Mlynská dolina-zábradlie-zhrdzavené

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

V riešení
meno
Martin CHUDY 13. mája 2021

Krásna zhrdzavená "patina" všetkého zábradlia - výjazd Botanická do Karlovej Vsi a po dĺžke D2 zábradlia po výjazd Mlynská dolina. Nenapísať, prosím, že sa tým príslušný odbor zaoberá, ale vyslať pracovníkov a všetko zábradlie natrieť. Otázkou je ako prebieha údržba daných zábradlí, keď to kompetentní (ktorí sa samozrejme nenájdu) nechali dôjsť do stavu absolútnej zhrdzavenosti.

13. máj 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
17. máj 2021

Martin CHUDY

hl. mesto čo s tým? výmer dane zvládate operatívne poslať a vyrúbiť zvýšenú daň z nehnuteľností čo p. starosta sľuboval investovať do chodníkov a ciest... a zábradlie je problém natrieť ... takže čo s tým? kto to natrie, kedy? či budete možno vypisovať že sa tým zaoberáte a "Skutek utek" ?
20. máj 2021

Martin CHUDY

haló haló pracovníci magistrátu! už týždeň máte tento podnet a nič? ako to že nereagujete? , napíšte dátum náteru a obnovy celého toho zábradlia, Je Vás na magistráte ako maku tak hor sa do práce
31. máj 2021

Martin CHUDY

Magistrát, dobrý deň, prosím spíme či utopíme podnet v čase ? Necháme to zábradlie plne rozpadnúť? Potrebujete linky na webe na obchody so sortimentom farby laky? Asi treba podať sťažnosť na nečinnosť úradu a prešetrenie Vašej nečinnosti . Dane vyberať to áno ale opravovať cesty chodníky, zábradlia to nič . Pán primátor, sľubovali ste ročne 12 mil. Eur ročne na opravy ciest a chodníkov, robíte tak? Či dane vyrubiť a vyberať, sadzby zdvihnúť a nič?
03. jún 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali kompetentné oddelenie, ktoré sa ním už zaoberá.

S pozdravom
Kto? Dispečing

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
03. jún 2021

Martin CHUDY

dobrý deň ako sa tým to kompetentné oddelenie zaoberá, sú na nákupe farieb a štetcov? čo teda robia? treba ísť a zábradlia obnoviť... ďakujem
03. jún 2021

Peter Oravec

Dobrý deň,
pri cca. 80% odpovedí magistrátu slovo "zaoberá" znamená, že sa s podnetom nerobí a nebude robiť nič.
S pozdravom.
09. jún 2021

Martin CHUDY

Haló haló na magistráte stále hľadáte obchod s farby- laky? Alebo farby by mali len nemajú štetce? Kompetentné oddelenie spí? Čo robia? ak do mesiaca od nahlásenia podnetu sa veci nepohnú bude s najväčšou pravdepodobnosťou nasledovať sťažnosť na preskúmanie nečinnosti oddelenia " ktoré sa tým zaoberá"
09. jún 2021

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol opätovne preposlaný samospráve.

S pozdravom

Veronika Prachárová
Odkaz pre starostu
[email protected]
09. jún 2021

Ondrej I

Pán Chudý, ja tiež často nie som spokojný s neriešením podnetov alebo s ich veľmi pomalým riešením. Ale Vaša komunikácia je skutočne nátlaková a drzá. Hoci rozumiem Vášmu rozčarovaniu, treba si uvedomiť, že naozaj, kam sa v tomto meste postavíme, tam hneď z miesta sa dá nahlásiť niekoľko podnetov. Nedá sa všetko na druhý deň. Na druhej strane, stáva sa, že mesto napíše, že sa tým zaoberá, ale potom už neodpovie. A toto by sa tiež naozaj nemalo stávať. Skúste ale komunikovať úctivejšie.
09. jún 2021

Martin CHUDY

p. Oravec dobrý deň, prepáčte ale ja viem aká je moja komunikácia ale žiaľ nevidím inú cestu ako použiť tento spôsob komunikácie .. vy ste spokojný ako sa to nerieši? či mám ich pochváliť že nekonajú a nekomunikujú? alebo sa mýlim? a to nie len tento mesiac ale roky? potom treba celý server ukončiť lebo nemá opodstatnenie a nechať pracovníkov magistrátu na pokoji. Máte iný spôsob a návrh ako to riešiť? za celý mesiac odpoveď že niekto sa tým zaoberá.. prepáčte ale na vysoké percento podnetov magistrát vôbec nereaguje a nekoná.. ak ste spokojný ako to v meste vyzerá tak potom prosím ale ja spokojný nie som, platím dane a chcem aby sa tieto prostriedky dali do obnovy mesta .. a ak niekto nevidí že je zábradlie hrdzavené, cesty rozbité a nerieši to tak potom skutočne ukončime tieto aktivity a nestrácajme zbytočne čas a energiu na upozorňovanie na niečo čo má byť samozrejmé pre tých ktorí to majú riešiť
09. jún 2021

Peter Oravec

Pán, Chudý,
plne s Vami súhlasím. Môj komentár smeroval len k tomu, aby som upozornil na to, že magistrát sa po oznámení, že sa podnetom zaoberá, podnetom naopak nezaoberá.
Možno reagujete skôr na pána Ondreja I.
Ďakujem, s pozdravom.
10. jún 2021

Martin CHUDY

jasné prepáčte mi pán Oravec, máte pravdu...
25. august 2021

Martin CHUDY

dobrý deň prosím opätovne preposlať na magistrát od 13.5 je tutento môj podnet a nič s tým nerobia, ostatne ako od času osadenia tohto zábradlia .. teda údržba sa rovná 0. Kedy to prosím bude natreté?
30. september 2021

Martin CHUDY

dobrý deń, opäť viac ako mesiac a nedeje sa nič? vieme už termín opravy a náteru ?
08. február 2022

Martin CHUDY

dobrý deň už sme 3/4 roka od nahlásenia podnetu a asi riešenie v nedohľadne, či dočkáme sa prosím?
08. február 2022

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol opätovne preposlaný samospráve.

S pozdravom,
Martina
Administrátor Bratislava-Staré Mesto
Odkaz pre starostu
[email protected]
08. apríl 2022

Martin CHUDY

pomaly rok od podania podnetu a nič... ak sa nestane nič do konca mesiaca dám sťažnosť na nečinnosť na toho kto je za toto zodpovedný a nerob v tom nič
08. apríl 2022

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol opätovne preposlaný samospráve.

S pozdravom,

Administrátor Bratislava-Staré Mesto
Odkaz pre starostu
[email protected]
09. máj 2022

Martin CHUDY

takže rok sa stretol s rokom absolútna nečinnosť kompetentných v danej oblasti, teraz už je na rade sťažnosť na preverenie nečinnosti som zvedavý na vysvetlenie a preverenie sťažnosti pekný deň
09. máj 2022

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol opätovne preposlaný samospráve.

S pozdravom,

Administrátor Bratislava-Staré Mesto
Odkaz pre starostu
[email protected]

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania