10. jún 2015
Áno, rok po zmiznutí a troch podnetoch bol konečne smetný kôš dnes (10. 6. 2015) osadený na správne miesto, za čo ďakujem, ALE aj tak mám niekoľko pripomienok, respektíve otázok na zamyslenie:
1. Ako je vôbec možné, že zastávka ostala vyše roka bez akejkoľvek smetnej nádoby? To nikto z Magistrátu/Dopravného podniku nekontroluje stav zastávok? Spoločnosť, ktorá si účtuje za vysýpanie smetí takto vlastne dostávala rok zaplatené aj za imaginárny smetiak?
2. Od podnetu Sabiny ubehol skoro mesiac kým PODNET BOL VYRIEŠENÝ. To naozaj nepočíta Dopravný podnik s takouto situáciou alebo ju len nevie operatívne riešiť? Prečo prišla odpoveď až po 10. dňoch?
3. Oddelenie komunikácie a marketingu Dopravného podniku Bratislava nemá na webovej stránke na seba nijaký kontakt, vedúca tohto odboru Mgr. Zuzana Vachová sa už menovite ani nepodpisuje. Nahradil ju snáď niekto iný vo funkcii? Ak nie, prečo pani Vachová verejnosti klame? K rovnakému podnetu na tejto stránke sa 4. júna vyjadrila, že smetný kôš je už osadený, no pritom nebol. Následne po upozornení 8. júna odpísala, že smetné koše boli vlastne osadené na električkové zastávky, čo bohužiaľ opäť nebola pravda. V skutočnosti osadili nový smetiak na úplne opačnej autobusovej zastávke Park kultúry, smer centrum a až dnes bol doplnený kôš aj na chýbajúce miesto. Buď teda pani Vachová úmyselne zavádza verejnosť alebo nie je dobre informovaná. Tento text a vlastne ani tri rovnaké podnety by nemuseli vzniknúť ak by si zodpovedné osoby robili svoju prácu a vedeli priznať či už vlastnú chybu alebo chybu podniku ktorý zastupujú.
Ďakujem teda Sabine, Jozefovi Vargovi a aj pani Vachovej že pomohli vyriešiť podnet.
S pozdravom,
občan Peter
Jozef