10. december 2021
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň.
Po preverení podnetu bolo zistené, že cestovný lístok č. 0003011 bol zakúpený v automate č. 634 pri depe Krasňany, konkrétne medzi 3.9.2021 až 8.10.2021.
Zo záznamov z predmetného automatu sme zistili, že dňa 28.9.2021 bola zistená porucha tlačiarne a orezávača cestovných lístkov, ktorá bola dňa 29.9.2021 odstránená.
Dovoľujeme si Vás informovať, že úzke alebo široké lístky, lístky s chybnou potlačou a lístky bez potlače vydané automatom je možné vymeniť na ktoromkoľvek predajnom mieste DPB, a. s. po spísaní preberacieho protokolu. Precestované lístky (označené v označovači v prostriedkoch MHD) sa nevymieňajú.
Za spôsobené problémy pri nákupe cestovných lístkov sa ospravedlňujeme.
Odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti