30.11.2021 17:21
Dobrý deň,
na základe informácie z SPP (pán technik mi volal priamo z ulice od plynovej skrine)by som Vás chcela informovať, že v skrini nie je žiadny problém zariadenia ani žiadny iný technický problém.Nie je potrebné sa obávať úniku plynu, no nakoľko došlo k vyššej spotrebe plynu, museli namontovať posilovaciu stanicu.
Je možné, že tlak skúsia znížiť a stanica bude tichšia (no k zvýšenej spotrebe, to bude asi len minimálne zníženie hlučnosti), no ak by to stále rušilo, odporúčajú obyvateľom napísať reklamáciu na
[email protected] , príp. si vypýtať kontakt na prevádzku na čísle 0850 111 727.
Situáciu už rieši na podnet jedného z obyvateľov aj RÚVZ.
Keďže už v tejto veci neviem byť viac súčinná ( v SPP odporúčali, aby podnety a reklamácie zadávali obyvatelia) navrhujem tento podnet označiť ako uzavretý.
Za porozumenie ďakujem.
Odkaz pre starostu
podnet bol opätovne preposlaný samospráve.
S pozdravom,
Administrátor Bratislava-Nové Mesto
Odkaz pre starostu
[email protected]