, BUS čiary, atď., značenie cyklistických komunikácií.......dodanie, montáž, demontáž spomaľovacích prahov, dodanie, montáž, demontáž dopravných zrkadiel, dodanie, montáž, demontáž regulačných stĺpikov, dodanie, montáž, demontáž vodiacich prahov a vodiacich dosiek. Zmluva sa uzatvorí na dobu od 30.03.2022 do 29.03.2026 alebo ak súčet všetkých fakturovaných cien na základe tejto dohody dosiahne výšku 1 086 836,37,00 Eur bez DPH, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr..
Časové limity pre zabezpečenie plynulosti a bezpečnosti cestnej premávky pre
komunikácie a pešie ťahy:
osadenie nového zvislého dopravného značenia do 5 pracovných dní od zadania
emailom prác povereným zamestnancom objednávateľa,
údržba a oprava existujúceho zvislého dopravného značenia do 48 hodín od zadania
prác povereným zamestnancom objednávateľa,
realizácia obnovy existujúceho VDZ je od ukončenia zimnej údržby do 31.07.
príslušného kalendárneho roka,
novo navrhnuté VDZ zrealizovať do 14 dní od zadania objednávky,
osadenie nových dopravných zariadení do 14 dní od zadania objednávky.