Nefunkčný automat na zastávke Riviéra

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Vyriešený

Nefunkcny automat na listky na zastavke Riviera, smer centrum.

12. december 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
13. december 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Dopravný podnik Bratislava, a.s.
14. december 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

Multifunkčné predajné automaty na predaj cestovných lístkov boli osadené v rámci rekonštrukcie Karlovesko – Dúbravskej radiály, ktorú obstarávalo Hlavné mesto SR Bratislava. Napriek ich identickému vzhľadu s inými multifunkčnými zariadeniami však softvérová a hardvérová konfigurácia nebola kompatibilná so systémami Dopravného podniku Bratislava, akciová spoločnosť (ďalej len DPB). Problém nastal pri integrácii dát, kariet, no nezrovnalosti by mohli vzniknúť aj pri prípadných reklamáciách. Spolu s dodávateľmi a hlavným mestom preto podnik hľadal spôsob na ich čo najrýchlejšie sprevádzkovanie a precízne sa zaoberal zmluvným zabezpečením starostlivosti o tieto zariadenia. V súčasnosti DPB pripravuje technické riešenie, ktorým by zabezpečil predaj cestovných lístkov prostredníctvom multifunkčných predajných automatov na zastávkach Riviéra a Nám. sv. Františka v prvom kvartáli budúceho roka.

Odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti
18. január 2022

Heli

a stále nič ...
01. február 2022

abc 123

Overenie stavu podnetu - podnet bol vyriešený Zdravím podnet vyriešený Prosím uzavrieť podnet ako vyrieseny. Ďakujem
01. február 2022

Roman Mihalik

Dobre tomu rozumiem, že multifunkčný automat bol vymenený za obyčajný a to je teda finálne riešenie?
21. február 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň.
Momentálne je riešene problému nastavené takýmto spôsobom.
Ďakujeme za Váš podnet.

Odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania