PKO zastávka

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Vyriešený

Neuvazuje niekto doplnit na zastavku autobusov pri PKO smetny kos

04. jún 2015

Odpoveď samosprávy

DPB, a.s. už osadil na túto zastávku smetný kôš.

odbor marketingu a komunikácie DPB, a.s.
05. jún 2015

Jozef

V smere do Karloves Vsi na autobusovej zástavke dňa 5.6.2015 stále chyba odpadkový kôš, napriek tvrdeniu, že bol odadený. Taktiež v smere ďalej chýba kôš ns zástavke Botanická.
08. jún 2015

Odkaz pre starostu

Napriek tomu, že rovnaký podnet tu bol zverejnený 2. júna, pridávam ho opäť, lebo Dopravný podnik v odpovedi zo 4. júna klamal a tvrdil, že smetný kôš už na zastávku osadili. Ako vidieť na priloženej fotografii zo 6. júna, v skutočnosti k náprave nedošlo, podnet teda nebol vyriešený.

Takže ešte raz:
Žiadam osadiť smetný kôš na autobusovú zastávku Park kultúry, smer Karlova Ves. Ideálne na stĺp so zastávkovým označníkom a nie ten vzdialenejší, na ktorom sa do minulého roka kôš nachádzal.

Ďakujem.
občan Peter

Aktualizácia bola pôvodne doručená ako nový podnet.
08. jún 2015

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň prajem
nové zastávkové koše boli osadené na električkové zastávky. Na autobusové sa nasadzujú iné typy, ktoré DPB, a.s. objednal, dnes ich nastriekal a v stredu dňa 10. júna 2015 budú osadené aj na autobusové zastávky pri PKO.

Ďakujeme za pochopenie,

S pozdravom
odbor marketingu a komunikácie DPB, a.s.
09. jún 2015

Jozef Varga

Vďaka za kôš.
10. jún 2015

Favorit

Áno, rok po zmiznutí a troch podnetoch bol konečne smetný kôš dnes (10. 6. 2015) osadený na správne miesto, za čo ďakujem, ALE aj tak mám niekoľko pripomienok, respektíve otázok na zamyslenie:

1. Ako je vôbec možné, že zastávka ostala vyše roka bez akejkoľvek smetnej nádoby? To nikto z Magistrátu/Dopravného podniku nekontroluje stav zastávok? Spoločnosť, ktorá si účtuje za vysýpanie smetí takto vlastne dostávala rok zaplatené aj za imaginárny smetiak?

2. Od podnetu Sabiny ubehol skoro mesiac kým PODNET BOL VYRIEŠENÝ. To naozaj nepočíta Dopravný podnik s takouto situáciou alebo ju len nevie operatívne riešiť? Prečo prišla odpoveď až po 10. dňoch?

3. Oddelenie komunikácie a marketingu Dopravného podniku Bratislava nemá na webovej stránke na seba nijaký kontakt, vedúca tohto odboru Mgr. Zuzana Vachová sa už menovite ani nepodpisuje. Nahradil ju snáď niekto iný vo funkcii? Ak nie, prečo pani Vachová verejnosti klame? K rovnakému podnetu na tejto stránke sa 4. júna vyjadrila, že smetný kôš je už osadený, no pritom nebol. Následne po upozornení 8. júna odpísala, že smetné koše boli vlastne osadené na električkové zastávky, čo bohužiaľ opäť nebola pravda. V skutočnosti osadili nový smetiak na úplne opačnej autobusovej zastávke Park kultúry, smer centrum a až dnes bol doplnený kôš aj na chýbajúce miesto. Buď teda pani Vachová úmyselne zavádza verejnosť alebo nie je dobre informovaná. Tento text a vlastne ani tri rovnaké podnety by nemuseli vzniknúť ak by si zodpovedné osoby robili svoju prácu a vedeli priznať či už vlastnú chybu alebo chybu podniku ktorý zastupujú.

Ďakujem teda Sabine, Jozefovi Vargovi a aj pani Vachovej že pomohli vyriešiť podnet.

S pozdravom,
občan Peter
12. jún 2015

Jozef Varga

Očakávam osadenie smetného koša na zástavke Botanická v smere do Karlovej Vsi na autobusovej zástavke.
S pozdravom
Jozef

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania