Račianska-MHD-technické problémy

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Vyriešený
meno
Alžbeta 15. októbra 2021

Automat na MHD lístky pri zastávke Depo Krasňany nefunguje správne. Vytlačené lístky sa zasekávajú a nie je možné ich z automatu po vytlačení vytiahnuť. Automat tlačí široké lístky, ktoré sa nedajú správne označiť v označovači MHD a je na nich zle vytlačený text.

22. október 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
ďakujem za Váš podnet. Nakoľko ide o technický problém automatu na MHD lístky, postupujem zodpovednosť za riešenie na Dopravný podnik mesta Bratislava.

Za porozumenie ďakujem.

S pozdravom
Mgr. Zuzana Kriglerová
Odkaz pre starostu BANM
25. október 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

veľmi pekne ďakujeme za nahlásenie podnetu. Týmto Vám potvrdzujeme jeho prijatie a už sa ním zaoberá príslušné oddelenie. Veríme, že Vám odpoveď prinesieme čo najskôr.

Odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
10. december 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň.
Po preverení podnetu bolo zistené, že cestovný lístok č. 0003011 bol zakúpený v automate č. 634 pri depe Krasňany, konkrétne medzi 3.9.2021 až 8.10.2021.
Zo záznamov z predmetného automatu sme zistili, že dňa 28.9.2021 bola zistená porucha tlačiarne a orezávača cestovných lístkov, ktorá bola dňa 29.9.2021 odstránená.

Dovoľujeme si Vás informovať, že úzke alebo široké lístky, lístky s chybnou potlačou a lístky bez potlače vydané automatom je možné vymeniť na ktoromkoľvek predajnom mieste DPB, a. s. po spísaní preberacieho protokolu. Precestované lístky (označené v označovači v prostriedkoch MHD) sa nevymieňajú.

Za spôsobené problémy pri nákupe cestovných lístkov sa ospravedlňujeme.

Odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania