Romanova-chodník-poškodená dlažba

Zodpovednosť za riešenie: MÚ Petržalka

Vyriešený
meno
JR 11. februára 2024

Diera v dlazbe, ostry vycnelok po starej znacke.

12. február 2024

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za podnet.

Vami spomenutý výčnelok bol medzičasom zaplnený a podnet tak bol doriešený.
Kto? Oddelenie správy verejných priestranstiev
Kedy? február 2024

Dávid Pavlík, referát komunikácie MiÚ Petržalka
12. február 2024

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

prikladáme aj aktuálnu fotografiu.
Kto? Oddelenie správy verejných priestranstiev
Kedy? február 2024

Jana Ryzá, referát komunikácie MČ Petržalka
14. február 2024

Tomáš .

Dobrý deň, dlažba slúži na to aby sa nemuselo vŕtať do asfaltu a tak poškodzovať chodník. Zo strany MČ Petržalka sa jedná o "fušerinu" a zbytočné poškodzovanie chodníka.

Žiadam o vyjadrenie sa ku veci aj Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava. Či je daná oprava v súlade s PD.
14. február 2024

Peter Oravec

Plny suhlas s Tomasom. Je to fuserina.
15. február 2024

JR

Tomas, Peter, oni si zo mna spravili blazna hned 2x.

Prvy raz v odpovedi tu:
https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/179571/romanova-zvisla-znacka-poskodena

A teraz tym, ze si zaratali 2x vyriesene.

Odpoved, ze preco sa to potom od zaciatku takto nerobilo vsade na patkach ziadna. A si vezmite, ze zrakovo postihnuty tie kocky citi aj taktilne, nez narazi do znacky, preto je to tiez uprostred.
15. február 2024

JR

Aby bolo jasno, ja som zadal tento podnet iba preto, ze ten prvy sa uz uz vyriesil, nikto nic. Zrazu, ked som zadal toto oddelene, tak je vyriesene, ze medzicasom sa spravilo. No ako medzicasom, to bolo oznacene vyriesene a odfotene, ze je to tak rozbabrane dobre. A teraz vyliat beton do diery. Predtym platit za kocky a vsetko.
15. február 2024

Peter Oravec

Dobry den, vzhladom na situaciu ako aj na suvisiaci podnet by mal podnet ostat ako nerieseny, alebo, v krajnom pripade, ako uzavrety.
S pozdravom.
15. február 2024

Peter Oravec

Dobrý deň,
status tohto podnetu "uzavretý" by zodpovedal aj pravidlám portálu OPS, kde sa v bode 7 okrem iného píše:
"Status Uzavretý prideľujeme podnetom, ktorým nie je možné jednoznačne prideliť na základe odpovede od samosprávy či aktualizácií a komentárov od užívateľov žiadny z iných statusov. Status môže byť podnetu pridelený z niekoľkých dôvodov: (...)
2.) Samospráva nesúhlasí s riešením navrhovaným zadávateľom podnetu a k tomuto rozhodnutiu uviedla zrozumiteľné argumenty.
Prečo administrácia OPS nerešpektuje vlastné pravidlá portálu OPS, tak to ja neviem.
S pozdravom.
16. február 2024

Peter Oravec

Dobrý deň,
riešenie zvolené samosprávou je v rozpore s Manuálom verejných priestorov, časť Princípy
a štandardy povrchov chodníkov, kde sa na strane 53 uvádza:
"Lemovanie okolo prvkov s jednobodovým stykom s povrchom. Medzi takéto prvky sa radia: kôš, stĺpik, pitná fontána, stožiar osvetlenia, RIS, s t ĺ p i k s d o p r a v n ý m z n a č e n í m a pod. Spôsob vyhotovenia lemovania závisí od tvaru kotviacej časti. Pri hranatom tvare
kotviacej časti lemovanie kopíruje tvar prvku. Pri dláždení okolo okrúhlych tvarov s priemerom menším ako 0,40 m sa dláždi plocha do štvorca a voľná plocha sa vyplní drveným kamenivom. Ak je priemer väčší ako 0,40 m, vydláždi sa plocha do kruhového tvaru. Lemovania sa vyhotovuje z jedného radu kamennej dlažobnej kocky, odporúča sa použiť kocku kónického tvaru. Výnimočne je možné použiť dva rady kociek malej veľkosti. Používa sa dlažobná kocka s farebnosťou podobnou okolitému povrchu (tmavosivá kocka pri asfalte); ak je objekt v blízkosti PMZ, je dláždený vo farbe PMZ. Ak je pri osádzaní prvkov potrebné odstrániť časť súvislo spevneného povrchu z dôvodu kotvenia alebo vyhotovenia základov, vydláždi sa celá odstránená plocha kamennou dlažobnou kockou."
V uvedenom Manuáli sú uvedené aj grafické príklady lemovania okolo prvkov s jednobodovým stykom s povrchom chodníka, čo tento stĺpik s dopravným značením jednoznačne je. Stĺpik mal byť podľa Manuálu verejných priestorov osadený do existujúceho lemovania z kamennej dlažobnej kocky, keďže toto lemovanie tam presne na ten účel bolo vytvorené.
https://mib.sk/wp-content/uploads/2022/04/MIB_Principy-a-standardy-povrchov-chodnikov-v1_01.pdf
Prosím samosprávu o jasné stanovisko.
S pozdravom.
18. február 2024

JR

Preco sa podnet nezmeni naspat na v rieseni? Vzdy je treba zadavat novy podnet, ak chceme novu odpoved?

Dakujem, Peter, za tu namahu. Obavam sa, ze odpoved bude podobne stupidna, ako ta prva, ze patka ja v normach a oni nic do dlazby neosadzali.
19. február 2024

JR

Ono da sa zadat uplne legitimne aj podnet, ze zaplnenie diery tiez nebude s technickymi normami v poriadku. Ked niekde nahlasim, ze chybaju kocky, tak sa na to bezne reaguje tak, ze vylejeme beton?
19. február 2024

Peter Oravec

Prosím,
prečo administrácia OPS mlčí?
Prečo administrácia OPS nie je schopná postaviť sa otvorene k veci, zaujať stanovisko, diskutovať, argumentovať?
Prečo administrácia OPS ignoruje zadávateľov podnetov a ich argumenty?
21. február 2024

JR

Admin, tento podnet - kedze druhy bol uzavrety a tykal sa znacky - v zmysle podmienok je v rieseni.

Nebolo vysvetlene, preco je oprava v rozpore s normami. Chyba teda zrozumitelna odpoved.
21. február 2024

Tomáš .

Dobry den, administratora poprosim o opatovne oslovenie magistratu a prepnutie stavu na v rieseni.
Dakujem
21. február 2024

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

predmet podnetu znel: diera v dlažbe, ostrý výčnelok po starej značke.

Obe závady boli odstránené a podnet považujeme za vyriešený.

Na ďalšie komentáre pod týmto príspevkom reagovať nebudeme.

Ďakujeme za porozumenie.
Kto? Referát komunikácie
Kedy? február 2024

Jana Ryzá, referát komunikácie MČ Petržalka
21. február 2024

Peter Oravec

Dobry den,
lenze ste to "opravili" zle a v rozpore s Manualom verejnych priestorov.
Administracia OPS sa stale neozve?
S pozdravom.
22. február 2024

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol samosprávou vyriešený.

Administrátor Bratislava-Petržalka
Odkaz pre starostu
[email protected]
22. február 2024

Peter Oravec

Dobry den,
pre administraciu OPS:
1. Status tohto podnetu by mal byt v sulade s bodom 7 pravidiel OPS prinajhorsom "uzavrety", tak ako som o tom pisal vyssie.
2. Ak bol podnet samospravou "vyrieseny", tak nebol vyrieseny spravne, teda v sulade s predpismi, resp. v sulade s Manualom verejnych priestorov.
Pre JR:
Admin sa evidentne rozhodol definitivne. Ak sa Vam chce, navrhujem zadat novy podnet na osadenie znacky v rozpore s Manualom verejnych priestorov.
S pozdravom.
22. február 2024

JR

Nezda sa mi to systemove, pokial to MC robi takto bezne, chce to staznost na reakciu na tento TYP podnetu, ak sa k tomu dostanem, tak to pojde na starostu klasicky, tuto to nema zmysel.
22. február 2024

JR

Admin, kde mozem podat staznost na sposob administracie mestskej casti pre OPS, mate nejaku strukturu, ze sa dohliada aj na dohlad samotny? Pri vsetkej ucte, jeden clovek predsa nemozem mat konecne slovo, a to bez akejkolvek opory vo vlastne pravidla.

Dakujem za pochopenie.
22. február 2024

JR

Pani Ryza, jedna sa o Vase osobne stanovisko vyssie, alebo sprostredkovane. Prosim o odpoved / sprostredkovane od koho, nakolko ak nemam inu reprezentativnu osobu, musim staznost mierit na Vasu odpoved akoby bola Vasim rozhodnutim ako pristupovat k verejnemu priestoru. Dakujem.
23. február 2024

JR

Romanova-chodník-znečistený

Beton vyliaty na dlazbe, neodborny pracovny postup, prosim o odstranenie a opravu.
24. február 2024

JR

Vie niekto ozrejmit, preco novo zadany podnet k veci, ktora je odlisnou od tohto podnetu, bol pridany ako komentar k existujucemu podnetu? To zavisi od admina? Admin je sucastou samospravy?
24. február 2024

Peter Oravec

JR,
je to takmer presne tak, ako ste uviedli.
Admin je vykonávateľom pokynov samosprávy. V praxi to funguje tak, že samospráva zavelí a admin vykoná.
Na Vašu predchádzajúcu otázku: kto "dohliada aj na dohľad samotný?" je odpoveď "nikto. Admin OPS sa nikomu nezodpovedá, nikto ho nekontroluje a nenesie žiadnu zodpovednosť. Aby som nezabudol, to isté platí aj o adminkách OPS.
Portál OPS funguje iba ako kvázi elektronická podateľňa samosprávy. Čo je síce z technologického hľadiska možno fajn, ale z hľadiska legislatívneho, z hľadiska kontroly, z hľadiska termínov, z hľadiska zodovednosti a pod. je portál OPS úplne o ničom.
S pozdravom.
26. február 2024

JR

Admin, ak su tieto podnety spojene - s podnetom z 23. februara, podnet ako celok vyrieseny nie je.

Samosprava sa (v inom podnete) vyjadrila k technologii opravy zlomenej znacky. Samosprava sa nevyjadrila k technologii opravy dlazby.

Ziadam o rozdelenie podnetov, alebo o otvorenie podnetu na vyjadrenie k techologii tzv. opravy dlazby.
26. február 2024

JR

Odoslane cez kontaktny formular:

Prosim o ozrejmenie, preco Admin Bratislava / Petrzalka spolupracuje so samospravou vo veci umeleho vytvarania dojmu riesenia podnetu, konkretne sa jedna o podnet 181511.

Podnet bol zadany na vyzvanie ako samostatny podnet po nespravnej oprave znacky, tyka sa opravy dlazby po starej znacke. Samosprava uviedla (21.2.2024), ze vzhladom na znenie povodneho podnetu uz nebude reagovat.

Admin 23.2.2024 zlucil podnet s inym znenim do rovnakeho podnetu, ku ktoremu sa samosprava pre ine znenie povodneho nehodla vyjadrovat.

Admin ignoruje vecne poznamky prispievatelov, t.j. komentare 22.2.2024, 16.2.2024, 15.2.2024.

Za doplnenie stanoviska do komentarov z OPS ako celok vopred dakujem.
26. február 2024

Peter Oravec

Aj pri tomto podnete administrácia OPS loví bobríka mlčania.
27. február 2024

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

každý administrátor koná samostatne a objektívne, statusy mení na základe odpovede samosprávy, nie na "ich pokyn". V prípade, že samospráva podnet vyrieši, podnet je takto označený.
V prípade tohto podnetu samospráva odstránila problém technológiou, s ktorou niektorí užívatelia nesúhlasia. Nič to však neuberá na fakte, že podnet bol vyriešený.

S pozdravom,

Pavla Rachelová
Odkaz pre starostu
[email protected]
27. február 2024

Peter Oravec

Dobrý deň, JR,
ak máte na to silu, bojujte ďalej.
Ja to spolu s bohmi vzdávam.
https://de.wiktionary.org/wiki/gegen_Dummheit_k%C3%A4mpfen_G%C3%B6tter_selbst_vergebens
S pozdravom.
04. marec 2024

Tomáš .

Daľšie poškodenie 04.03.2024
04. marec 2024

Peter Oravec

To je fakt komédia.
Možno aj admin teraz niečo pochopí. Ale možno ani nie.
04. marec 2024

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

vzhľadom na trojnásobné poškodenie v krátkom čase máme dôvodné podozrenie, že na mieste dochádza k úmyselnému poškodzovaniu predmetného značenia. Kolegovia zabezpečili okamžitú opravu, a to kvôli FUNKČNOSTI dopravného značenia a vyvarovaniu sa možnej nežiadúcej dopravnej kolízii.
Kto? Oddelenie správy verejných priestranstiev
Kedy? marec 2024

Jana Ryzá, referát komunikácie MČ Petržalka
04. marec 2024

C K

Na toto je predsa určené prenosné dopravné značenie.
04. marec 2024

C K

A dovolím si navrhnúť postup, ktorý by možno pomohol aj v tejto situácii. Miesto, kde je poškodzovaná značka je i tak bariérou, teda možete vybrať kocky, pridať minimalistický zelený ostrovček s nízkym obrubníkom a zasadiť značku do hliny. Náklady na opravy minimálne, so záhradným náčiním, bez znvuvyberania kociek, bez vŕtania.
04. marec 2024

Peter Oravec

Nie, my radšej postupným vŕtaním dier a betónovaním dier postupne zničíme celý ostrovček. Potom sa uvidí.
04. marec 2024

C K

Administrátor, poďla posledného vyjadrenia sa jedná sa o provizórne riešenie, teda podnet je znova v riešení.
04. marec 2024

C K

Tento podnet ako si človek uvedomí históriu, tak je tragikomédia v troch dejstvách už.

Pôvodne zadané: https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/179571/romanova-zvisla-znacka-poskodena

Tam nebol problém to iba odstrániť a týždeň nechať križovatku bez značky. Teraz v poslednej reakcii, pre zmenu chytro oprava musela byť vykonaná okamžite, tak okamžite, že ani zaplniť dieru nebol čas.
05. marec 2024

C K

Môžem sa dotázať, prečo je nutné vŕtať vlastne vždy nové diery? Vandal diery predsa nezväčšuje, takže ak bol nejaký problém v tej poslednej, asi tá značka nedrží týmto ukotvením v tomto podklade. Je predpoklad, že ani druhá diera nebude poskytovať fixáciu, pretože vŕtate do nevhodného podkladu.
07. marec 2024

C K

Administrátor, podnet je v riešení.
07. marec 2024

C K

Administrátor pre Petržalku je jediná osoba? Už 3 dni čakám na uverejnenie príspevku, nič sa neotvára, moderácia žiadna a sem-tam sa len niečo zmení na uzavreté alebo vyriešené. Reakcie na diskutujúcich žiadne, nanajvýš potichu uzavretá diskusia, potom otvorená, ako keby nevedel, čo robí?
08. marec 2024

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

v nadväznosti na poslednú odpoveď samosprávy bol status podnetu opäť zmenený na "V riešení". Za oneskorenú zmenu statusu sa ospravedlňujeme.

Sme tím dobrovoľníkov, ktorí sa vo voľnom čase venujú administrovaniu podnetov, preto niekedy nie je možné zareagovať na dianie v podnete okamžite. Robíme však všetko pre to, aby k zdržaniam dochádzalo v čo najmenšej možnej miere.

Za pochopenie ďakujeme.

Administrátor Bratislava-Petržalka
Odkaz pre starostu
[email protected]
08. marec 2024

C K

Prosím o informáciu, kde sa na administrátora [email protected] dá formálne podať sťažnosť. Aby sme si nedopisovali v komentároch pod podnetom.
08. marec 2024

Peter Oravec

Jediná osoba, u ktorej sa teoreticky dá sťažovať, je hlavný administrátor OPS. Ale ten je zásadne v súlade s konkrétnym adminom a zásadne bude obhajovať konkrétneho admina, v krajnom prípade sa začne používateľovi OPS vyhrážať zrušením konta.
08. marec 2024

C K

Ďakujem Peter, v tomto prípade ma naozaj zaujíma odpoveď od konkrétneho administrátora, predpokladám, že sa drží pravidiel, kedy ma napr. informuje, aby som sa odkázal na konkrétny kontakt. V pravidlách OPS o tom nič nie je. Snažím sa držať nimi požadovaného postupu.
11. marec 2024

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

na prácu dobrovoľníkov projektu je možné podať sťažnosť na adrese [email protected]

Administrátor Bratislava-Petržalka
Odkaz pre starostu
[email protected]
11. marec 2024

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

nikde v odpovedi sme neuviedli, že podnet ostáva ďalej v riešení. Informovali sme o opakovanej a okamžitej oprave uvedeného značenia. Značenie je plne funkčné a plní primárnu úlohu. Dodatočné návrhy a názory sme vzali na vedomie, podnet však považujeme za VYRIEŠENÝ.

Ďakujeme za porozumenie.
Kto? Referát komunikácie
Kedy? 11.3.2024

Jana Ryzá, referát komunikácie MČ Petržalka
11. marec 2024

C K

Pani Ryzá, dňa 4.3. ste uviedli "Kolegovia zabezpečili okamžitú opravu, a to kvôli FUNKČNOSTI dopravného značenia" v reakcii na komentár od Tomáša "Daľšie poškodenie 04.03.2024" s fotografiou.

Na fotografii vidno pozostávajúce diery po nedávnom vŕtaní. V komunikácii nesmú byť takéto diery. Vašu odpoveď podľa mňa nejeden pochopí ako dočasnú, teda zabezpečili sme osadenie značky, chodník opravíme dodatočne.

Nechystáte sa dať do poriadku rozvŕtaný povrch?
19. marec 2024

C K

Dôjde niekedy k náprave?
20. marec 2024

C K

Administrátor, prečo je podnet označený ako vyriešený? Podnet sa netýkal opravy značenia, ale poškodenej dlažby / rozvŕtaného chodníka.
20. marec 2024

C K

Administrátor prosím tiež o vysvetlenie, prečo boli zlúčené podnety opravy dlažby / chodníka a poškodenej značky? Sám ste ma vyzvali na zadávanie podnetov oddelene, napríklad chýbajúce zvislé a vodorovné značenie toho istého priechodu:

https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/173940/gessayova-riesenie-dopravnej-situacie-nebezpecne
20. marec 2024

Tomáš

Posledna sprava od pani Ryzej bola do tohto momentu 8x oznacena ako nepostacujuca a 0x ako postacujuca. Z akeho dovodu je teda podnet oznaceny ako vyrieseny? Ak mesto nema zaujem problem dalej riesit treba ho oznacit ako uzavrety ale v ziadnom pripade nie vyrieseny.

Podobne je to aj v ostatnych odpovediach samospravy kde ani jednom nie je jediny suhlas o tom ze by bola situacia povazovana za vyriesenu iba mnozstvo oznaceni odpovede za nepostacujucu.
20. marec 2024

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň.

Vzhľadom na množstvo duplicitných profilov, ktoré si portálom viackrát zablokovaný užívateľ vytvoril, berieme mínusové reakcie z týchto jeho profilov s obrovskou rezervou.

Reagovať budeme len na relevantné reakcie a komentáre. Ďakujeme.
Kto? Referát komunikácie
Kedy? marec 2024

Dávid Pavlík, referát komunikácie MiÚ Petržalka
20. marec 2024

Tomáš

Prepacte pan Pavlik ale to uz je 2x co ste na moju adresu neopravnene a bez dokazov reagovali spravou o duplikatnom profile. Ja s danou osobou nemam nic spolocne a opat raz sa vyhradzujem voci takymto tvrdeniam!
Okrem mna a pana C K tu v komentaroch RELEVANTNE a SLUSNE odpovedali dalsi 3 ludia vyjadrujuci nespokojnost s danou situaciou. K prispevku sa taktiez moze dostat akykolvek iny obcan a vyjadrit svoj nazor prave danou reakciou aj bez toho aby priespieval komentarom, preto nevidim dovod povazovat reakcie a komentare za nerelevantne.
Ak uz ma niekto rozhodovat o stave podnetu mal by to byt v prvom rade jeho zadavatel a vo vynimocnych pripadoch administrator po uvedeni relevatneho dovodu preco tak ucinil. Zdrzte sa preto prosim urazlivych komentarov na adresu obcanov a skuste sa radsej podielat na jeho vyrieseni. Dakujem
20. marec 2024

C K

Pán Pavlík, vecná argumentácia v tejto veci je, že boli zlúčené z neznámych dôvodov až teraz dodatočne dva podnety, ktorých riešenie sa uberalo individuálne. Aj samospráva ich prijala bez výhrad ako 2 podnety a zodpovedala ako 2 podnety - jeden ohľadom odlomenej značky a druhý ohľadom t.č. poškodzovania dlažby, následne asfaltu chodníka.

Podnet, ktorý sa týkal značky bol dlhodobo označený ako vyriešený, podnet, v ktorom ste dodatočne poškodili povrch chodníka bol bezdôvodne po týždni uzavretý, čo je v poriadku, ak sa nechystáte opraviť spôsobenú škodu, len potom v súlade s pravidlami portálu sa jedná o uzavretý podnet vo veci poškodzovania povrchu chodníkov, ktoré nie tak dávno sanoval Magistrát, po ktorom ste značku takto neprofesionálne obmienali.
20. marec 2024

C K

Tomáš, v tomto prípade sa pána Pavlíka musím paradoxne zastať, ale vo veľmi zvláštnej rovine. Totiž, pán Pavlík má vedomosť o tom, že mne, tj pánovi C.K. bol blokovaný profil. Vzhľadom na to, že nie je administrátorom, je zvláštne, že o tom vie. Ako neadministrátor totiž nemá prístup k registračným údajom a tiež chcem podotknúť, že som profil registroval nanovo zámerne vždy ako C.K., aby som nebol obvinený, že sa snažím vystupovať ako viac osôb. Tiež som vždy použil prakticky rovnakú email adresu, aby bolo zrejmé, že sa jedná o toho istého užívateľa. Vždy som informoval administrátora, že čakám na vyjadrenie hlavného administrátora vo veci konkrétneho porušovania Podmienok portálu, a do tej doby budem naďalej prispievať. Po poslednom apele blokovanie prestalo, na uspokojivé konkrétne odpovede stále čakám.

Poviem úprimne, neviem, či som na tlačidlo mínus klikol viac ráz, vie to iba administrátor, má možnosť sa dúfam pozrieť, koľko ráz dal mínus pán C.K. Oveľa viac ma ale zaráža, čo som uviedol vyššie.
20. marec 2024

Tomáš

V poriadku to co pisete je medzi Vami a portalom, nic to vsak nemeni na skutocnosti, ze podnet vyrieseny nie je, nik nevyjadril suhlas so ziadnou odpovedou samospravy a je tu namenej 5 unikatnych osob ktori naopak vyjadrili jasny nesuhlas.

Preto sa opatovne pytam, z akeho dovodu je teda podnet oznaceny ako vyrieseny?
20. marec 2024

C K

Tomáš, ja už pod tento podnet asi neprispejem, aby ste to posúdili sami.

Pretože naposledy sa niečo podobné udialo pri podnete o spomaľovači na Gessayovej. Pán Pavlík ma / nás obvinil, že vystupujeme ako viacero rôznych osôb, administrátor tiež zo záhadných príčin v pondete napomenul nie nikoho konkrétneho, aby sa vyvarovali útočných komentárov, následne bola diskusia uzavretá, čo pôsobí ako komunikačná stratégia MČ Petržalka.

Ja tu mám dostatok iných podnetov, kde dokážem kriticky reagovať, dúfam, že sa neuzavrie každá diskusia po akejkoľvek kritike, pretože už to začne byť potom celé zjavné. Obávam sa, že keď sa na portáli v jeden deň objavia viac ako 2-3 kritické osoby, že nikto neverí, že to môže byť skutočná spätná väzba od daňových poplatníkov.
20. marec 2024

C K

Ospravedlňujem sa, ale vyššie som sa mýlil - podnet zlúčený nebol. Neviem s čím bol zlúčený tento, ale prvý podnet je skutočne:

=> Romanova-zvislá značka-poškodená
https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/179571/romanova-zvisla-znacka-poskodena

VYRIEŠENÝ ale v závere máte -3 hlasy bez môjho!

Tento podnet je
=> Romanova-zvislá značka-poškodená

tak ak podnet začal, že je diera po značke a stav po podnete je, že diera po značke je preč, ale pribudli ďalšie 2 diery do asfaltu, neviem, čo sa vôbec v tomto podnete vyriešilo.
22. marec 2024

C K

Administrátor, prečo je podnet vyriešený a nie uzavretý? Podnet je poškodený chodník - dlažba po oprave značky. Od zadania podnetu pribudli ďalšie diery spôsobené MČ.

Samospráva považuje podnet za vyriešený, ale diery v zemi sú naďalej, podľa podmienok portálu je to uzavreté.
22. marec 2024

C K

Administrátor, môžete prosím skontrolovať, koľko ráz dostal príspevok od MČ z 20. marca 2024 hodnotenie mínus? Počtom to ukazuje aktuálne -5, jedná sa o jedinečné profily?
22. marec 2024

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

pôvodný podnet sa týka "Diera v dlazbe, ostry vycnelok po starej znacke." - podnet bol vyriešený.

Zároveň žiadam diskutujúcich, aby sa zdržali osobných útokov. Komentáre, ktoré porušovali pravidlá portálu boli zmazané. V prípade opakovaného porušenia bude diskusia pod podnetom uzatvorená a po opakovanom porušení zo strany konkrétneho užívateľa budeme nútení pristúpiť k deaktivácii užívateľského konta.

Administrátor Bratislava-Petržalka
Odkaz pre starostu
[email protected]

Diskusia

Diskusia k tomuto podnetu bola uzatvorená.