Východná-zvislá značka-chýbajúca

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Uzavretý

Dobrý deň, značka chýba. Niekto ju ukradol. Poprosím o nápravu. Ďakujem.

14. marec 2022

Tim

Značka chýba aj z druhej strany, od Vajnor. Tak možno aj ide zámer správcu komunukácie. Aj ja som zvedavý na vyjadrenie.
14. marec 2022

Odpoveď samosprávy

Ďakujeme za podnet. Posúvame ho správcovi komunikácie, ktorým je Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy.

Matúš Čupka, vedúci oddelenia životného prostredia a dopravy, Miestny úrad Bratislava - Rača
14. marec 2022

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
14. marec 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za podnet, ktorého prijatie týmto potvrdzujeme. Pridelili sme ho kolegyniam a kolegom, ktorí majú riešenie danej agendy v kompetencii. O priebehu riešenia Vás na základe obdržaných stanovísk budeme priebežne informovať.

S pozdravom
Kto? Oddelenie správy komunikácií

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
08. apríl 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

na ulici Východná prebehla zmena organizácie dopravy a následne aj dopravného značenia. V rámci zmeny bola odstránená DZ 253-70. Následne bolo osadené nové značenie prostredníctvom zvislej dopravnej značky.

S pozdravom,
Kto? Oddelenie správy komunikácií

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy.
13. apríl 2022

Valentín

Dobrý deň,

Prosím Vás viete Nám dať k dispozícii dokument ktorý prešiel dopravnou komisiou ? Kto a na aký podnet inicioval zmenu organizácie dopravy, ktorá bola funkčná už pár rokov ? V odpovedi uvádzate "následne bolo osadené NOVÉ značenie" - aké, keď realita je taká, že boli na úseku zdemontované len značky DZ 253-70 ?
Navyše Vás chcem do budúcnosti upovedomiť o tom, že je štandardom na zmenu organizácie dopravy (funkčnou X-rokov) upozorniť aj verejnosť, či už dočasnou značkou, resp. iným hodnoverným komunikačným kanálom. Spätne sa mi nepodarila dohľadať informáciu už na stránke mesta, alebo mestskej časti.
Tiež by som rád upozornil na absenciu tzv. "radičky" (DZ 40x) pre dobudovaný cyklistický pruh a to pri križovaní komunikácií pri výjazde "Maslen" z areálu Pri starom letisku č. 1.

Ďakujem
16. apríl 2022

Martin Uváček

Miesto 70ky je tam značka koniec zóny 40 (Rendez). Ďalej by teda mala platiť rýchlosť max 50 km/h.
03. máj 2022

Robo

Bolo by možné nás popostrčiť k tomu dokumentu? Ďakujem.
22. jún 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

zmena organizácie dopravy bola realizovaná z dôvodu zvýšenie bezpečnosti cyklistov na Rendezi znížením najvyššej dovolenej rýchlosti na 40 km/h a zrušením najvyššej dovolenej rýchlosti 70 km/h. Projekt bol schválený Krajským dopravným inšpektorátom. V obci je max. povolená rýchlosť 50 km/h ak to dopravné značenie neurčuje inak.

S pozdravom,

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
26. jún 2022

Robo

Tak v obci je 50tka,cyklisti jazdia v pruhu s autami. Na tomto úseku sa rozširovala krajnica pre cyklistov a tam sme zrušili 70tku. Krajský inšpektorát je asi“ slušný oddíl“© Áno, to dáva zmysel.
27. jún 2022

Valentín

Naozaj zaujímavé riešenia a stanoviská uvádzajú do verejného života "aktivisti" na MGBA. To, že bol projekt schválený KDI je podmienka pre zmenu TDZ (trvalé dopravné značenie) o ktorú žiada CSO (cestný správny orgán), ktorým je MGBA. Len to znie tak ako keby ste sa tým snažili zakryť a ukončiť diskusiu.
Ideový návrh vzišiel určite od jednotlivca na MGBA, resp. individuálne od občana mesta - to bola otázka na ktorú ste nedali odpoveď z koho iniciatívy vzišla zmena TDZ.
Je nepopierateľné, že sa cyklista bude cítiť určite bezpečnejšie, keď vozidlá budú jazdiť okolo neho 50 km/h. Neologické na tom však je to, že 50tka v obci u nás je už "bradatá" a pri budovaní CYK sa tam zachovala 70tka. Vybudovanie, resp. prílepok ktorý sa tam tvári ako cyklotrasa, už v čase realizácie a súbehu so 70tkou zdvíhal mnohým obočie. Toto rozšírenie bolo otvorené 15.augusta 2015. Dnes máme rok 2022. Som obyvateľ "Rendezu" a podľa mojich vedomostí sa za tých 7 rokov na danej ceste nevyskytla nehoda cyklistu s motorovým vozidlom. Zrazu po 7mich rokoch na podnet nevieme koho sa tam 70tka zruší. Na rovnej dlhej komunikácii s dostatočným rozhľadom a dostatočnou šírkou komunikácie.
Čo sa týka vybudovania samostatných cyklistických pruhov (platné, aj keď neaktuálne TP) sa návrh cyklotrasy odvodzuje od vzorca do ktorého sa dopĺňajú nasledovné vstupy - intenzita dopravy (bol tam vykonaný prieskum a kategorizácia dopravy ?), maximálna povolená rýchlosť na PK (tú sme mali 70km/h) a následne sa určuje vedenie cyklotrasy. Áno v Našom prípade pri rýchlosti 70km/h mal byť vybudovaný bezpečnostný priestor (F4), ktorý tam absentuje. Poznám genézu a pozemkové strasti ohľadne budovania tejto cyklotrasy a že v momentálnom priestorovom (stavebnom) usporiadaní sú možné iba úrovne F2, alebo F3.
Ale prečo to 7 rokov nikomu nevadilo a zmenil to na základe ani nevieme akého incidentu, alebo podnetu ?
Ďakujem

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania

Sledovať riešenie podnetu
Chcete byť informovaní o ďalšom vývoji podnetu? a sledujte jeho riešenie.